4066RCiągnik kompaktowy
- Wysokoprężny, 4-cylindowy silnik Diesel o mocy 65 KM z turbodoładowaniem i filtrem cząstek stałych (DPF)
- Przekładnia PowrReverser™ lub eHydroTM
- Napęd na cztery koła w standardzie
- Kategoria 1, TUZ
Nasz ciągnik 4066R klasy Premium jest specjalnie zaprojektowany tak, aby ułatwić Tobie pracę! System LoadMatch™ eliminuje ryzyko zgaśnięcia silnika poprzez automatyczne dopasowanie jego prędkości obrotowej do obciążenia. System Hitch Assist dostępny w standardzie sprawia, że tylny zaczep jest szybszy i bezpieczniejszy w użyciu. Do ciągnika można zamontować ładowacz czołowy (z opcją samopoziomowania) i systemem Quik-Park™, a dostępny w standardzie fotel operatora z pneumatyczną amortyzacją zapewnia komfort i wydajność pracy przez cały dzień.
Odważna stylistyka ciągników 4M i 4R zapewnia atrakcyjny wygląd i funkcjonalność podobną do większych ciągników rolniczych. Zalety stylistyki:
Uzyskuje się charakterystyczny wygląd i styl ciągnika.
UWAGA: Jeżeli ciągnik jest wyposażony opcjonalną instalowaną przez dealera pionową rurę wydechową, należy ją zdjąć przed otworzeniem i zamknięciem maski silnika.
Silnik wysokoprężny Yanmar oferuje wysoki zapas momentu obrotowego zapewniający dużą moc przy dużych obciążeniach.
Ten 4-cylindrowy silnik oferuje niższą emisję spalin i obniżony poziom hałasu.
Silnik spełnia wszystkie aktualne wymagania emisji spalin zgodnie z normą Stage V.
Model | Pojemność silnika | Układ dolotowy | Obroty znamionowe | Moc silnika ECE-R120 | Moc silnika ECE-R24 | Zasilanie wału odbioru mocy (PTO) |
4052M/R | 2.1 L | Turbocharged | 2600 | 37.9 kW (50.8 KM) | 38.4 kW (51.5 KM) | 29.75 kW (39.9 KM) |
4066M/R | 2.1 L | Turbocharged | 2600 | 48.5 kW (65 KM) | 49.1 kW (65.9 KM) | 38.8 kw (52 KM) |
W zależności od obciążenia ciągnika oraz temperatury otoczenia, wilgotności i prędkości obrotowej silnika, w filtrze cząstek stałych diesel może powstać osad cząstek stałych, w związku z czym filtr będzie wymagał czyszczenia. Moment czyszczenia filtra jest wyznaczany na podstawie jednego z trzech czynników:
Gdy zachodzi jeden z trzech warunków, następuje czyszczenie filtra.Używane są trzy różne procesy czyszczenia:
Pasywne czyszczenie filtra
Pasywne czyszczenie filtra ma miejsce, kiedy silnik wytwarza wystarczającą ilość ciepła do utlenienia cząstek stałych. Ten automatyczny proces odbywa się nieprzerwanie podczas normalnej pracy silnika. Podczas pasywnego czyszczenia filtra na wyświetlaczu słupka narożnego nie pojawiają się żadne ikony ani symbole.
UWAGA: Pasywne czyszczenie filtra nie wymaga zaangażowania operatora i nie występują przerwy w normalnej pracy ciągnika.
Aktywne czyszczenie filtra
Jeśli warunki pasywnego czyszczenia filtra (odnośnie temperatury, obciążenia czy prędkości) nie mogą zostać spełnione, cząstki stałe są usuwane przy zastosowaniu aktywnego czyszczenia filtra.
Aby zapewnić wymagane warunki, system kontroli temperatury spalin (ETM) steruje rozpoczęciem i czasem trwania aktywnego czyszczenia filtra. ETM może regulować szereg parametrów silnika i/lub wtryskiwać przez krótki czas małą ilość paliwa do strumienia spalin. Paliwo przekształca się w opary, które wchodzą w reakcję chemiczną z katalizatorami w katalizatorze utleniającym, aby wytworzyć ciepło potrzebne do utlenienia cząstek stałych.
Należy zauważyć, że nigdy nie dochodzi do zapalenia paliwa w katalizatorze utleniającym/filtrze cząstek stałych i że wewnątrz tych elementów nie pojawia się płomień.
Podobnie jak podczas pasywnego czyszczenia filtra, nie jest wymagana interwencja operatora ani przerywanie pracy.
