Oryginalne, więc pewne

Oryginalne, więc pewne

Oryginalne części do ciągników John Deere

Maksymalna niezawodność i wydajność!

John Deere oferuje wysokiej jakości części zaprojektowane specjalnie, by zwiększyć wydajność, niezawodność i komfort użytkowania Twojego ciągnika. Oryginalne części do ciągników idealnie pasują i działają, ponieważ ich konstrukcja i specyfikacje są kontrolowane przez John Deere – tak samo, jak podczas tworzenia samego ciągnika. Twój ciągnik John Deere przez wiele lat pozostanie tak niezawodny, jak pierwszego dnia po zakupie.

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

ALTERNATORY I GENERATORY

Obrotowe elementy elektryczne John Deere Reman

Obrotowe elementy elektryczne Reman

Idealne obroty za każdym razem.

Konstrukcja alternatorów i generatorów John Deere Reman zapewnia moc i niezawodność, z której produkty John Deere są świetnie znane – i to po bardzo sensownej cenie.

Korzyści dla Ciebie:

  • Jakość John Deere
    • Nasze części to więcej niż naprawa. Są całkowicie demontowane i produkowane od nowa.
    • Napięcie i prąd są testowane zarówno na obrotach biegu jałowego, jak i pod pełnym obciążeniem.
    • Wirniki i stojany są testowane i izolowane zgodnie ze standardami John Deere.
  • Atrakcyjne ceny.
  • Z góry znane koszty naprawy.
  • Ochrona w postaci jednorocznej gwarancji bez limitu godzin na robociznę i części zainstalowane przez dealera.

TŁOKI

Komory tłoków John Deere
Mocniejsze nie bez powodu

Tłoki

Zwiększ niezawodność, wytrzymałość i czas dostępności operacyjnej Twojego silnika:

  • Wzmocniona włóknami krawędź komory zapewnia o 50% wyższą wytrzymałość zmęczeniową
  • Konstrukcja krawędzi komory John Deere szybciej rozprasza ciepło wytwarzane podczas spalania

Otwory tłoków John Deere
Przesunięte nie bez powodu

Przesunięty otwór w tłoku John Deere zwiększa wydajność silnika i wydłuża jego użytkowanie:

  • Zmniejsza hałas wytwarzany przez wibracje
  • Zmniejsza naprężenia mechaniczne
  • Zmniejsza zużycie powierzchni

Oryginalna, wzmocniona włóknami krawędź komory John Deere

Krawędź komory John Deere wzmocniona włóknami krawędź komory

Krawędź komory producenta A bez wzmocnienia

Krawędź komory producenta A bez wzmocnienia

Krawędź komory producenta B bez wzmocnienia

Krawędź komory producenta B bez wzmocnienia

ELEMENTY UKŁADU WTRYSKU PALIWA

Produkty John Deere Reman do układu wtrysku paliwa zostały stworzone w odpowiedzi na oczekiwania klientów, by zminimalizować czas przestojów i zapewnić oszczędną alternatywę dla napraw.

Zamienniki filtrów oleju

Korzyści dla Ciebie:

  • Krótszy czas przestoju dzięki zapewnionej wymianie elementów
  • Konkurencyjna cena w porównaniu z przerobionymi układami wtrysku paliwa
  • Z góry znane koszty naprawy
  • Jednoroczna gwarancja bez limitu godzin na robociznę i części zainstalowane przez dealera*
  • Kompletna regeneracja, a nie sama wymiana uszkodzonych części

*Gwarancja obejmuje zarówno części jak i robociznę pod warunkiem, że dany element został zamontowany w maszynie przez dealera. W przeciwnym razie obejmuje ona tylko części.

ZESTAWY NAPRAWCZE SILNIKA

Nowe życie dla Twojego silnika.

Zestaw naprawczy silnika John Deere zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie oleju.

Czy masz wrażenie, że Twój silnik nie działa najlepiej lub musisz uzupełniać olej częściej niż zwykle?
Przywróć pierwotną wydajność silnika Twojej maszyny, stosując jedyny zestaw, który spełnia specyfikacje oryginalnego sprzętu.

Standardowy zestaw zawiera:

Zestaw naprawczy silnika John Deere zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie oleju

  • Korbowód, panewki główne i oporowe
  • Podkładki oporowe
  • Dwudzielna uszczelka miski olejowej
  • Wstępnie zmontowane zestawy tłoka i tulei
  • Uszczelnienia tulei
  • Przednie i tylne uszczelki
  • Zestaw uszczelek naprawczych
  • Pierścienie osadcze

Rozszerzony zestaw zawiera:

  • Śruby i tuleje korbowodów
  • Sworznie tłoków
  • Tuleje wałka rozrządu

Zapewnij idealną pracę silnika, stosując oryginalne oleje, płyn do chłodnic i filtry John Deere.

FILTRY OLEJU SILNIKOWEGO

Pomogą Tobie – i Twojemu silnikowi – łatwiej oddychać.

Jakość filtrów oleju, które zamontujesz, ma bezpośrednie przełożenie na osiągi Twojego silnika John Deere. Dlatego przy następnej wymianie filtra wybierz najlepszą opcję: oryginalne filtry John Deere.

Filtry oleju: chodzi o wnętrze
Inne filtry mogą wyglądać tak samo na zewnątrz – ale w środku mogą się całkowicie różnić. Od jakości materiału wykonania filtra po pierścienie uszczelniające i napinacze sprężynowe, które zapewniają najwyższą wydajność - John Deere zapewnia jakość, na którą Twój ciągnik zasługuje. Nie narażaj zatem Twojego cennego sprzętu na niepotrzebne ryzyko. Jeśli nie widzisz naklejki John Deere, filtry, na które patrzysz, nie zostały wykonane wyłącznie dla sprzętu John Deere.

Zamontuj i zapomnij
Tylko oryginalne filtry John Deere zagwarantują Ci spokój.

  • Długotrwała wydajność – aż do następnej wymiany
  • Znakomita skuteczność – stworzone specjalnie do Twoich maszyn
  • Maksymalna ochrona – dla Ciebie i Twojej inwestycji

Przekonaj się sam
Jak zobaczysz poniżej, wiele tak zwanych ‘okazyjnych’ filtrów jest wykonanych z gorszą jakością, aby uzyskać ich niższą cenę. Producenci takich filtrów oszczędzają na grubości bibuły, używają cieńszych sprężyn… a czasami nawet w ogóle nie stosują uszczelnienia. Nic dziwnego, że trzeba je tak często wymieniać!

Oryginalny filtr oleju John Deere

Filtr oleju John Deere

Zamiennik filtra oleju

Zamiennik filtra oleju

Oryginalny filtr oleju John Deere

Filtr oleju John Deere

Zamiennik filtra oleju

Zamiennik filtra oleju

Dlaczego jakość się opłaca

Z drugiej strony filtry John Deere są warte swojej ceny. Ponieważ nigdy nie zaniżamy jakości, możesz mieć pewność, że będą dobrze spełniać swoje zadanie - tak długo, jak trzeba. A Twój silnik będzie przyjemnie mruczał przez wiele lat.

Budowa elementów wewnętrznych (komora tłumika)

Oryginalne filtry oleju John Deere są prawidłowo dociskane przez sprężynę, dlatego po zamontowaniu są doskonale dopasowane.

Oryginalne filtry John Deere

Zamienniki filtrów oleju używają słabszych konstrukcyjnie sprężyn, dlatego wkłady filtrów chwieją się i mogą być nieszczelne.

Zamienniki filtrów oleju

Wymiary

Oryginalne filtry oleju John Deere wykorzystują wysokiej jakości bibułę filtrującą o większej gęstości, która nie przepuszcza żadnych szkodliwych cząstek ani światła - zgodnie z wymogami jakości John Deere!

Oryginalne filtry John Deere

Zamienniki filtrów oleju z gorszej jakości bibułą filtracyjną, która przepuszcza znacznie więcej cząsteczek i nie jest tak gruba, co można łatwo zobaczyć w teście ze światłem.

Zamienniki filtrów oleju

PASKI SILNIKA

Minimalne zużycie. Maksymalna niezawodność

Wybierz paski John Deere i połącz doskonałe właściwości techniczne z optymalną odpornością na temperatury, aby uzyskać maksymalną wydajność.

paski silnika

Paski silnika John Deere: zaawansowane rozwiązania technologiczne.

Specjalne materiały zapewniają maksymalną niezawodność
Mieszanka gumowych pasków klinowych John Deere została dobrana tak, by spełniać najwyższe standardy. Dzięki temu paski są bardziej wytrzymałe na skrajne temperatury oraz czynniki zewnętrzne: • Odporność na ciepło – do 120°C • Odporność na zimno – do –25°C • Wysoka odporność na żrące działanie oleju, ozonu i paliwa.

Test wytrzymałościowy pokazuje, dlaczego paski klinowe John Deere są bardziej niezawodne
Do testu wybrano standardowy pasek klinowy, wysokiej jakości chloroprenowy pasek klinowy stosowany w oryginalnym sprzęcie oraz pasek klinowy John Deere wyprodukowany ze specjalnej mieszanki gumy. Każdy z nich został zamontowany na stanowisku testowym na wzór jodełkowy. Symulowana temperatura otoczenia wynosiła 120°C, a paski pracowały z prędkością do 5000 obr./min. Test został przerywany, gdy pasek miał ponad 10 pęknięć żeberek w odległości 100 mm od siebie lub gdy jedno z żeberek całkowicie pękło.

Długotrwała jakość
Dzięki optymalnemu połączeniu materiałów i właściwości technicznych pasek klinowy John Deere wytrzymał trzykrotnie dłużej niż standardowy pasek klinowy. Był dwukrotnie lepszy niż chloroprenowy pasek klinowy producenta oryginalnego sprzętu!

TŁUMIKI

Zbudowane dla osiągów

Wysokiej jakości tłumiki John Deere ograniczają hałas i redukują zużycie paliwa

Powłoka

Oryginalny tłumik John Deere z aluminiowaną ogniowo powłoką
Powierzchnia zapewnia odporność na wysoką temperaturę i korozję dla dłuższego okresu eksploatacji

Krawędź komory John Deere wzmocniona włóknami krawędź komory

Nieoryginalny tłumik z powłoką malowaną lub lakierowaną
Powłoka wypala się, co oznacza niższą ochronę przed korozją i krótszy okres eksploatacji

Krawędź komory producenta A bez wzmocnienia

Zespół zbiornika ciśnieniowego

Oryginalny tłumik John Deere z konstrukcją składaną
Kompensuje rozszerzalność cieplną ścianek, oferując wysoką stabilność i trwałość oraz odporność na drgania i pęknięcia

Krawędź komory John Deere wzmocniona włóknami krawędź komory

Nieoryginalny tłumik z konstrukcją spawaną
Nie kompensuje wystarczająco rozszerzalności cieplnej, co prowadzi do zmniejszenia stabilności oraz mniejszej odporności na drgania, pęknięcia i nieszczelności

Krawędź komory producenta A bez wzmocnienia

Budowa elementów wewnętrznych (komora tłumika)

Oryginalny tłumik John Deere o zaokrąglonej konstrukcji
Zaokrąglona konstrukcja umożliwia optymalny przepływ strumienia spalin, obniżenie ciśnienia wstecznego, a co za tym idzie zmniejszenie zużycia paliwa i bardziej elastyczną pracę silnika.

Krawędź komory John Deere wzmocniona włóknami krawędź komory

Nieoryginalny tłumik z zagiętymi rurami
Zagięta konstrukcja powoduje zawirowania spalin, co z kolei prowadzi do zwiększenia ciśnienia wstecznego i wzrostu zużycia paliwa.

Krawędź komory producenta A bez wzmocnienia

Wymiary

Oryginalny tłumik John Deere z doskonałym dopasowaniem
Spełnia dokładnie specyfikacje John Deere dla idealnego dopasowania.

Krawędź komory John Deere wzmocniona włóknami krawędź komory

Nieoryginalny tłumik o niewłaściwym rozmiarze
Nie spełnia specyfikacji John Deere (szczególnie miejsc mocowania oraz wejścia i wyjścia rur), dlatego trudno go dopasować, co grozi uszkodzeniem.

Krawędź komory producenta A bez wzmocnienia

SZYBY KABINY

Jakie wymogi muszą spełnić szyby kabiny? Naturalnie, stanowią one ochronę przed pogodą i hałasem. Ale niezliczone testy i dziesięć tysięcy praktycznych zastosowań wykazało, że szyby John Deere spełniają specyfikacje John Deere oraz wymogi prawne lepiej niż zamienniki. A to oznacza większe bezpieczeństwo dla Ciebie – operatora.

szyby kabiny

W ostatnich testach porównujących nasze szyby z zamiennikami szyb konkurencyjnych producentów sprawdziliśmy następujące aspekty:

  • Jakość wykonania
  • Wymiary otworów
  • Łatwość montażu
  • Szczelność

Panele John Deere są wykonywane na zamówienie.
Jak widać na wkładkach, wymiary zamienników szyb konkurencyjnych nie odpowiadają wymiarom oryginalnych szyb John Deere. Wniosek: Możesz liczyć na precyzję jakości John Deere lub spodziewaj się niestabilności i nieszczelności.

Szyby John Deere dokładnie pasują do oznaczeń. Jak widać, zamienniki szyb nie pasują! Wniosek: Możesz oczekiwać dokładnego dopasowania John Deere lub zwykłego dopasowania przy montażu zamiennika szyby!

Ta szyba innego producenta nie jest dobrze dopasowana. To wróży kłopoty.

Otwory montażowe w szybie John Deere nie są ostre wokół krawędzi.’Aby zapobiec możliwym pęknięciom, krawędzie otworów montażowych John Deere są fazowane. Otwory zamienników szyb najczęściej nie są. Jak wyraźnie widać, małe pęknięcie są już widoczne wokół niewykończonych brzegów. Wniosek: Używaj szyb John Deere lub przygotuj się na oglądanie pęknięć.

Oryginalna szyba John Deere
Sfazowany brzeg John Deere

 

Zamiennik szyby
Krawędź bez fazowania

Zamiennik szyby

Szyby John Deere zapewniają Ci więcej bezpieczeństwa i ochrony przed wilgocią.
Testy deszczowe pokazują, co może się zdarzyć w przypadku zastosowania podobnych szyb. Tylna szyba nie pasuje dokładnie i nie zamyka się prawidłowo. Wyniki prób: zaparowana szyba i wilgotność w kabinie!

SIŁOWNIKI PNEUMATYCZNE

Łatwo otwieraj drzwi, okna i osłony Łatwo pomyśleć, że siłowniki pnumatyczne są wszystkie takie same, a różni je jedynie cena. Ale jeśli jeden z nich zawiedzie, szybko to odczujesz, kiedy nagle drzwi przytrzasną Ci rękę lub nie będzie można otworzyć maski silnika czy zamknąć okna. Dlatego tak ważne jest dokonanie właściwego wyboru podczas wymiany. Siłowniki pneumatyczne John Deere są stworzone do długiego i niezawodnego działania i zapewniają wygodne otwieranie i zamykanie. Oto szybki przewodnik kupującego dotyczący tego, jakie cechy powinien mieć idealny siłownik pneumatyczny:

siłowniki pneumatyczne

  • Podwójne uszczelnienie Gaz wewnątrz siłownika jest pod bardzo wysokim ciśnieniem (150 bar czyli 2175 psi), dlatego niezwykle ważna jest jego szczelność, ponieważ w przeciwnym razie siłownik nie będzie działać. Nasze siłowniki mają specjalne podwójne uszczelnienie, które utrzymuje ciśnienie wewnętrzne oraz zapewnia płynne działanie i długi okres użytkowania.
  • Materiały odporne na korozję Trzon tłoka jest pokryty powłoką odporną na korozję. W próbach w mgle solnej nasze siłowniki wytrzymywały minimum 144 godziny. W tych samych próbach zamienniki siłowników konkurencji zawodziły już po 24 godzinach.
  • Powierzchnia wolna od zarysowań Jeśli trzon tłoka zostanie zarysowany, może uszkodzić uszczelnienie i gaz może wydostać się na zewnątrz, zmniejszając efektywność działania siłownika. Nasze tłoki siłowników posiadają specjalną powłokę powierzchni zabezpieczającą przed zarysowaniami, co zmniejsza zużycie, zwiększa wydajność siłowników i wydłuża ich żywotność.
  • Wytrzymałe mocowania Mocowania również stanowią istotny element wytrzymałości siłowników. Nasze specjalnie zaprojektowane mocowania zabezpieczają siłowniki przed siłami skręcającymi i zapewniają dłuższe użytkowanie.

siłowniki pneumatyczne 470x130

  1. Specjalne mocowanie redukujące siły skręcające – Długie użytkowanie
  2. Uniwersalny olej smarujący do każdej pogody – Skonstruowane i przetestowane dla zastosowań rolniczych
  3. Wytrzymałe uszczelnienie – Bezobsługowe
  4. Wzmocniona rurka – Elementy odporne na korozję
  5. Stal nierdzewna przebadana w mgle solnej – Gwarantowana
  6. Precyzyjnie skonstruowany tłok – Płynne działanie
  7. Połączenie wykonane maszynowo – Łatwe w montażu

ŁOŻYSKA

Lepsze materiały to lepsze łożyska
W przeciwieństwie do wielu spośród konkurencyjnych producentów wykorzystujemy w naszych kołach i innych zastosowaniach łożysk tylko najlepszą wysokowęglową i chromową stal spełniającą standardy ISO. Powstała w ten sposób sferyczna chromowo-węglowa powierzchnia ma metalurgiczne właściwości, które redukują tarcia i obciążenia.

Twardość naszych łożysk pozwala zapobiegać deformacji materiału. A ponieważ łożyska nie magnesują, nie przyciągają metalowych zanieczyszczeń.

Lepsze materiały to lepsze łożyska

Oryginalne łożyska John Deere wykonane są ze stali jakości premium, co gwarantuje doskonałe osiągi w najtrudniejszych warunkach.

łożyska w przybliżeniu

Zamienniki łożysk’ najczęściej nie spełniają naszych wysokich standardów. Dlatego ostatecznie płacisz tyle samo, nawet jeśli alternatywne łożyska były nieco tańsze.

Przetrwają najlepsi
Ciągniki John Deere pracują w naprawdę ciężkich warunkach. Obciążenia są ogromne, temperatury gwałtownie rosną i spadają, pył i zabrudzenia stanowią stałe źródło zanieczyszczeń. Na szczęście nasze łożyska doskonale sobie radzą w tych warunkach.

Zamienniki łożysk wyglądają podobnie
Ale nie działają tak samo. Potrzebujesz dowodu? Przetestowaliśmy szeroką gamę standardowych łożysk w porównaniu do naszych własnych łożysk i za każdym razem łożyska John Deere okazywały się lepsze. Po co więc ryzykować utratę czasu na przestoje? Wybieraj łożyska John Deere, aby zwiększyć wydajność i niezawodność.

Zawsze zamawiaj łożyska z zaufanego źródła: u Twojego dealera John Deere.

Oryginalne łożyska John Deere ze 100% dokładnością tolerancji i doskonałą powierzchnią

łożyska john deere 144x98

Zamienniki łożysk z wystającymi wałkami poza zewnętrzny pierścień i z nierówną powierzchnią

łożyska 144x98

Liczne korzyści
Łożyska John Deere spełniają najwyższe specyfikacje w branży: nasze własne! Dlatego właśnie nadają się do długotrwałej ciężkiej pracy i są wykonane specjalnie z myślą  wysokich osiągach naszych przekładni – i innych układów.

Częściowo dzięki specjalnemu smarowi do łożysk VT 119 i O-ringach z naturalnego kauczuku łożyska John Deere pracują wydajnie jeszcze długo po tym, jak konwencjonalne łożyska są już w koszu.

TARCZE HAMULCOWE

Tarcze hamulcowe John Deere

Tarcze hamulcowe John Deere

  • Zawsze niezawodne działanie
  • Najwyższy komfort hamowania bez irytującego hałasu
  • Stała wydajność hamowania i dobra modulacja
  • Odporność na korozję w różnych warunkach otoczenia

Konstrukcja oryginalnej tarczy hamulcowej John Deere

  1. Numer części JD
  2. Klocek cierny z rowkami
  3. Płyta nośna
  4. Połączenie nitowe
  5. Zęby
  6. Piasta

Wymiary tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej

Oryginalne tarcze hamulcowe John Deere są zgodne ze specyfikacjami John Deere, co jest warunkiem niezawodnego i długotrwałego działania całego układu hamulcowego. Nawet niewielkie odchylenia w wymiarach mają ogromny wpływ na efektywność hamowania i zużycie układu hamulcowego.

  • Mniejsze zużycie
  • Niezawodne i skuteczne hamowanie
  • Stabilna współpraca wszystkich elementów układu hamulcowego

Płyta nośna nieoryginalnej tarczy hamulcowej jest zbyt gruba, a materiał cierny nie jest wystarczająco gruby. Oba parametry pokazują odchylenie od wymiaru nominalnego. Co więcej, cała tarcza hamulcowa jest za gruba.

  • Nieoryginalna tarcza hamulcowa nie jest zgodna ze specyfikacjami John Deere
  • Stwierdzone odchylenia od tolerancji źle wpływają na skuteczność hamowania i współpracę elementów układu hamulcowego
  • Ponieważ materiał cierny nie jest wystarczająco gruby, tarcze hamulcowe szybciej się zużywają

Test tarcia tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej

Widok tarczy hamulcowej John Deere z bliska

Test tarcia symuluje użycie hamulców. Tarcze hamulcowe muszą wykonać minimum 1 000 cykli.

Kryteria testu:

  • Zużycie tarczy hamulcowej i klocka ciernego
  • Współczynnik tarcia

Materiał cierny nieoryginalnej tarczy hamulcowej błyszczał się już po 200 cyklach.

  • Oznaka niskiej jakości materiału
  • Niższa skuteczność chłodzenia olejem
  • Gorsze przewodzenie ciepła
  • Mniejsza skuteczność hamowania
  • Wysokie zużycie

Test wytrzymałości tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej

W teście wytrzymałościowym piasta musi wytrzymać 5000 Nm/3688 lb.-ft w zmieniających się kierunkach przez co najmniej 30 000 cykli. Podczas testu każdy ząb musi wytrzymać ponad 1000 kg/2205 lb.

Oryginalne tarcze hamulcowe John Deere ma bardziej równomierne ślady zużycia po 30 000 cykli!

Oryginalne tarcze hamulcowe John Deere

  • Optymalne przenoszenie mocy
  • Wysoka jakość wykonania
  • Maksymalna wytrzymałość

Nieoryginalna tarcza hamulcowa  zawiodła już po 7750 cyklach w wyniku pęknięcia zęba.

Zamienniki tarczy hamulcowej

  • Strata całego układu hamulcowego!

Nieoryginalna tarcza hamulcowa ma nierównomierne ślady kontaktu z dolną i górną częścią piasty.

Zamienniki tarczy hamulcowej

  • Nierównomierne przenoszenie mocy
  • Pękanie zębów

Połączenia nitowe

Oryginalne połączenie nitowe zapewnia duża powierzchnię styku dla rozłożenia siły.

Oryginalne połączenie nitowe John Deere

  • Optymalne rozłożenie siły i przenoszenie mocy
  • Najwyższa niezawodność

Nieoryginalne połączenie nitowe ma inny kształt i mniejszą powierzchnię styku niż połączenie nitowe John Deere!

Nieoryginalne połączenie nitowe

  • Gorsze rozłożenie siły
  • Gorsze przenoszenie mocy
  • Mniejsza niezawodność

Połączenia nitowe John Deere są hartowane na gorąco i łączą piastę  płytą nośną bez luzów!

Połączenia nitowe John Deere są hartowane na gorąco

  • Większa stabilność i wytrzymałość
  • Mniejsze zużycie

Nieoryginalne połączenia nitowe wykonane są ze standardowego materiału, który nie został poddany obróbce cieplnej – skutkuje to większym zużyciem! Połączenie piasty z płytą nośną zawiera luzy!

Nieoryginalne połączenia nitowe nie są hartowane na gorąco

  • Mniejsza stabilność i wytrzymałość całej tarczy hamulcowej
  • Większe zużycie