Czas na zmianę

Zasługujesz na wyjątkową wydajność

Wydajne, przełomowe osiągi naszych ciągników serii 6R, 7R i 8RX przyniosą Ci namacalny zysk ekonomiczny. Ich zalety w obszarze wydajności w zakresie transportu, ochrony gleby i wszechstronności okażą się kwestią zasadniczą.

Znajdź dealera

Sprawdzony w praktyce i przetestowany

Przewagi naszych dużych ciągników w zakresie wydajności w obszarach transportu, ochrony gleby i wszechstronności nie tylko zostały potwierdzone przez setki europejskich klientów, lecz również poparte niezależnymi testami. Ale to jeszcze nie wszystko. Otrzymujesz dostęp do precyzyjnych funkcji rolniczych, np. 1-Click-Go-AutoSetup, która bije konkurencję na głowę podczas prac polowych i dodatkowo zwiększa Twoje zyski.

1-CLICK-GO – AUTOSETUP

To oszczędzające czas produktywne narzędzie skraca czas rozruchu maszyny w warunkowych polowych nawet do 50%. Całkowita automatyzacja, żadnych pomyłek, żadnych opóźnień. Twoje wstępnie zaplanowane zadania są automatycznie pokazywane na wyświetlaczu 4. generacji, gdy ciągnik wjeżdża na pole. Operator musi tylko potwierdzić szczegóły JEDNYM KLIKNIĘCIEM i wszystko jest gotowe do pracy. I to już wszystko.

Niepokonany heder

W przypadku prac transportowych nie można obejść się bez naszych ciągników John Deere serii 6R i 7R. Któy będzie Twoim numerem jeden?

  • Nr 1 w zadaniach transportowych – 7R 330

    W ostatnim teście DLG PowerMix nasz model 7R 330 ustanowił nową normę zużycia oleju napędowego i płynu DEF podczas zadań transportowych dla ciągników o mocy ponad 300 KM mocy maksymalnej (ECE-R120).

    ciągnik
  • Nr 1 w zadaniach transportowych – 6215R

    Ciągnik 6215R nie tylko wykazał się najniższym zużyciem paliwa spośród wszystkich testowanych ciągników¹ (19,2 l/godz.), ale również uzyskał najwyższe przyspieszenie podczas testu holowania 30-tonowej przyczepy².

    ciągnik
  • Nr 1 w zadaniach transportowych – 6250R

    Od roku 2018 ciągnik John Deere 6250R nie został pobity w testach DLG PowerMix Transport 2.0. Ciągnik 6250R odznacza sie najniższym zużyciem paliwa podczas realizacji zadań transportowych spośród całej grupy testowanych maszyn.

    Ciągnik

Rejestracja w usłudze wiadomości cyfrowych

Więcej niż biuletyn – rejestracja w usłudze wiadomości cyfrowych

Zarejestruj się w naszej usłudze wiadomości cyfrowych, aby być na bieżąco z nowymi artykułami na blogu, nowościami, działaniami specjalnymi i ekskluzywnymi ofertami!

Zarejestruj się!

Tematy pokrewne

Seria 6R

Seria 6R

Nr 1 pośród inteligentnych zautomatyzowanych maszyn transportowych – o dużej mocy i małej masie.

Połącz swoją maszynę John Deere

Seria 7

Mała masa, duża moc silnika–, sprawne przyspieszenie i wyjątkowa zwrotność.

Połącz swoją maszynę John Deere

Seria 8

Najnowocześniejsze, wszechstronne i potężne ciągniki o dużej sile ciągnącej– do precyzyjnych prac rolniczych.

  1. W trybie transportowym 25 l/godz. to gwarantowany poziom zużycia paliwa dla tego modelu, w przypadku maszyn uczestniczących w programie gwarantowanego zużycia paliwa w John Deere zgodnie z warunkami programu & i we wskazanych krajach. Aby poznać więcej szczegółów, należy skontaktować się ze swoim przedstawicielem John Deere.
  2. Test ciągników przeprowadzony w 2020 roku przez Izbę Rolniczą Dolnej Saksonii w Niemczech. “W grupie standardowych ciągników (z wyłączeniem pojazdów typu Unimog) ciągnik John Deere może się pochwalić najniższym zużyciem oleju napędowego. […] Co ciekawe, mimo niskiego zużycia paliwa model 6215R okazał się również najszybszy podczas testu przyspieszenia z dwiema przyczepami” ; www.lwk-niedersachsen.de. 19 l/godz. to również gwarantowany poziom zużycia paliwa w trybie transportowym dla tego modelu, w przypadku maszyn uczestniczących w programie gwarantowanego zużycia paliwa w John Deere zgodnie z warunkami programu & i we wskazanych krajach. Aby poznać więcej szczegółów, należy skontaktować się ze swoim przedstawicielem John Deere.
  3. W trybie transportowym 20 l/godz. to gwarantowany poziom zużycia paliwa dla tego modelu, w przypadku maszyn uczestniczących w programie gwarantowanego zużycia paliwa w John Deere zgodnie z warunkami programu & i we wskazanych krajach. Aby uzyskać więcej szczegółów, należy skontaktować się ze swoim przedstawicielem John Deere.
  4. Wyniki testu Profi, czerwiec 2018
  5. W oparciu o zużycie paliwa na poziomie 40 l/godz. i przy 20-procentowej przewadze nad ciągnikami kołowymi 8R przy 7000 daN.
  6. Przy założeniu 3-procentowej utraty plonów na polach o zagęszczonej glebie; pole pszenicy o plonach 8 t/ha i cena rynkowa 200 €/t, 3% (240 kg) odpowiada wzrostowi zysko o 48 €/ha