8R 410Ciągniki

  • Maksymalna moc 443 hp (326 kW) (ECE-R120) + 15 hp (11 kW) IPM i maksymalna moc 458 KM (337 kW) z IPM (ECE-R120)
  • Silnik 9,0 l z 6 cylindrami
  • 14 t masy z rozstawem osi 3,05 m
  • Nowa, większa i bardziej komfortowa kabina z nowym poziomem widoczności
First in Reliability

LEPSZE OSIĄGI PRZY UPROSZCZONEJ KONSTRUKCJI

Przekładnia eAutoPowr™, dostępna w modelach 370 i 410 ciągników 8R, 8RT i 8RX, ma prostą konstrukcję z mniej skomplikowanymi częściami. Zastąpiliśmy moduły hydrostatyczne podzespołami elektrycznymi, aby osiągnąć maksymalną wydajność, niezawodność i komfort.

Przekładnia zawiera niewymagające konserwacji, chłodzone cieczą, bezszczotkowe generatory elektryczne. Zastosowanie podzespołów elektrycznych zamiast modułów hydrostatycznych upraszcza konstrukcję, zwiększa wydajność, zmniejsza zużycie części i wydłuża żywotność przekładni.

MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ

MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ

eAutoPowr™ jest najbardziej wszechstronną i najmocniejszą opcją w przekładniach serii 8, łącząc wydajność AutoPowr™ z siłą e23™. Półprzewodnikowy układ elektroniczny dostarcza natychmiastowy moment obrotowy i zapewnia płynną jazdę nawet w najbardziej wymagających zastosowaniach.

Elektryczny rozruch zapewnia natychmiastową moc i moment obrotowy, umożliwiając szybsze, płynniejsze zmiany kierunku i precyzyjne prędkości biegu pełzającego dzięki zastosowaniu silników elektrycznych zamiast modułów hydrostatycznych.

MAKSYMALNY KOMFORT

MAKSYMALNY KOMFORT

Wyposażona w interfejs CommandPRO™ identyczny z AutoPowr™, eAutoPowr™ oferuje wszystkie znane funkcje komfortu CommandPRO i łatwą konfigurację poprzez wyświetlacz G5Plus CommandCenter™. Jej silniki elektryczne zmniejszają hałas w kabinie o 23% w porównaniu z modułami hydrostatycznymi.

WYTWARZANIE MOCY ELEKTRYCZNEJ

WYTWARZANIE MOCY ELEKTRYCZNEJ

eAutoPowr umożliwia przeniesienie mocy do 100 kW 480 V AC do zewnętrznych klientów za pomocą opcjonalnej końcówki gniazdowej AEF. Przeniesionej mocy można użyć na przykład do zasilania osi napędowych ze sprzętu. Elektrycznie napędzane osie zapewniają znaczny wzrost uciągu, zmniejszenie poślizgu kół oraz zapobiegają obciążaniu, co umożliwia uzyskanie większej wydajności przy zastosowaniu większego asortymentu narzędzi i niższych kosztach aplikacji w przeliczeniu na hektar, jak również lepszą ochronę gleby.

Opinie użytkowników

“W kabinach maszyn z serii 8R, których teraz używamy, jest zdecydowanie ciszej”
Christian Sommerlund, JSJ-Agro, Dania

Profesjonaliści, którzy już zapoznali się z eAutoPowr™, są zachwyceni. Przekonaj się sam.

kompromisy

Koniec z kompromisami w zakresie ciśnienia w oponach

Prawidłowe ciśnienie w oponach ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji osiągów ciągnika i utrzymania dobrego stanu gleby. System John Deere Central Tyre Inflation System (CTIS) pozwala szybko je regulować za pomocą przycisku: Szybko i wygodnie pompuj lub spuszczaj powietrze, nie wychodząc z kabiny – przełączaj się między trybem pola a trybem transportu.

Ciągnik 8r

KOMFORT JAZDY

Tak dużo miejsca, tak mało hałasów, tak wspaniały luksus. Czysta miłość do szczegółów. Wygoda, przestrzeń i niski poziom hałasu. Witamy w nowej kabinie...

8R 410 Ciągnik

PRZECIĄGNIJ, ABY OBRÓCIĆ

Widok wnętrza kabiny

PRZECIĄGNIJ, ABY OBRÓCIĆ