Nie ryzykuj

NIE RYZYKUJ

Poczujesz różnicę

 

Czy wiesz, że koszty środków smarnych mogą stanowić do 25%* kosztów utrzymania maszyny? Wybór właściwego oleju silnikowego naprawdę się opłaca. Oleje silnikowe John Deere gwarantują pewne osiągi i doskonałą długotrwałą ochronę z odstępami pomiędzy wymianami do 750 godzin**.

 


Plus 50 II

Plus 50 II

Doskonałe do pracy w najtrudniejszych warunkach i ekstremalnych temperaturach. Wyjątkowa wydajność, zapewniająca pełną ochronę w ekstremalnych temperaturach pracy. Niezrównany okres wymiany aż do 750 godzin**.

Plus-50 II

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Zastosowania

Zalecany do wszystkich wysokoprężnych silników 4-suwowych z turbodoładowaniem i kompresorem, w tym również silników z filtrami cząstek stałych (DPF), selektywną redukcją katalityczną (SCR), katalizatorem utleniającym (DOC) i układem recyrkulacji spalin z chłodzeniem (EGR). Nadaje się również do stosowania w silnikach benzynowych.

Funkcje i korzyści

  • Doskonałe rozwiązanie dla całej floty: Nadaje się zarówno do nowych, jak i starszych silników
  • Idealny do silników niskoemisyjnych
  • Wydłużony okres wymiany do 500–750 godzin**
  • Ograniczenie zużycia, korozji, utleniania oraz powstawania szlamu i sadzy
  • Doskonałe właściwości w niskich temperaturach
  • Doskonałe wyniki w teście JDQ-78X (jeden z najsurowszych w branży testów na hamowni, jakim poddawane są oleje do silników wysokoprężnych).
  • Spełnia wymogi najnowszej normy API CK-4

Specyfikacja

  • ACEA: E9/E7, JDQ 78X
  • SAE 15W-40, SAE 0W-40
  • API: CK-4, Cl-4 / SM, SL, SJ

Dlaczego olej Plus-50 II jest lepszy niż inne oleje?

Ponieważ spełnia wyższy standard. Plus-50 II jest poddawany ocenie w specjalnym wysokotemperaturowym teście silnika, JDQ 78X, który przekracza wymogi dla API i ACEA. Jest to surowy test odporności oleju na utlenianie i gęstnienie oraz zdolności do utrzymania czystości tłoków. Nasz olej Plus-50 II przechodzi test JDQ 78X celująco, znacznie wyprzedzając konkurencję.

W porównaniu z innymi olejami Plus-50 II oferuje lepszą stabilność termiczną, mniejszy stopień gęstnienia (wzrostu lepkości), skuteczniejszą kontrolę nad sadzą i ochronę przed zużyciem. Właściwości antyutleniające umożliwiają skuteczne działanie oleju w wysokich temperaturach, dzięki czemu elementy silnika pozostają zimne i czyste.

Plus-50 II to bardzo wytrzymały olej silnikowy klasy premium, zapewniający doskonałą ochronę przy jednoczesnym obniżeniu kosztów konserwacji dzięki okresom wymiany wynoszącym nawet 750 godzin**.

Doskonały wybór do wszystkich zastosowań

Torq-Gard

Torq-Gard

Wysoce skuteczny olej silnikowy o standardowym okresie wymiany i szerokim zakresie zastosowań.

Zastosowania

Zalecany do silników wysokoprężnych i benzynowych we wszystkich pojazdach. Idealny do mieszanych flot pojazdów użytkowych. Do stosowania w silnikach Tier 3/Stage IIIA i starszych (nie nadaje się do silników niskoemisyjnych Stage IIIB i kolejnej generacji Final Tier 4/Stage IV).

Funkcje i korzyści

  • Neutralizuje kwas w celu zmniejszenia korozji
  • Czystszy silnik dzięki ograniczeniu powstawiania szlamu
  • Wiele klas lepkości do zastosowań w temperaturach roboczych od umiarkowanych do bardzo niskich
  • Zmniejszenie zużycia silnika podczas rozruchu dzięki zachowaniu płynności w niskich temperaturach

Zgodność z najnowszymi specyfikacjami

  • ACEA E5
  • SAE 15W-40, SAE 10W-30
  • API CH4/ SJ
Plus-50

Plus-50

Idealny sposób na optymalizację kosztów konserwacji starszych maszyn. Specjalna formuła opracowana dla silników wysokoprężnych w maszynach do ciężkich zastosowań na drodze i w terenie.

Zastosowania

Wszystkie temperatury oprócz arktycznych stref klimatycznych. Do stosowania w silnikach Tier 3/Stage IIIA i starszych (nie nadaje się do silników niskoemisyjnych Stage IIIB i kolejnej generacji Final Tier 4/Stage IV).

Funkcje i korzyści

  • Wydłużone okresy wymiany oleju
  • Czystsza praca silnika
  • Więcej mocy, dłuższa żywotność silnika
  • Lepsza stabilność cieplna
  • Odporność na utlenianie i ochrona przed korozją

Specyfikacja

  • ACEA E7
  • SAE 15W-40
  • API CI-4/ SL

(Dostępny tylko w wybranych krajach)

Break-In Plus

Break-In Plus

Specjalna formuła dla remontowanych, regenerowanych i nowych silników John Deere w okresie docierania.

Zastosowania

Zapewnia sprawne działanie i ochronę w pierwszym okresie międzyobsługowym, na poziomie porównywalnym do wysokojakościowego oleju Plus-50 II.

Funkcje i korzyści

  • Idealne dopasowanie pierścieni tłokowych i tulei bez ryzyka zatarć
  • Ochrona mechanizmu rozrządu zaworowego i kół zębatych przed zużyciem
  • Zgodny z wymaganiami dla olejów stosowanych w silnikach Final Tier 4
  • Możliwość stosowania we wszystkich starszych typach silników

Specyfikacja

  • ACEA E9/E7
  • SAE 10W-30
  • API CK-4/ SM

*Obliczenia wykonano dla ciągnika John Deere 8400R FT4 przy 1000 godzinach pracy w roku, zakładając 5 lat pracy i uwzględniając koszty robocizny.

**W wybranych maszynach z silnikami John Deere Final Tier 4, przy jednoczesnym stosowaniu oleju Plus-50 II i filtrów John Deere.