STATUS
POWERGARD: POD OCHRONĄ

PowerGard

Pakiety PowerGard Protection: zadbaj o ochronę

Gdy Twój sprzęt jest objęty pakietem ochrony PowerGard*, Twoja firma ma zapewniony wysoki czas sprawności operacyjnej i niezmiennie maksymalną wydajność, których potrzebuje, aby się rozwijać.

Ciągniki

8 lat/
8000 godzin pracy**

Kombajny

5 lat/
2000 godzin pracy

Sieczkarnie samojezdne

5 lat/
2500 godzin pracy

Opryskiwacze

5 lat/
5000 godzin pracy

Pojazdy Gator

6 lat/
1500 godzin pracy

Kosiarki do trawy

5 lat/
2500 godzin pracy

Wybierz to, co dla Ciebie najlepsze.

Wybierz to, co dla Ciebie najlepsze.

Chroń swoją inwestycję, korzystając z pakietu ochrony PowerGard Protection, który obejmuje elementy przenoszące moc na podłoże. Pójdź o krok dalej, wybierając pakiet PowerGard Protection Plus, uwzględniający układy pomocnicze silnika, układ elektryczny, układ hydrauliczny oraz stanowisko operatora.

 

PowerGard Protection

PowerGard Protection

Pakiet PowerGard Protection zapewnia ochronę sprzętu i spokój ducha. Chroni on kluczowe elementy przenoszące moc na podłoże i zapewniające ciągły ruch. Obejmuje on zatem najbardziej złożone i najdroższe elementy maszyny (silnik, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy i rama).

PowerGard Protection Plus

PowerGard Protection Plus

Pakiety PowerGard Protection Plus obejmują prawie wszystkie elementy*** i pozwalają zachować zupełny spokój.

Porównanie: Plany ochrony PowerGard Protection i PowerGard Protection Plus

OPISPOWERGARD PROTECTIONPOWERGARD PROTECTION PLUS

Silnik

Układ napędowy

Układ kierowniczy i hamulcowy

Rama

Układ hydrauliczny

-

Elektryka

Stanowisko operatora

Finansowanie

Finansowanie

Finansowanie planów PowerGard Protection po konkurencyjnych cenach i z elastycznymi opcjami płatności.

Usługi FarmSight

Usługi FarmSight

Połączenie rozszerzonych planów PowerGard Protection z pakietami usług FarmSight pozwala zwiększyć produktywność, sprawność i obniżyć koszty eksploatacji.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania na temat umów i kontraktów PowerGard:

U kogo mogę wykupić kontrakt PowerGard?

PowerGard jest sprzedawany wyłącznie przez dealerów John Deere.

Czy mogę wykupić PowerGard w dowolnym momencie?

PowerGard jest rozszerzoną gwarancją na nowe maszyny, którą należy zamówić w ciągu 28 dni od odebrania sprzętu.

Skąd mam wiedzieć, że mój przedstawiciel rzeczywiście wykupił dla mnie PowerGard?

PowerGard przesyła pocztą kopie kontraktu i formularzy zakresu gwarancji po wykupieniu kontraktu PowerGard. Brak otrzymania niniejszych materiałów może oznaczać błąd w adresie lub niezłożenie kompletnej dokumentacji przez przedstawiciela.

Nie rozumiem szczegółów dotyczących zakresu umowy dla mojego ciągnika. Chciałem okres 3-letni, ale w moim kontrakcie widnieje jeszcze tylko jeden rok.

Jeżeli PowerGard wykupiono podczas obowiązywania gwarancji, kontrakt będzie uwzględniał gwarancję podstawową. Jeżeli wykupiono 36 miesięcy i 1500 godzin, zakres PowerGard będzie wynosił jeden rok (jeżeli urządzenie jest objęte dwuletnią gwarancją podstawową) lub 1500 godzin użytkowania, w zależności od tego, co nastąpi najpierw.

Kupuję inną maszynę. Czy PowerGard dla poprzedniej maszyny może zostać przeniesiony na nową?

Wykupiony kontrakt PowerGard obowiązuje tylko w stosunku do maszyny i numeru seryjnego, dla których został wykupiony.

Chcę sprzedać moją maszynę z aktywny kontraktem PowerGard. Czy kontrakt PowerGard może zostać przeniesiony?

Tak, wystarczy poinformować o zmianach swojego przedstawiciela. Dane maszyny zostaną zaktualizowane, a pozostały okres PowerGard przeniesiony.

Podstawowa gwarancja na moją maszynę właśnie wygasła, czy mój kontrakt PowerGard nadal obowiązuje? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Nie, gdy kończy się okres gwarancji podstawowej na posiadaną maszynę, PowerGard nie jest dla niej dostępny.

Czy mogę opłacać PowerGard, gdy dokonuję spłat za maszynę?

Ogólnie rzecz biorąc, tak – proszę skontaktować się ze swoją instytucją finansową lub dealerem, aby uzyskać pewność.

Czy w celu wykonania prac gwarancyjnych w ramach PowerGard muszę kontaktować się z konkretnym przedstawicielem?

W przypadku większości umów każdy przedstawiciel John Deere może wykonać naprawy gwarancyjne. W przypadku wykupienia krótkoterminowego kontraktu dotyczącego Planu Ochrony PowerGard dla ciągnika używanego naprawy gwarancyjne musi wykonać przedstawiciel, u którego zawarto kontrakt.

Czy potrącenia będą dokonywane w związku z każdym problemem, jaki wystąpi w mojej maszynie?

Dokonuje się jednego potrącenia dla każdego objętego kontraktem zdarzenia. Jeżeli zlecenie naprawy obejmuje kilka segmentów lub problemów, zostanie dokonane jedno potrącenie.

Gdzie mogę sprawdzić daty ważności mojej gwarancji podstawowej i PowerGard?

Aby w dowolnym momencie sprawdzić daty ważności posiadanej gwarancji podstawowej i PowerGard, proszę zarejestrować swoją maszynę na stronie MyJohnDeere.com.

* Dotyczy wyłącznie dealerów uczestniczących w programie. Wymagany jest plan konserwacji.

** Dotyczy niektórych modeli ciągników.

*** Pełna lista komponentów objętych ochroną jest dostępna na stronie internetowej.