OLEJE SILNIKOWE

Oleje silnikowe

Maszyny wysokiej jakości wymagają ochrony na odpowiednim poziomie

Podobnie jak w przypadku naszych ciągników, również w odniesieniu do naszych środków smarnym zadowala nas wyłącznie najwyższa jakość. Dlatego właśnie samodzielnie konstrujemy najważniejsze komponenty naszych ciągników, takie jak silniki. Dlatego też doskonale wiemy, jakie środki smarne będą dla nich najlepsze. Używając olejow zalecanych przez naszych ekspertów, masz gwarancję, że Twoje maszyny odwdzięczą się za to wieloma latami niezawodnego działania.

Break-In Plus

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Aplikacje

Nowe, przebudowane oraz regenerowane silniki wymagające oleju silnikowego 10W-30. Umożliwia uzyskanie dobrego wzorca zużycia w celu zapewnienia maksymalnej wydajności i dobrego początku eksploatacji silnika.

Funkcje i korzyści

  • Początkowy czas między przeglądami do 500 godzin pracy (zob. instrukcja obsługi)
  • Współpraca pierścieni tłokowych/tulei cylindrowych bez ich zacierania
  • Ochrona mechanizmu rozrządu i kół zębatych przed zużyciem zapewniająca dłuższą eksploatację silnika

Specyfikacja

  • ACEA: E9 / E7
  • API: CK-4 / CJ-4 / CI-4 / CH-4 / SN / SM / SL / SJ
  • Weryfikacja przez John Deere: RGS 50039

Plus-50 II

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Aplikacje

Dostępne obecnie i starsze wysokoprężne silniki 4-suwowe z turbodoładowaniem i kompresorem, w tym silniki z filtrem cząstek stałych (DPF), katalizatorem utleniającym (DOC), układem recyrkulacji spalin z chłodzeniem (EGR) oraz selektywną redukcją katalityczną (SCR). Można stosować z biopaliwem. Nadaje się również do silników benzynowych. Można stosować z silnikami starszej generacji.

SAE 5W-40*: Olej silnikowy klasy premium opracowany specjalnie w celu zmniejszenia zużycia paliwa i zachowania płynności przy bardzo niskiej temperaturze (od -45°C do -50°C).

SAE 0W-40: Syntetyczny olej silnikowy klasy premium zapewniający doskonałe smarowanie przy niskiej temperaturze lub w specjalnych zastosowaniach. Właściwy wybór do sieczkarni serii 9000 John Deere.

* Dostępny tylko w niektórych krajach

Funkcje i korzyści

  • Okres między wymianami wydłużony do maks. 750 godzin pracy* w określonych maszynach
  • Technologia niskopopiołowa zapewnia dłuższą eksploatację filtrów DPF
  • Przekracza wymagania klas jakości API CK-4 oraz API SN
  • Sprawdzony podczas naszej próby dynamicznej oleju silnika wysokoprężnego w najtrudniejszych warunkach
  • Niezwykle wysoka ochrona przed zużyciem, korozją, szlamami, gromadzeniem się sadzy i utlenianiem

 

* Dotyczy wybranych maszyn z silnikami John Deere Final Tier 4 przy stosowaniu oleju Plus-50 II i filtrów John Deere

Specyfikacja

  • ACEA: E9 / E7
  • API: CK-4 / CJ-4 / CI-4 / CH-4 / SN / SM / SL / SJ
  • Weryfikacja przez John Deere: Surowa próba dynamiczna silnika w warunkach ciężkiej pracy w terenie, RGS 50027

Klasy lepkości

  • 15W-40
  • 5W-40
  • 0W-40

Plus-50

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Aplikacje

Silniki wysokoprężne Tier 3/Stage IIIA i starszej generacji pracujące pod dużym obciążeniem na drogach i w terenie, w dowolnej temperaturze, z wyjątkiem arktycznych stref klimatycznych. (Nie nadaje się do silników niskoemisyjnych Stage IIIB i następnych generacji).

Funkcje i korzyści

  • Umożliwia wydłużone okresy wymiany oleju
  • Ochrona przed zużyciem zapewniająca przedłużony ogólny czas eksploatacji silnika
  • Ochrona przed korozją i utlenianiem
  • Wyższa stabilność cieplna

Specyfikacja

  • ACEA: E7
  • API: CI-4 / SL

Torq-Gard

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Aplikacje

Silniki benzynowe i wysokoprężne Tier 3/Stage IIIA i starszej generacji wykorzystywane do wszelkiego rodzaju prac w temperaturach roboczych od umiarkowanych do bardzo niskich. (Nie nadaje się do silników niskoemisyjnych Stage IIIB i następnych generacji).

Funkcje i korzyści

  • Standardowe okresy między wymianami
  • Zapobieganie odkładaniu się osadów i szlamów zapewniające większą czystość silników
  • Zmniejszone zużycie i korozja
  • Płynność w niskich temperaturach zmniejsza zużycie podczas rozruchu silnika

Specyfikacja

  • ACEA: E5
  • API: CH-4 / SJ

Klasy lepkości

  • 10W-30
  • 10W-40
  • 15W-40

Turf-Gard

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Aplikacje

4-suwowe silniki benzynowe stosowane w samojezdnych kosiarkach ogrodowych, kosiarkach pchanych, kosiarkach profesjonalnych oraz innych maszynach z napędem do użytku na zewnątrz, a także w generatorach.

Funkcje i korzyści

  • Zapobieganie odkładaniu się osadów i szlamów zapewniające większą czystość silników
  • Doskonała ochrona przed zużyciem nawet w warunkach terenowych
  • Znakomita stabilność cieplna

Specyfikacja

  • API: SN, SM, SL
  • ILSAC: GF-5
  • SAE: 5W-30
  • Dexos1™ Gen 2 (D10173GJ075)
Oleje i smary

Oleje i smary

Cofnij