Poznaj nowe zalety ciągnika 6R

ROZWIŃ CharakterystykęZWIŃ Charakterystykę
#

Seria 6R
Od teraz z CommandPRO

Poznaj nowe zalety ciągnika 6R

Kliknij w dowolną z zaznaczonych funkcji, aby odkryć nowe możliwości.

GENIALNY: ZUPEŁNIE NOWY JOYSTICK COMMANDPRO

Nie wymyślono nic lepszego do sterowania ciągnikiem. 11 rekonfigurowalnych przycisków i możliwość osiągnięcia prędkości maksymalnej za jednym kliknięciem– nowy joystick CommandPRO to niespotykany dotąd poziom ergonomii i wszechstronności.

Optymalna strategia prowadzenia

Bezproblemowe, płynne sterowanie z prędkości maksymalnej do zera tylko za pociągnięciem lub popchnięciem joysticka. Precyzyjne sterowanie prędkością pełzającą od 0 do 2 km/h. Jednoczesne przyśpieszanie pedałem gazu i joystickiem oraz funkcją ActiveZero, która utrzymuje prędkość na wałku wyjściowym z silnika tak niską, że ciągnik posłusznie stoi, zanim nie ruszysz.

ISOBUS jak nigdy przedtem

Ciągnik 6R spełnia więcej norm ISOBUS AEF niż wszystkie inne. Wyświetlacze 4200 i 4600 CommandCenter umożliwiają dokumentowanie i sterowanie sekcjami bez najmniejszego kłopotu. CommandPRO umożliwia kierowanie każdą funkcja ISOBUS osprzętu.

WIĘCEJ MOCY, WIĘCEJ EKOLOGII

Zawsze wystarczy ci mocy, pomimo jeszcze niższego zużycia paliwa i mniejszego poziomu emisji spalin — to zaleta naszego powszechnie lubianego, 4-cylindrowego silnika 4,5 l PSS. Te same zalety oferują 6-cylindrowe silniki 6,8 l PVS i PSS z turbodoładowaniem.

Modele z silnikami o mocy znamionowej powyżej 130 KM spełniają normy emisji Stage V.

Inteligentne zarządzanie mocą

Inteligentne zarządzanie mocą (1) dodaje aż do 40 KM więcej mocy podczas transportu lub pracy z włączonym z WOM. Maksymalna moc (2) i moment obrotowy (3) osiągane są odpowiednio przy 1 900 i 1 600 obr./min, co zapewnia optymalną reakcję przy jednoczesnym niskim poziomie zużycia paliwa.*

*) Wykres i ilustracje dla modelu 6250R. Inne modele — zapoznaj się z broszurą lub skontaktuj z dealerem.

Niskie koszty eksploatacji

Dożywotni filtr cząstek stałych i zużycie płynu DEF na poziomie zaledwie 2-3% sprawią, że z ciągnikiem serii 6R będziesz pracować wydajniej, przy niższych kosztach eksploatacji. Okresy międzyseriwsowe silników 6,8 l rozszerzono aż do 750 godzin eksploatacji.

MOCNY I WYDAJNY

Przekładnia dobrana odpowiednio do rodzaju pracy ciągnikiem znacznie ułatwia życie i zwiększa wydajność. Wszystkie przekładnie ciągników serii 6R zaprojektowano z myślą o maksymalnej mocy na kołach, przekładającej się na wysoką siłę pociągową i dużą wydajność prac polowych.

AutoPowr

AutoPowr to płynna kontrola nad mocą ciągnika podczas jazdy z prędkością między 50 m/h a 50 km/h. Po osiągnięciu maksymalnej prędkości jazdy na drodze, obroty silnika automatycznie spadają do minimalnego poziomu umożliwiającego jej utrzymanie. Zmniejsza to poziom hałasu i zużycie paliwa. Ciągnik utrzymuje prędkość 50 km/h przy 1630 obr./min, zaś 40 km/h przy 1300 obr./min dzięki CommandPRO.

AutoPowr

Przekładnia AutoPowr zapewnia mechniczne przełożenie mocy w 100% w najczęściej używanych predkościach roboczych. Ostatecznie AutoPowr zawsze wykorzystuje więcej niż 60% mechaniczego przełożenia mocy.

DirectDrive

DirectDrive to przekładnia 8-biegowa z trzema zakresami. Niezwykle wydajna technologia przełożenia obrotów podwójnym sprzęgłem gwarantuje błyskawiczne przejście na kolejny bieg bez straty mocy. DirectDrive zmniejsza prędkość silnika do 1 550 obr./min podczas jazdy z prędkością 40 km/h i do 1 600 obr./min przy 50 km/h. Dodatkowo funkcja AutoClutch umożliwia zatrzymanie ciągnika bez konieczności wciskania pedału sprzęgła.

