John Deere 1010G forwarduje drewno w lesie

Forwardery

ModelObciążenieOdstęp ładowaniaWysięgnikKabinaMin. masa

9000 kg (22,5);
10000 kg (24,5)

3,5 / 4,0 m²

CF1 lub CF5

Stały lub obrotowy z poziomowaniem

z kabiną obrotową, 14700-16600 kg

11000 kg

3,5 / 4,0 m²

CF5

Stały lub obrotowy z poziomowaniem

Z kabiną obrotową, 14950-17600 kg

12000 kg

4,0 / 4,6 m² (wąski/szeroki)

CF5 lub CF7

Obrotowy z poziomowaniem lub stały

Z kabiną stałą, 6W: 15330 kg i 8W: 17130 kg

13000 kg

4,0/4,6 lub 4,7 m² (wąski/szeroki), VLS 4,1-5,1 m²

CF7

Obrotowy z poziomowaniem lub stały

Z kabiną stałą, 6W: 16180 kg i 8W: 18080 kg

15000 kg

4,6 lub 5,3 m², VLS 4,3-5,3 m²

CF7 lub CF7S

Obrotowy z poziomowaniem lub stały

Z kabiną stałą, 6W: 16330 kg i 8W: 18230 kg

19000 kg

5,5 lub 6,5 m² (wąski/szeroki), VLS 5,2-6,3 m²

CF8

Obrotowy z poziomowaniem lub stały

Z kabiną stałą, 6W: 18790 kg i 8W: 21530 kg


NOWE RAMIĘ WYSIĘGNIKA XI

Do małych i średnich forwarderów

Ramię wysięgnika XI — w wersji ze schowanymi przewodami hydraulicznymi w ramieniu wysuwnym — dostępne z żurawiami typu CF5, CF7 i CF7S w małych i średnich forwarderach. Przewidziano także możliwość montażu  wysięgnika XI w już istniejących maszynach z  żurawiami typu CF7 i CF7S— wymaga to jedynie regulacji określonych parametrów w IBC.

Do ramion wysięgnika XI opcjonalnie dostępny będzie też rotator Indexator GV12-2S.

John Deere 1510G

Solidna budowa i duża wytrzymałość

Z przodu ramienia wysięgnika nie ma otworów, wsporników ani innych elementów, które mogłyby osłabiać jego konstrukcje bądź narazić na uszkodzenie w przypadku uderzenia. Przewody hydrauliczne są poprowadzone wewnątrz konstrukcji wysięgnika. Na nowo zaprojektowano również przebieg przewodów między ramieniem głównym a ramieniem wysięgnika oraz w obrębie wysuwu (teleskopu).

John Deere 1510G fowarder

Wydajność i łatwa obsługa serwisowa

Nowe ramiona wysięgnika oferują zwiększoną wydajność, wysoką trwałość i prostą  obsługę serwisową. Udoskonalona geometria wysięgnika przekłada się na bardziej zrównoważoną pracę. Dzięki temu wysięgnikiem operuje się płynniej, po optymalnych trajektoriach, co podnosi wydajność pracy i produktywność.

  • 1510G forwarder

    NOWE ramię wysięgnika XI

  • 1510G i XI

    Duża wytrzymałość i zwiększony udźwig

  • 1510G forwarder

    Zoptymalizowany przebieg przewodów

  • 1510G forwarder

    Udoskonalona geometria

  • John Deere 1510G

    Nowe światło robocze

Zdjęcia przeprojektowanej stałej kabiny forwardera

Stała kabina forwardera została przeprojektowana.

Firma BMW Design Works przeprojektowała wnętrze stałej kabiny forwardera pod kątem jakości i ergonomii. Wprowadzono zmiany dotyczące schowków, oświetlenia, miejsca na nogi, akustyki, materiałów i nie tylko.

 

 

Dokładna lokalizacja każdej kłody.

Dane między maszynami są aktualizowane za pośrednictwem usługi w chmurze, a wszyscy operatorzy pracujący w tej samej lokalizacji widzą wszystkie gatunki drzew i rodzaje drewna z drogami przejazdu poszczegółnych kłód.

John Deere 910G i stosy drewna

IBC

System płynnie tłumi ruchy końcowe siłownika i zapobiega silnym oraz nagłym obciążeniom w pozycjach końcowych, co zapewnia płynność jazdy i zwiększa trwałość wysięgnika.