Rzadko trzeba było choćby zaglądać pod maskę.
Dane przesyłane między maszynami są aktualizowane za pośrednictwem usługi w chmurze, a operatorzy pracujący na tym samym stanowisku widzą wszystkie gatunki i odmiany drzew wraz z trasami dojazdu do poszczególnych dłużyc. Funkcja TimberMatic Maps stanowi wyposażenie standardowe nowych maszyn leśnych John Deere i jest dostępna w zestawie aktualizacyjnym do starszych modeli.
1010G to niezwykle wszechstronny forwarder do trzebieży, o czym decyduje udźwig 11 ton, lekka rama tylna, duży kąt natarcia i silnik FT4 dużej mocy, z opcjonalnymi oponami 26,5”, długim wózkiem tylnym i IBC. Przejazdy przez rowy są bardzo płynne, obsługa serwisowa łatwa, a silnik zgodny z normami Stage V.
Forwarder 1010G został zaprojektowany przez BMW Design Works. Zwórcono szczególną uwagę na łatwość obsługi serwisowej: duży panel po prawej stronie maski otwiera się, a górną część można pochylić do przodu. Zbiornik paliwa został przeniesiony do przodu, a w uzyskanym w ten sposób miejscu za kabiną umieszczono moduł hydrauliczny. Elementy hydrauliczne tego modułu są łatwo dostepne dla serwisu.
Wydajny forwarder John Deere 1010G o udźwigu 11 ton stanowi znakomity wybór na wszelkie warunki terenowe. Dostępny z unikatowym systemem inteligentnego sterowania wysięgnikiem.
Forwarder John Deere 1010G podczas pracy w lesie.