WYGODNA I PRAKTYCZNA KABINA

To najprzestronniejsza kabina w tej klasie. Kabina ComfortView łączy ergonomiczną perfekcję z doskonałą widocznością we wszystkich kierunkach i wygodą, zapewniając funkcjonalne i przestronne miejsce pracy. Operator ma wszelki komfort, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.

CommandCenter IV generacji

CommandCenter IV generacji obsługuje się tak, jak tablet — dotknięciami i pociągnięciami palca. Jednocześnie nadzoruje i sygnalizuje wszystkie najważniejsze funkcje pracy ciągnika. Dostępny jest z przekątną ekranu 10” i w nowej, mniejszej wersji 8,4”. Zawsze z ekranem dotykowym, certyfikatem zgodności z ISOBUS AEF oraz obsługą AutoTrac, sterowania sekcjami i funkcjami ewidencji pracy.

KOMFORT DLA LIDERÓW PRODUKTYWNOŚCI

Optymalna trakcja, więcej mocy w polu, większa wygoda traktorzysty? Seria 6R to m.in. amortyzacja przedniej osi TLS PLUS, amortyzacja kabiny HCS PLUS i zmienne przełożenie układu kierowniczego VRS zmniejszają wysiłek podczas kierowania ciągnikiem.

Amortyzacja przedniej osi i kabiny

Adaptacyjny system amortyzacji kabiny (HCS Plus) oraz amortyzowana przednia oś (TLS Plus) współpracują ze sobą, gwarantując maksymalny komfort jazdy w polu.

Zmienne przełożenie układu kierowniczego (VRS)

Mniej obrotów kierownicą i mniejsze zmęczenie podczas nawracania w polu i manewrowania w wąskich miejscach. Szybsze obroty kierownicy zwiększają przepływ w układzie hydraulicznym wspomagania, przekładając się na szybszy skręt kół. Oznacza to znacznie większą wygodę kierowania ciągnikiem.

UKŁAD HYDRAULICZNY 6R: SIŁA Z INTELEKTEM

W ścisłej czołówce wydajności: pompa hydrauliki ciągników 6230R i 6250R tłoczy z prędkością 160 l/min już przy 1 500 obr./min.

Inteligentne sterowanie

Intuicyjne sterowanie na wyświetlaczu CommandCenter umożliwia sterowanie zaworami SCV nie wysiadając z kabiny. Duży cyfrowy wyświetlacz pozwala Ci sprawdzać prędkość i czas przepływu przez zawory, dzięki czemu doskonale panujesz nad całym układem hydraulicznym maszyny.

WIELE SCV

Seria 6R to aż sześć elektrohydraulicznych zaworów hydrauliki zewnętrznej z dźwignią zwolnienia ciśnienia, przyporządkowanych do logicznie rozplanowanych grup sterowania.

LINIA PRODUKTÓW 6R

6110R - 6120R - 6130R

Model

Moc znamionowa,
kW (KM)

Moc silnika maks. z IPM, kW (KM)

Silnik

Przekładnia

6130R

96 (130)

114 (155)

4,5L PowerTech PSS, 4-cyl.

PowrQuad Plus,
AutoQuad Plus,
AutoQuad Plus EcoShift,
AutoPowr

6120R

88 (120)

107 (145)

6110R

81 (110)

99 (135)

6135R - 6145R - 6155R

Model

Moc znamionowa,
kW (KM)

Moc silnika maks. z IPM, kW (KM)

Silnik

Przekładnia

6155R

114 (155)

149 (202)

6 cyl. 6,8L PowerTech PVS Engine

PowrQuad Plus,
AutoQuad Plus,
AutoQuad Plus EcoShift,
Direct Drive,
AutoPowr

6145R

107 (145)

141 (192)

6135R

99 (135) (110)

122 (166)

4 cyl. 4,5L Engine

Bez DirectDrive

6175R - 6195R - 6215R

Model

Moc znamionowa,
kW (KM)

Moc silnika maks. z IPM, kW (KM)

Silnik

Przekładnia

6215R

158 (215)

190 (259)

6,8L PowerTech PVS, 6-cyl.

PowrQuad Plus,
AutoQuad Plus,
AutoQuad Plus EcoShift,
DirectDrive,
AutoPowr

6195R

143 (195)

179 (243)

6175R

129 (175)

164 (223)

6230R - 6250R

Model

Moc znamionowa,
kW (KM)

Moc silnika maks. z IPM, kW (KM)

Silnik

Przekładnia

6250R

184 (250)

221 (300)

6,8L PowerTech PVS, 6-cyl.

AutoPowr

6230R

169 (230)

206 (280)