8RX 410Ciągnik

  • 443 hp (326 kW) Maksymalna moc (ECE-R120) + 15 hp (11 kW) IPM i 458 KM (337 kW) Maks. moc z IPM (ECE-R120)
  • Silnik 9,0 l, 6-cylindrowy
  • 18,7 t masy z rozstawem osi 3,235 m
  • Nowa, większa i bardziej komfortowa kabina, nowy poziom widoczności
First in Reliability

LIDER NIEZAWODNOŚCI

Zupełnie nowa przekładnia eAutoPowr John Deere jest pierwszą elektromechaniczną przekładnią IVT łączącą napęd mechaniczny i elektryczny w ciągniku 8R/RT/RX 410. Bezstopniowa przekładnia z dwoma silnikami elektrycznymi zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość. Płynna praca oraz półprzewodnikowa elektronika układu przenoszenia napędu zapewnia natychmiastowe uzyskanie momentu obrotowego przy możliwie najpłynniejszej jeździe w nawet najbardziej wymagających zastosowaniach.

Chłodzone cieczą elektryczne silniki/generatory bezszczotkowe w nowej przekładni są w pełni bezobsługowe. Zastąpienie hydromotorów podzespołami elektrycznymi znacznie zmniejszyło zużycie części, uprościło konstrukcję i wydłużyło okres eksploatacji przekładni. Elektryczne podzespoły napędowe i nowe czujniki zmniejszają o 1/3 zapotrzebowanie na specjalistyczne badania diagnostyczne i o 20% liczbę procedur wymagających specjalnych narzędzi lub sprzętu.

100 000 godzin poświęconych na testy podczas procesu projektowania zapewnia najlepszą w swojej klasie niezawodność.

Elektryfikacja to podstawa

Elektryfikacja to podstawa

Aby stworzyć nową przekładnię eAutoPowr, stosowaną w niej pompę hydrauliczną i silnik zastąpiono dwoma silnikami/generatorami elektrycznymi. Jeden podłączono bezpośrednio do silnika wysokoprężnego; zasila on drugi generator dokładnie kontrolujący prędkość silnika. Jedno elektryczne i 4 mechaniczne zakresy zapewniają najwydajniejsze przeniesienie napędu do kół, skutkiem czego uzyskaliśmy najtrwalszą i możliwie najbardziej niezawodną bezstopniową przekładnię AutoPowr™ o sprawdzonej wydajności i wygodzie jazdy. Najlepsza bezstopniowa przekładnia kiedykolwiek zaprojektowana przez John Deere!

Wytwarzanie mocy elektrycznej

Wytwarzanie mocy elektrycznej

eAutoPowr umożliwia przeniesienie mocy do 100 kW 480 V AC do do maszyn współpracujących za pomocą opcjonalnej końcówki gniazdowej AEF. Wygenerowaną moc można użyć na przykład do zasilania osi napędowych maszyny zagregowanej z ciągnikiem. Elektrycznie napędzane osie zapewniają znaczny wzrost uciągu, zmniejszenie poślizgu kół oraz zapobiegają obciążaniu, co umożliwia uzyskanie większej wydajności przy zastosowaniu większego asortymentu narzędzi i niższych kosztach aplikacji w przeliczeniu na hektar, jak również lepszą ochronę gleby.

Większy uciąg przy mniejszej mocy

Większy uciąg przy mniejszej mocy

Współpracując z Joskin, zaprojektowaliśmy wóz asenizacyjny z silnikiem elektrycznym napędzającym 4 z 6 kół – co daje w tej konfiguracji 8 napędzanych kół. Ciągnik nie musi już ciągnąć całego ładunku, ponieważ przyczepa również uczestniczy w napędzaniu całego zestawu, wykorzystując masę gnojowicy i wozu asenizacyjnego do zwiększenia siły uciagu. W rezultacie o wiele lżejszy ciągnik potrafi uciągnąć większe ładunki lub wjechać na bardziej strome pagórki – zmniejszając zagęszczenie gleby, oszczędzając paliwo i zwiększając wydajność.

Seria 8RX Nie do zatrzymania

NIEPOWSTRZYMANA MOC

Jeśli Twoim priorytetem jest jak najmniejsze naruszanie gleby, seria 8RX będzie najlepszym wyborem. To idealna maszyna do wymagających terenów o dużym nachyleniu oraz trudnych typów gleby. Dodatkowo możesz cieszyć się doskonałą widocznością.

Śmiała konstrukcja ciągników z serii 8R/RT/RX mówi sama za siebie: Siła uciągu, dla której nie ma przeszkód, w połączeniu z technologią, która przenosi współczesne rolnictwo w przyszłość.

Ciągnik 8r

KOMFORT JAZDY

Tak dużo miejsca, tak mało hałasów, tak wspaniały luksus. Czysta miłość do szczegółów. Witamy w nowej kabinie 8R, większej i jeszcze wygodniejszej niż kiedykolwiek.

Widok wnętrza kabiny

PRZECIĄGNIJ, ABY OBRÓCIĆ