WIĘCEJ PRACY MNIEJSZYM KOSZTEM. GWARANTOWANE.

JESZCZE
WIĘCEJ.
GWARANTOWANE.

Gwarancja zużycia paliwa

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Rzeczywisty koszt paliwa

Dzięki JDLink możesz uzyskiwać dokładne informacje dotyczące zużycia paliwa i kosztów eksploatacji. Technologia ta pozwala także naszym dealerom udzielać Ci porad dotyczących tego, jak lepiej zarządzać swoimi maszynami. 

Nasze badania dowodzą, że paliwo stanowi największy pojedynczy koszt eksploatacji — zwykle do połowy całkowitych kosztów posiadania ciągnika w ciągu 4 lat. 

 

 

Wybór właściwego ciągnika

Wybór ciągnika o niskim zużyciu paliwa jest pierwszym krokiem na drodze do zmniejszenia kosztów paliwa. Specyfikacje silników mogą być mylące. W rzeczywistości liczy się tylko jak wydajnie moc przenoszona jest na podłoże i WOM. John Deere projektuje i wytwarza wiele komponentów układu napędowego. Oznacza to, że może ona zapewnić harmonijną współpracę poszczególnych elementów, minimalizując dzięki temu straty mocy i maksymalizując oszczędność na kosztach paliwa.

 


Seria 7R zapewnia nawet 95% ogólnej sprawności ciągnika.
Numery testów DLG Powermixtest: 2014-0437; 10.2014; www.dlg-test.de

 

  1. Kompaktowy układ chłodzenia z doskonałym przepływem powietrza optymalizuje moc silnika i zużycie paliwa
  2. Wysoka wydajność przekładni DirectDrive, e23 PowerShift i AutoPower minimalizuje straty
  3. Konstrukcja osi i szerokie opony przenoszą więcej mocy na podłoże

DLG to niezależna organizacja, która od ponad 50 lat znajmuje się testowaniem maszyn rolniczych. Jej test „PowerMix” mierzy określone zużycie paliwa w czternastu różnych scenariuszach obciążenia obejmujących tryby WOM, hydrauliczne i transportowe.

 

* Obliczenia własne firmy John Deere przeprowadzone w 2018 roku na podstawie testu DLG Powermix. Średnia dla konkurentów obliczona jako średnia g/kWh z wyników testu DLG Powermix (40 k). Średnia wartość pomnożona przez moc uzyskaną przez odpowiedni model JD w teście DLG Powermix (40 k). Założenia: koszt oleju napędowego = 1 €/l, koszt płynu DEF = 0,7 €€/l, gęstość oleju napędowego = 0,8247 g/ml, gęstość płynu DEF = 1,09 g/ml. W przypadku średniej dla konkurentów uwzględniane były tylko ciągniki FT4. Ciągnik 6215R kontra Fendt 720, Case IH Puma 240 oraz New Holland T7.230. Ciągnik 7310R kontra Fendt 939, Case IH Optum 300 oraz NH T7.315 HD. 8400R kontra Fendt 939 oraz Case IH Magnum 380; http://www.dlg.org/traktoren.html 

Pomiar oszczędności zużycia paliwa

Nie musisz wierzyć naszym słowom, żeby wiedzieć, jakie jest Twoje zużycie paliwa, nie musisz także prowadzić osobiście żadnych zapisów.’ Każdy ciągnik wyposażony w zdalne monitorowanie JDLink zapewnia dane dotyczące zużycia paliwa, wykorzystania obciążenia silnika, czasu na biegu jałowym oraz wiele innych informacji.

Aby monitorować zużycie paliwa, załóż konto w Centrum operacji, myjohndeere.com lub użyj mobilnej aplikacji na smartfonie. Teraz możesz współpracować ze swoim dealerem, jeśli chcesz zidentyfikować możliwości zwiększenia wydajności paliwa.

 

 

Porady dotyczące oszczędności paliwa w transporcie

Sprawdzaj regularnie ciśnienie w oponach
Różne badania pokazały, że zużycie paliwa może wzrosnąć do 15%, jeśli ciśnienie w oponach jest nieprawidłowe. Do transportu producenci opon zalecają zwiększenie ciśnienia o 0,4 bara w celu redukcji oporu tocznego, a tym samym obniżenia zużycia paliwa.

Korzystaj z nawigacji satelitarnej
Za każdym razem docieraj do właściwego pola.  Oszczędzisz na niepotrzebnych objazdach, straconym paliwie i szybciej wykonasz zadanie.

