Aktualizacje w związku z pandemią COVID-19

Służymy tym, dzięki którym nasz świat się nie zatrzymał.

Pandemia COVID-19 stawia przed nami wszystkimi bezprecedensowe wyzwania. Jesteśmy zaangażowani w ochronę dobra naszych pracowników, klientów, dealerów, dostawców i społeczności, w których żyjemy i pracujemy. Staramy się kontynuować produkcję i usługi dla naszych klientów na tyle, na ile jest to możliwe. Jednocześnie dziękujemy tym, którzy każdego dnia pracują nad produkcją żywności, wykonują nadal kluczowe usługi i zapewniają nam tym samym bezpieczeństwo.

Dbajcie o siebie i bądźcie zdrowi.

Informacja John Deere Financial

Drodzy Klienci, 
rozumiemy, że w trudnym czasie epidemii COVID-19 i spowodowanej nią wyjątkowej sytuacji na rynku, mogą się Państwo niepokoić o transakcje finansowania fabrycznego John Deere Financial. Pragniemy Państwa zapewnić, że cały zespół John Deere Financial, choć  pracuje w tych dniach zdalnie, dokłada wszelkich starań aby wszystkie transakcje finansowania były nadal płynnie procedowane.
Jeśli potrzebują Państwo jakichkolwiek informacji dotyczących aktualnie procedowanego kredytu/leasingu lub macie Państwo inne pytania dotyczące możliwości finansowania fabrycznego, prosimy o kontakt pod adresem: JDF_Poland@johndeere.com
Będziemy odpowiadać na bieżąco.

Życzymy Państwu dużo zdrowia i wytrwałości w tych trudnych dniach.
Z pozdrowieniami

Zespół John Deere Financial 

Connected Support

Informacje John Deere

W tym wyjątkowo trudnym dla wszystkich okresie jesteśmy blisko Rolników, Hodowców i Usługodawców branży rolniczej. To Oni, dzięki swojemu zaangażowaniu, zarządzaniu gospodarstwami oraz pracą na polach każdego dnia dbają o to, by nie zabrakło żywności na sklepowych półkach.

Sieć dealerów firmy John Deere nadal działa, zgodnie z rządowymi przepisami i wymogami dotyczącymi ochrony zdrowia pracowników, w celu zapewnienia sprzedaży, serwisu i dostaw części zamiennych. Nasza technologia Connected Support pozwala nam zdalnie sprawdzić stan maszyn i pomóc Wam zminimalizować niedogodności. Zapraszamy i zachęcamy Was do kontaktu z lokalnym Dealerem.

Jesteśmy blisko naszych Klientów, dziękując im za ich codzienne zaangażowanie i produkcję żywności dla społeczeństwa!

 

Zdalne monitorowanie maszyny

Zdalne monitorowanie maszyny

Stan techniczny maszyny nadzorowany jest zdalnie przez specjalistów u dealera za pomocą narzędzi Pomocy Zdalnej John Deere (JD Connected Support), np. alertów eksperckich i Pulpitu Maszyny. Jeśli narzędzia te zasygnalizują, że z maszyną coś się dzieje, specjaliści natychmiast skontaktują się z Tobą i pomogą zażegnać ryzyko przestoju maszyny na skutek ewentualnej awarii. Dzięki temu możesz skupić się jedynie na swojej pracy!

Zdalne wsparcie w zakresie konfiguracji maszyny

Zdalne wsparcie w zakresie konfiguracji maszyny

Narzędzie zdalnego dostępu do wyświetlacza (Remote Display Access) pozwala znacznie skrócić czas konieczny na konfigurację maszyny — za jego pomocą ekspert u dealera podłączy się do wyświetlacza w kabinie i pomoże Ci wprowadzić ustawienia,a także zwiększy wydajność maszyny. Narzędzie to znacznie upraszcza kontakt z dealerem w razie usterek technicznych, tym samym znacznie skracając czas przestoju maszyny.

Wyszukaj części według

search