Mocy pod dostatkiem
Trwałe, solidne i mocne: te modele świetnie poradzą sobie także z pracami polowymi cięższego gatunku, takimi jak siew i orka, przez wiele nadchodzących sezonów.
Przestrzeń robocza serii 6M w całości służy intuicyjnej i prostej obsłudze ciągnika. Zaprojektowane zgodnie z najlepszymi zasadami ergonomii konstrukcje prawej konsoli ciągnika 6M i kompaktowej konsoli CommandARM™ idealnie dopasowane są do zaktualizowanego wyświetlacza w słupku A. Zapewnia to wyższą produktywność operatora oraz szeroki, nieograniczony widok.
Fabrycznie zainstalowane pakiety oświetlenia zapewniają szerokie, jasne i skoncentrowane pole światła wokół ciągnika 6M. W przypadku jeszcze bardziej wymagających zastosowań oświetleniowych warto zdecydować się na pakiety oświetlenia LED, które zużywają mniej energii, zapewniają jeszcze jaśniejsze światło podobne do dziennego i działają dłużej.
Uzyskaj całą potrzebną moc przy mniejszej ilości paliwa i niższej emisji spalin dzięki 4-cylindrowemu silnikowi o pojemności 4,5 l lub 6-cylindrowemu o pojemności 6,8 l. Oba są gotowe do stosowania norm emisji Stage V. 6-cylindrowy silnik charakteryzuje się wydłużonymi okresami między wymianami oleju sięgającymi nawet 750 godzin w przypadku oleju John Deere Plus-50™ II.
Większa moc 6-cylindrowego silnika pochodzi z udoskonalonej technologii wysokociśnieniowej Common Rail (HPCR) o ciśnieniu wtrysku do 2500 barów (36 259,4 psi). Silnik PVS w ciągnikach 6155M, 6175M i 6195M wyposażony jest w turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VGT), która zwiększa osiągi i wydajność na całej krzywej momentu obrotowego.
Sprawdzone przekładnie z naszej oferty łączą łatwą obsługę i wygodę z wyjątkową sprawnością. Idealnie uzupełniają moc i moment obrotowy ciągnika 6M. W modelach od 6090M do 6155M dostępna jest opcja biegu pełzającego z prędkościami od 72 m/h przy 1000 obr./min.
Dostępne są trzy wersje: 16F/16R, 20F/20R oraz 24F/24R. Wszystkie oferują szybką zmianę przełożeń oraz dopasowanie prędkości pod kątem płynnej zmiany zakresów. Obsługiwane są za pomocą jednozakresowej dźwigni z funkcją wysprzęglania i wybierania biegów przyciskiem. Rozwiązanie techniczne SoftShift zapewnia płynne zmiany, nawet przy pracy pod obciążeniem.
Przekładnia AutoQuad Plus zapewnia wszystkie zalety przekładni PowrQuad Plus oraz wygodniejszą automatyczną zmianę przełożeń. Dostępne są wersje 20F/20R oraz 24F/24R. Opcja EcoShift łączy w sobie większą prędkość jazdy (40 km/h) oraz niską prędkość obrotową silnika w zakresie od 1580 do 1680 obr./min, zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin nawet o 23%.
Chcesz sobie ułatwić pracę? Pożegnaj się z częstym używaniem sprzęgła, poczuj ulgę i ciesz się dużo bardziej produktywnym czasem spędzonym w kabinie. Pokochasz udoskonaloną automatykę przekładni CommandQuad Plus.
Pełnoramowa konstrukcja John Deere stanowi solidną platformę, która skutecznie pochłania i wytrzymuje naprężenia wywoływane przez obciążenia i wstrząsy pochodzące od kół, ciężkich narzędzi oraz ładowaczy czołowych. Aby jeszcze bardziej zmniejszyć zmęczenie i stres powodowany przez nieprzyjemne wibracje, ciągniki 6M można wyposażyć w opcjonalne mechaniczne zawieszenie kabiny. Standardowa oś przednia zapewnia świetne prowadzenie maszyny na drodze — opcjonalnie dostępne jest zawieszenie niezależne TLS™.
W ciągnikach serii 6M układ z kompensacją ciśnienia i przepływu (PFC), którym można łatwo sterować za pomocą wyświetlacza na słupku narożnym, wytwarza silny przepływ o natężeniu do 114 l/min. System automatycznie przechodzi w bezprzepływowy tryb gotowości, zapewniając większą oszczędność paliwa, wyższą efektywność narzędzia i lepszą reakcję układu kierowniczego. Dostępny jest także mniej zaawansowany układ z kompensacją ciśnienia (PC) o natężeniu przepływu 80 l/min, przeznaczony do mniej wymagających prac.
Zestaw zaworów hydrauliki zewnętrznej grupuje maksymalnie cztery zawory SCV, złącza Power Beyond, a także zawór bezciśnieniowego obwodu powrotnego — przepływ można łatwo regulować za pomocą wyświetlacza słupka narożnego.
Zależnie od wymagań dotyczących regulacji rozstawu kół w pracach najczęściej wykonywanych ciągnikiem do modelu 6M można wybrać osie kołnierzowe albo osie z mechanizmem zębatkowym.
Ciągniki serii 5 i 6 z ładowaczem czołowym
Skorzystaj z promocyjnego kredytu 5 lat 0%!
Skorzystaj z promocyjnego kredytu 4 lata 0%!