Optymalizuj obciążenie
Czy wiesz, że każda zbyteczna tona obciążenia zwiększa zużycie paliwa o 1 l/h? Sprawdzaj obciążniki ciągnika i upewniaj się, czy nie przewozisz za dużo.

Prowadź płynnie
Nagłe przyspieszanie i hamowanie to marnowanie paliwa. Jeśli to możliwe, utrzymuj stałą prędkość i staraj się przewidywać wszelkie przeszkody czy zagrożenia, żeby unikać nagłych zmian.

 

 

Jak działa ten program

Program gwarantowanego zużycia paliwa oferują tylko biorący w nim udział dealerzy John Deere. Trwa on od 1 listopada 2019 r. do 31 października 2020 r. i obejmuje wszystkie nowe ciągniki serii 6R, 7R i 8R, zakupione lub nabyte w ramach leasingu w tym okresie, które nigdy wcześniej nie były przedmiotem sprzedaży detalicznej. Warunkiem udziału w programie jest wypełnienie zgłoszenia przy użyciu specjalnego formularza dostępnego online. Program gwarantowanego zużycia paliwa obejmuje użytkowanie maszyny podczas prac polowych i transportu (jazda powyżej 20 km/h), zgodnie z danymi zarejestrowanymi w systemie JDLink.

Ten plan motywacyjny dotyczy pierwszego roku posiadania. John Deere zwróci klientom różnicę między średnim i docelowym zużyciem paliwa w trybie transportowym. Jeśli zużycie przekroczy zużycie docelowe, zwrot kosztów będzie się opierał na liczbie dodatkowych litrów zużytego paliwa.  Jeśli znajdzie się poniżej wartości docelowej, zwrot kosztów będzie się opierał liczbie litrów zaoszczędzonego paliwa pomnożonej przez 2. Wysokość premii ograniczona jest do 3 000 €.

Uczestnictwo w tym programie nie jest obowiązkowe, jednakże należy do niego przystąpić w dniu dostawy ciągnika. Jednocześnie dealer może przedstawić pakiet usług FarmSightTM łącznie z informacją, kiedy i jakie wsparcie oferuje, aby zapewnić prawidłowe użytkowanie ciągnika2 z JDLinkTM. 

 


Obliczanie wartości przy odsprzedaży

Średnie ceny odsprzedaży1 maszyn konkurencyjnych marek z internetu wskazują na przeciętną utratę wartości w kwocie 12 PLN/h.  

Średnie internetowe ceny odsprzedaży1 pokazują, że ciągniki John Deere o mocy 200 KM tracą na wartości mniej od innych marek. Utrata wartości jest niższa o około 2 PLN/h. 

1 Obliczenia własne firmy John Deere przeprowadzone w 2017 roku na podstawie danych zebranych z serwisów Agriaffaires, Traktorpool, Mascus (kwiecień/maj 2017 r.). Oba wykresy utraty wartości uzyskano z zastosowaniem wieloczynnikowej regresji nieliniowej. Obliczenia dotyczą modelu 6R z dużą ramą i porównywalnych modeli konkurencji. Przyjęto, że cena zakupu wynosiła 130 000 €. Eksploatacja przez 1000 h w ciągu 4 lat. http://www.agriaffaires.com; www.traktorpool.de; www.mascus.com

2  Program gwarantowanego zużycia paliwa oferują tylko biorący w nim udział dealerzy John Deere. Trwa on od 1 listopada 2019 r. do 31 października 2020 r. i obejmuje wszystkie nowe ciągniki serii 6R, 7R i 8R, zakupione lub nabyte w ramach leasingu w tym okresie, które nigdy wcześniej nie były przedmiotem sprzedaży detalicznej. Warunkiem udziału w programie jest wypełnienie zgłoszenia przy użyciu specjalnego formularza dostępnego online. Program gwarantowanego zużycia paliwa obejmuje użytkowanie maszyny podczas prac polowych i transportu (jazda powyżej 20 km/h), zgodnie z danymi zarejestrowanymi w systemie JDLink. Ten plan motywacyjny dotyczy pierwszego roku posiadania. John Deere zwróci klientom różnicę między średnim i docelowym zużyciem paliwa w trybie transportowym. Jeśli zużycie przekroczy zużycie docelowe, zwrot kosztów będzie się opierał na liczbie dodatkowych litrów zużytego paliwa.  Jeśli znajdzie się poniżej wartości docelowej, zwrot kosztów będzie się opierał liczbie litrów zaoszczędzonego paliwa pomnożonej przez 2. Wysokość premii ograniczona jest do 3 000 €. Zapytaj swojego dealera John Deere o szczegóły procesu rejestracji.