
Przedstawiamy całkiem nowe serie 4M i 4R — wzbogacone o najnowocześniejszą technologię i wiodące w branży funkcje, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Wystarczy jedno spojrzenie - od razu widać, dlaczego rodzina 4 jest naprawdę nową królową kompaktów.
Zastosowano takie same układy zwolnic, jakie stanowią wyposażenie większych ciągników. Dzięki temu następuje poprawa niezawodności poprzez rozłożenie obciążenia na trzy koła zębate.
Przekładnia PowrReverser™ jest idealnym rozwiązaniem do pracy z ładowaczem. Wystarczy przesunąć dźwignię, aby płynnie przełączyć kierunek jazdy — bez załączania sprzęgła.
Mocny 4-cylindrowy silnik wysokoprężny jest w pełni zgodny z bieżącymi standardami emisji Stage V. Charakteryzuje go wysoki moment obrotowy i cichy rozruch. Najważniejsze zalety to system bezpośredniego wtrysku paliwa do szybkiego rozruchu w niskich temperaturach oraz filtr cząstek stałych ograniczający emisję zanieczyszczeń.
Ergonomicznie zlokalizowany zintegrowany joystick zapewnia maksymalną kontrolę i wygodę podczas sterowania osprzętem zamontowanym z przodu lub na środku. Zawiera również zintegrowaną obsługę trzeciej funkcji, która idealnie sprawdza się w przypadku osprzętu takiego jak wielofunkcyjny czerpak itp. Czwarta i piąta funkcja mają niezależne sterowanie, zapewniając dodatkową wszechstronność.
Elektrohydrauliczny system SCV zapewnia łatwe, precyzyjne sterowanie funkcjami hydraulicznymi montowanymi pośrodku/z przodu. Regulowane ustawienie prędkości umożliwia dostosowanie elektronicznego sterowania joystickiem do konkretnych zastosowań, a przyciski „3. funkcji” zwiększają elastyczność w szerokim zakresie zadań.
Duże pompy hydrauliczne zapewniają elastyczne sterowanie, szybkie cykle ładowania i bezproblemową pracę. Można nawet zaaplikować dodatkowy nacisk na TUZ podczas wykonywania odwiertów pod słupy.
Opcjonalny zestaw docisku TUZ zapewnia dodatkowe 226,8 kg docisku, które można zaaplikować na dolne ramiona TUZ w celu docisku osprzętu do twardego, zbitego gruntu. Jest to szczególnie przydatne podczas wykonywania dołów pod słupy, przy orce i pracy ze zgarniaczem tylnym.
Hamulce tarczowe mają samoczynną regulację i chłodzenie olejem, co zapobiega ich awarii i minimalizuje zużycie.
Przyczyniają się do zwiększenia przyczepności nawet w bardzo trudnych warunkach i umożliwiają ciaśniejsze zakręcanie.
Dopasuj wydajność ciągnika z serii 4R do danego zadania dzięki funkcji eHydro™, naszej 3-zakresowej elektronicznej przekładni z pedałami Twin Touch™:
MODEL | SILNIK | MAKS. PRĘDKOŚĆ, KM/H (MPH) | PRZEKŁADNIA — HYDROSTATYCZNA | UDŹWIG | UCIĄG | MASA Z KONSTRUKCJĄ ROPS/KABINĄ |
---|---|---|---|---|---|---|
50,5 KM (37,9 kW) przy 2600 obr./min (wg ECE R-120) |
30 km/h (19 mph) |
Dwupedałowa przekładnia E-Hydro ePRT (przekładnia PowrReverser) |
1134 kg (przy 610 mm (24”) za zakończeniem podnośnika) |
2860 kg |
1710 kg / - |
|
50,8 KM (37,9 kW) przy 2600 obr./min (wg ECE R-120) |
30 km/h (19 mph) |
Dwupedałowa przekładnia E-Hydro |
1134 kg (przy 610 mm (24”) za zakończeniem podnośnika) |
2460 kg |
- / 2120 kg |
|
65 KM (48,5 kW) przy 2600 obr./min (wg ECE R-120) |
30 km/h (19 mph) |
Dwupedałowa przekładnia E-Hydro ePRT (przekładnia PowrReverser) |
1134 kg (przy 610 mm (24”) za zakończeniem podnośnika) |
2860 kg |
1710 kg /- |
|
65 KM (48,5 kW) przy 2600 obr./min (wg ECE R-120) |
30 km/h (19 mph) |
Dwupedałowa przekładnia E-Hydro |
1134 kg (przy 610 mm (24”) za zakończeniem podnośnika) |
2460 kg |
- / 2120 kg |
* Należy pamiętać, że dobór opon może zmniejszyć maksymalną prędkość ciągnika. Twój dealer może doradzić Ci w zakresie właściwego wyboru, dostosowanego do Twoich wymagań i zastosowania.