Czyszczenie filtra, kiedy ciągnik się nie przemieszcza
W niektórych przypadkach, gdy pasywne i aktywne czyszczenie filtra nie usunie w pełni cząstek stałych, może być konieczne czyszczenie filtra podczas postoju. Najprawdopodobniej czyszczenie filtra podczas postoju będzie wymagane wyłącznie wówczas, gdy na dłuższy czas wyłączono automatyczne czyszczenie filtra w i zignorowano liczne ostrzeżenia o konieczności włączenia czyszczenia filtra lub gdy ciągnik użytkowano przy małym obciążeniu. Żądanie oczyszczenia filtra w zaparkowanym ciągniku może zostać wyświetlone także, jeśli proces czyszczenia automatycznego był wielokrotnie przerywany lub czyszczenie aktywne zakończyło się niepowodzeniem z powodu usterki podzespołu. W tych rzadkich przypadkach operator musi zaparkować ciągnik i rozpoczęć proces oczyszczania filtra.
Proces oczyszczania filtra podczas postoju należy aktywować w zależności od sposobu użytkowania i pracy ciągnika. Proces trwa około 30 minut. Szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcji obsługi.
Układ ten stale monitoruje poziom sadzy ciągnika, upewniając się, że ciągnik zawsze pracuje najwydajniej. Zapewni to najwyższą wydajność w każdej sytuacji.
UWAGA: Liczba godzin od ostatniej regeneracji i poziom sadzy wyrażony procentowo widoczny jest na wyświetlaczu.
Kluczowe cechy silnika:
Yanmar jest zastrzeżonym znakiem towarowym należącym do firmy Yanmar Co., Ltd.
Przekładnia 12F/12F PowrReverser jest w ofercie ciągników 4M.
Przekładnia PowrReverser pozwala hydraulicznie zmienić kierunek jazdy. Pozwala jedną dźwignią bezsprzęgłowo łatwo i szybko zmienić kierunek jazdy do przodu i do tyłu.
Przekładnia ePowrReverser ma hydraulicznie załączane sprzęgło mokre Dwa pakiety tarcz sprzęgła (jeden do przodu i jeden do tyłu) są uruchamiane hydraulicznie po przesunięciu dźwigni rewersera w położenie do przodu lub do tyłu.
Każdy pakiet składa się z trzech chłodzonych olejem tarcz od dużej średnicy 13 cm, co umożliwia doskonałe rozpraszanie ciepła i zwiększa trwałość sprzęgła.
Kluczowe cechy przekładni PowrReverser:
Ciągnik oferowany jest z trzyzakresową elektroniczną hydrostatyczną przekładnią eHydro.
Sauer-Danfoss® jest dostawcą zarówno pompy, jak i silnika hydraulicznego. Dzięki temu elementy są dopasowane do siebie i oferują maksymalną sprawność.
Przekładnia elektroniczna hydrostatyczna jest idealnie dopasowana do prac, w których wydajność jest koniecznością, np. praca ładowaczem lub kosiarką.Dwa pedały sterowania Twin Touch™ umożliwiają wybór kierunku i prędkości jazdy dotknięciem palcami stopy.
Najważniejsze funkcje przekładni eHydro:
Zastosowano przekładnię eHydro Sauer-Danfoss, by zapewnić niezawodną pracę. Do funkcji zapewniających trwałość należą:
Funkcje bezpieczeństwa przekładni eHydro:
Pedały sterowania John Deere Twin Touch oferują kilka kluczowych zalet w porównaniu z konkurencyjnymi ciągnikami z przekładnią hydrostatyczną.
Rozbudowany tempomat jest opcjonalnym wyposażeniem ciągników 4M z przekładnią eHydro. Tempomat umieszczony po prawej stronie konsoli operatora włącza się i wyłącza elektronicznie.
Sauer-Danfoss to zastrzeżony w Stanach Zjednoczonych znak towarowy spółki Sauer-Danfoss Incorporated.
Stanowisko pozwała na łatwe wsiadanie / wysiadanie z ciągnika.Dogodnie umieszczone pedały, a także zmieniony układ elementów sterowania, zapewniają świetnie rozplanowane stanowisko pracy i płaską platformę oferującą operatorowi dużo miejsca na nogi.
Najważniejsze cechy stanowiska operatora:
Wbudowane funkcje bezpieczeństwa oferujące operatorowi komfort pracy
Bezpieczeństwo jest nieodzowną cechą wszystkich ciągników serii 4M i 4R.
Regularne wykonywanie czynności serwisowych i konserwacyjnych ma ogromny wpływ na sprawność, wydajność i trwałość ciągnika.
Wszystkie codzienne czynności obsługowe można wykonać bez stosowania narzędzi.
UWAGA: Przed przystąpieniem do czynności konserwacyjnych i obsługowych należy zawsze zapoznać się pełnym opisem, zawartym w instrukcji obsługi.
Ciągniki kompaktowe John Deere (seria 1, 2, 3, 4)
Leasing fabryczny John Deere
Szczegóły oferty: