
John Deere oferuje wysokiej jakości części zaprojektowane specjalnie, by zwiększyć wydajność, niezawodność i komfort użytkowania Twojego ciągnika. Oryginalne części do ciągników idealnie pasują i działają, ponieważ ich konstrukcja i specyfikacje są kontrolowane przez John Deere – tak samo, jak podczas tworzenia samego ciągnika. Twój ciągnik John Deere przez wiele lat pozostanie tak niezawodny, jak pierwszego dnia po zakupie.
Obrotowe elementy elektryczne John Deere Reman
Idealne obroty za każdym razem.
Konstrukcja alternatorów i generatorów John Deere Reman zapewnia moc i niezawodność, z której produkty John Deere są świetnie znane – i to po bardzo sensownej cenie.
Korzyści dla Ciebie:
Komory tłoków John Deere
Mocniejsze nie bez powodu
Zwiększ niezawodność, wytrzymałość i czas dostępności operacyjnej Twojego silnika:
Otwory tłoków John Deere
Przesunięte nie bez powodu
Przesunięty otwór w tłoku John Deere zwiększa wydajność silnika i wydłuża jego użytkowanie:
Oryginalna, wzmocniona włóknami krawędź komory John Deere
Krawędź komory producenta A bez wzmocnienia
Krawędź komory producenta B bez wzmocnienia
Produkty John Deere Reman do układu wtrysku paliwa zostały stworzone w odpowiedzi na oczekiwania klientów, by zminimalizować czas przestojów i zapewnić oszczędną alternatywę dla napraw.
Korzyści dla Ciebie:
*Gwarancja obejmuje zarówno części jak i robociznę pod warunkiem, że dany element został zamontowany w maszynie przez dealera. W przeciwnym razie obejmuje ona tylko części.
Nowe życie dla Twojego silnika.
Zestaw naprawczy silnika John Deere zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie oleju.
Czy masz wrażenie, że Twój silnik nie działa najlepiej lub musisz uzupełniać olej częściej niż zwykle?
Przywróć pierwotną wydajność silnika Twojej maszyny, stosując jedyny zestaw, który spełnia specyfikacje oryginalnego sprzętu.
Standardowy zestaw zawiera:
Rozszerzony zestaw zawiera:
Zapewnij idealną pracę silnika, stosując oryginalne oleje, płyn do chłodnic i filtry John Deere.
Pomogą Tobie – i Twojemu silnikowi – łatwiej oddychać.
Jakość filtrów oleju, które zamontujesz, ma bezpośrednie przełożenie na osiągi Twojego silnika John Deere. Dlatego przy następnej wymianie filtra wybierz najlepszą opcję: oryginalne filtry John Deere.
Filtry oleju: chodzi o wnętrze
Inne filtry mogą wyglądać tak samo na zewnątrz – ale w środku mogą się całkowicie różnić. Od jakości materiału wykonania filtra po pierścienie uszczelniające i napinacze sprężynowe, które zapewniają najwyższą wydajność - John Deere zapewnia jakość, na którą Twój ciągnik zasługuje. Nie narażaj zatem Twojego cennego sprzętu na niepotrzebne ryzyko. Jeśli nie widzisz naklejki John Deere, filtry, na które patrzysz, nie zostały wykonane wyłącznie dla sprzętu John Deere.
Zamontuj i zapomnij
Tylko oryginalne filtry John Deere zagwarantują Ci spokój.
Przekonaj się sam
Jak zobaczysz poniżej, wiele tak zwanych ‘okazyjnych’ filtrów jest wykonanych z gorszą jakością, aby uzyskać ich niższą cenę. Producenci takich filtrów oszczędzają na grubości bibuły, używają cieńszych sprężyn… a czasami nawet w ogóle nie stosują uszczelnienia. Nic dziwnego, że trzeba je tak często wymieniać!
Oryginalny filtr oleju John Deere
Zamiennik filtra oleju
Oryginalny filtr oleju John Deere
Zamiennik filtra oleju
Dlaczego jakość się opłaca
Z drugiej strony filtry John Deere są warte swojej ceny. Ponieważ nigdy nie zaniżamy jakości, możesz mieć pewność, że będą dobrze spełniać swoje zadanie - tak długo, jak trzeba. A Twój silnik będzie przyjemnie mruczał przez wiele lat.
Budowa elementów wewnętrznych (komora tłumika)
Oryginalne filtry oleju John Deere są prawidłowo dociskane przez sprężynę, dlatego po zamontowaniu są doskonale dopasowane.
Zamienniki filtrów oleju używają słabszych konstrukcyjnie sprężyn, dlatego wkłady filtrów chwieją się i mogą być nieszczelne.
Wymiary
Oryginalne filtry oleju John Deere wykorzystują wysokiej jakości bibułę filtrującą o większej gęstości, która nie przepuszcza żadnych szkodliwych cząstek ani światła - zgodnie z wymogami jakości John Deere!
Zamienniki filtrów oleju z gorszej jakości bibułą filtracyjną, która przepuszcza znacznie więcej cząsteczek i nie jest tak gruba, co można łatwo zobaczyć w teście ze światłem.
Minimalne zużycie. Maksymalna niezawodność
Wybierz paski John Deere i połącz doskonałe właściwości techniczne z optymalną odpornością na temperatury, aby uzyskać maksymalną wydajność.
Paski silnika John Deere: zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Specjalne materiały zapewniają maksymalną niezawodność
Mieszanka gumowych pasków klinowych John Deere została dobrana tak, by spełniać najwyższe standardy. Dzięki temu paski są bardziej wytrzymałe na skrajne temperatury oraz czynniki zewnętrzne: • Odporność na ciepło – do 120°C • Odporność na zimno – do –25°C • Wysoka odporność na żrące działanie oleju, ozonu i paliwa.
Test wytrzymałościowy pokazuje, dlaczego paski klinowe John Deere są bardziej niezawodne
Do testu wybrano standardowy pasek klinowy, wysokiej jakości chloroprenowy pasek klinowy stosowany w oryginalnym sprzęcie oraz pasek klinowy John Deere wyprodukowany ze specjalnej mieszanki gumy. Każdy z nich został zamontowany na stanowisku testowym na wzór jodełkowy. Symulowana temperatura otoczenia wynosiła 120°C, a paski pracowały z prędkością do 5000 obr./min. Test został przerywany, gdy pasek miał ponad 10 pęknięć żeberek w odległości 100 mm od siebie lub gdy jedno z żeberek całkowicie pękło.
Długotrwała jakość
Dzięki optymalnemu połączeniu materiałów i właściwości technicznych pasek klinowy John Deere wytrzymał trzykrotnie dłużej niż standardowy pasek klinowy. Był dwukrotnie lepszy niż chloroprenowy pasek klinowy producenta oryginalnego sprzętu!
Zbudowane dla osiągów
Wysokiej jakości tłumiki John Deere ograniczają hałas i redukują zużycie paliwa
Powłoka
Oryginalny tłumik John Deere z aluminiowaną ogniowo powłoką
Powierzchnia zapewnia odporność na wysoką temperaturę i korozję dla dłuższego okresu eksploatacji
Nieoryginalny tłumik z powłoką malowaną lub lakierowaną
Powłoka wypala się, co oznacza niższą ochronę przed korozją i krótszy okres eksploatacji
Zespół zbiornika ciśnieniowego
Oryginalny tłumik John Deere z konstrukcją składaną
Kompensuje rozszerzalność cieplną ścianek, oferując wysoką stabilność i trwałość oraz odporność na drgania i pęknięcia
Nieoryginalny tłumik z konstrukcją spawaną
Nie kompensuje wystarczająco rozszerzalności cieplnej, co prowadzi do zmniejszenia stabilności oraz mniejszej odporności na drgania, pęknięcia i nieszczelności
Budowa elementów wewnętrznych (komora tłumika)
Oryginalny tłumik John Deere o zaokrąglonej konstrukcji
Zaokrąglona konstrukcja umożliwia optymalny przepływ strumienia spalin, obniżenie ciśnienia wstecznego, a co za tym idzie zmniejszenie zużycia paliwa i bardziej elastyczną pracę silnika.
Nieoryginalny tłumik z zagiętymi rurami
Zagięta konstrukcja powoduje zawirowania spalin, co z kolei prowadzi do zwiększenia ciśnienia wstecznego i wzrostu zużycia paliwa.
Wymiary
Oryginalny tłumik John Deere z doskonałym dopasowaniem
Spełnia dokładnie specyfikacje John Deere dla idealnego dopasowania.
Nieoryginalny tłumik o niewłaściwym rozmiarze
Nie spełnia specyfikacji John Deere (szczególnie miejsc mocowania oraz wejścia i wyjścia rur), dlatego trudno go dopasować, co grozi uszkodzeniem.
Jakie wymogi muszą spełnić szyby kabiny? Naturalnie, stanowią one ochronę przed pogodą i hałasem. Ale niezliczone testy i dziesięć tysięcy praktycznych zastosowań wykazało, że szyby John Deere spełniają specyfikacje John Deere oraz wymogi prawne lepiej niż zamienniki. A to oznacza większe bezpieczeństwo dla Ciebie – operatora.
W ostatnich testach porównujących nasze szyby z zamiennikami szyb konkurencyjnych producentów sprawdziliśmy następujące aspekty:
Panele John Deere są wykonywane na zamówienie.
Jak widać na wkładkach, wymiary zamienników szyb konkurencyjnych nie odpowiadają wymiarom oryginalnych szyb John Deere. Wniosek: Możesz liczyć na precyzję jakości John Deere lub spodziewaj się niestabilności i nieszczelności.
Szyby John Deere dokładnie pasują do oznaczeń. Jak widać, zamienniki szyb nie pasują! Wniosek: Możesz oczekiwać dokładnego dopasowania John Deere lub zwykłego dopasowania przy montażu zamiennika szyby!
Ta szyba innego producenta nie jest dobrze dopasowana. To wróży kłopoty.
Otwory montażowe w szybie John Deere nie są ostre wokół krawędzi.’Aby zapobiec możliwym pęknięciom, krawędzie otworów montażowych John Deere są fazowane. Otwory zamienników szyb najczęściej nie są. Jak wyraźnie widać, małe pęknięcie są już widoczne wokół niewykończonych brzegów. Wniosek: Używaj szyb John Deere lub przygotuj się na oglądanie pęknięć.
Oryginalna szyba John Deere
Sfazowany brzeg John Deere
Zamiennik szyby
Krawędź bez fazowania
Szyby John Deere zapewniają Ci więcej bezpieczeństwa i ochrony przed wilgocią.
Testy deszczowe pokazują, co może się zdarzyć w przypadku zastosowania podobnych szyb. Tylna szyba nie pasuje dokładnie i nie zamyka się prawidłowo. Wyniki prób: zaparowana szyba i wilgotność w kabinie!
Łatwo otwieraj drzwi, okna i osłony Łatwo pomyśleć, że siłowniki pnumatyczne są wszystkie takie same, a różni je jedynie cena. Ale jeśli jeden z nich zawiedzie, szybko to odczujesz, kiedy nagle drzwi przytrzasną Ci rękę lub nie będzie można otworzyć maski silnika czy zamknąć okna. Dlatego tak ważne jest dokonanie właściwego wyboru podczas wymiany. Siłowniki pneumatyczne John Deere są stworzone do długiego i niezawodnego działania i zapewniają wygodne otwieranie i zamykanie. Oto szybki przewodnik kupującego dotyczący tego, jakie cechy powinien mieć idealny siłownik pneumatyczny:
Lepsze materiały to lepsze łożyska
W przeciwieństwie do wielu spośród konkurencyjnych producentów wykorzystujemy w naszych kołach i innych zastosowaniach łożysk tylko najlepszą wysokowęglową i chromową stal spełniającą standardy ISO. Powstała w ten sposób sferyczna chromowo-węglowa powierzchnia ma metalurgiczne właściwości, które redukują tarcia i obciążenia.
Twardość naszych łożysk pozwala zapobiegać deformacji materiału. A ponieważ łożyska nie magnesują, nie przyciągają metalowych zanieczyszczeń.
Oryginalne łożyska John Deere wykonane są ze stali jakości premium, co gwarantuje doskonałe osiągi w najtrudniejszych warunkach.
Zamienniki łożysk’ najczęściej nie spełniają naszych wysokich standardów. Dlatego ostatecznie płacisz tyle samo, nawet jeśli alternatywne łożyska były nieco tańsze.
Przetrwają najlepsi
Ciągniki John Deere pracują w naprawdę ciężkich warunkach. Obciążenia są ogromne, temperatury gwałtownie rosną i spadają, pył i zabrudzenia stanowią stałe źródło zanieczyszczeń. Na szczęście nasze łożyska doskonale sobie radzą w tych warunkach.
Zamienniki łożysk wyglądają podobnie
Ale nie działają tak samo. Potrzebujesz dowodu? Przetestowaliśmy szeroką gamę standardowych łożysk w porównaniu do naszych własnych łożysk i za każdym razem łożyska John Deere okazywały się lepsze. Po co więc ryzykować utratę czasu na przestoje? Wybieraj łożyska John Deere, aby zwiększyć wydajność i niezawodność.
Zawsze zamawiaj łożyska z zaufanego źródła: u Twojego dealera John Deere.
Oryginalne łożyska John Deere ze 100% dokładnością tolerancji i doskonałą powierzchnią
Zamienniki łożysk z wystającymi wałkami poza zewnętrzny pierścień i z nierówną powierzchnią
Liczne korzyści
Łożyska John Deere spełniają najwyższe specyfikacje w branży: nasze własne! Dlatego właśnie nadają się do długotrwałej ciężkiej pracy i są wykonane specjalnie z myślą wysokich osiągach naszych przekładni – i innych układów.
Częściowo dzięki specjalnemu smarowi do łożysk VT 119 i O-ringach z naturalnego kauczuku łożyska John Deere pracują wydajnie jeszcze długo po tym, jak konwencjonalne łożyska są już w koszu.
Tarcze hamulcowe John Deere
Konstrukcja oryginalnej tarczy hamulcowej John Deere
Wymiary tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej
Oryginalne tarcze hamulcowe John Deere są zgodne ze specyfikacjami John Deere, co jest warunkiem niezawodnego i długotrwałego działania całego układu hamulcowego. Nawet niewielkie odchylenia w wymiarach mają ogromny wpływ na efektywność hamowania i zużycie układu hamulcowego.
Płyta nośna nieoryginalnej tarczy hamulcowej jest zbyt gruba, a materiał cierny nie jest wystarczająco gruby. Oba parametry pokazują odchylenie od wymiaru nominalnego. Co więcej, cała tarcza hamulcowa jest za gruba.
Test tarcia tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej
Test tarcia symuluje użycie hamulców. Tarcze hamulcowe muszą wykonać minimum 1 000 cykli.
Kryteria testu:
Materiał cierny nieoryginalnej tarczy hamulcowej błyszczał się już po 200 cyklach.
Test wytrzymałości tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej
W teście wytrzymałościowym piasta musi wytrzymać 5000 Nm/3688 lb.-ft w zmieniających się kierunkach przez co najmniej 30 000 cykli. Podczas testu każdy ząb musi wytrzymać ponad 1000 kg/2205 lb.
Oryginalne tarcze hamulcowe John Deere ma bardziej równomierne ślady zużycia po 30 000 cykli!
Nieoryginalna tarcza hamulcowa zawiodła już po 7750 cyklach w wyniku pęknięcia zęba.
Nieoryginalna tarcza hamulcowa ma nierównomierne ślady kontaktu z dolną i górną częścią piasty.
Połączenia nitowe
Oryginalne połączenie nitowe zapewnia duża powierzchnię styku dla rozłożenia siły.
Nieoryginalne połączenie nitowe ma inny kształt i mniejszą powierzchnię styku niż połączenie nitowe John Deere!
Połączenia nitowe John Deere są hartowane na gorąco i łączą piastę płytą nośną bez luzów!
Nieoryginalne połączenia nitowe wykonane są ze standardowego materiału, który nie został poddany obróbce cieplnej – skutkuje to większym zużyciem! Połączenie piasty z płytą nośną zawiera luzy!