Silniki

Silniki

Masz silnik, który ledwie zipie? Sprawdź rodzinę rozwiązań Reman dla silników, które ożywią Twoją maszynę.

Linia silników John Deere Reman została stworzona w odpowiedzi na oczekiwania klientów, by zminimalizować czas przestojów i zapewnić oszczędną alternatywę dla napraw. Wszystkie opcje silników John Deere Reman są projektowane i testowane w celu zapewnienia tej samej jakości John Deere, do której nasi użytkownicy są przyzwyczajeni.

Główne zalety regenerowanych silników John Deere:

  • Krótszy czas przestoju maszyny klienta: do 50 procent lub więcej w porównaniu z remontem silnika.
  • Produkt za konkurencyjną cenę w porównaniu z regeneracją u firm zewnętrznych lub remontem u dealera.
  • Z góry znane koszty naprawy.
  • Zapewnia gwarancję na maksymalnie dwa lata, 2000 godzin dla silników kompletnych i podstawowych w zastosowaniach rolniczych (1. rok bez limitu godzinowego). Kompletne bloki silników i bloki bez osprzętu są dostarczane z roczną gwarancją bez limitu godzinowego.
  • Produkt regenerowany zgodnie z surowymi standardami jakości John Deere, przygotowany z użyciem wyłącznie oryginalnych części zamiennych OEM i zatwierdzonych procesów regeneracji.
  • Regenerowane, a nie remontowane, bez ryzyka szybkiej usterki.

Jeśli liczy się dla Ciebie krótszy czas przestojów, wyższa jakość, znane z góry koszty naprawy i wsparcie produktu, skorzystaj z regenerowanych produktów John Deere Reman.

Tabela konfiguracji

KompletnyPodstawowyKompletny blok silnikaKrótki blok

Główne podzespoły

Blok cylindrów

Wałki wyrównoważające, odpowiednio do modelu

Wał korbowy

Korbowody

Tłoki

Wałek rozrządu

Przednia przekładnia zębata

* Głowica cylindrów, zawory, sprężyny zaworowe, ustalacze zaworów, zespół
dźwigienek zaworowych, pokrywa zaworów

Zestaw układu paliwa (pompa, przewody, dysze i filtr) Zestaw układu powietrza (chłodnica końcowa,
turbosprężarka - odpowiednio do modelu) Kolektory dolotowe i wydechowe

Pompy i wyposażenie dodatkowe

Zespół pompy olejowej

Chłodnica oleju

Miska olejowa

*Obudowa filtra oleju i pompa wodna filtra

Płyta przednia, odpowiednio do modelu

Pokrywa płyty przedniej

Amortyzator drgań

Uszczelki

Zestaw uszczelek

Przednie i tylne uszczelki

Obudowa tylnej uszczelki (tylko 6081)

Farba

Farba opalizująca, w zależności od zastosowania

Zielona lub żółta farba, w zależności od zastosowania

Czarna farba półpołyskowa

* Nie każda konfiguracja jest dostępna dla wszystkich zastosowań.
† Kompletny blok silnika S250 (silniki 5030 i 4024) jest również oferowany w konfiguracji ze zintegrowanym układem paliwa, bez pompy oleju.