1010GForwarder
- Udźwig 11 ton
- Silnik FT4 John Deere 4045
- Kilka opcji akcesoriów
- Opcje IBC i długiego wózka tylnego
Nowa przestrzeń ładunkowa to manualna opcja VLS, dostępna do kół o średnicy 26,5 cala, ze stałą lub poziomo przesuwaną kratą oporową. Obszar załadunku wynosi 4,1–4,4 m2, a szerokość maszyny to 2820–3040 mm.
Nowe, 600-milimetrowe tylne przedłużenie jest idealne do bloków 2 x 3 m. Nowe pozycje silosów dla bloków 2 x 2,5 m także będą w ofercie. Tylne przedłużenie jest dostępne dla osi 26,5 z obszarem załadunkowym 4,0 m2 i najdłuższą opcją tylnej ramy: 5200 m.
Sortery ułatwiają sortowanie drewna na powierzchni ładunkowej forwardera. Sortery są proste w obsłudze. Sortery przechylne można szybko przechylić chwytakiem. W położeniu pionowym sortery mają około 20 cm wysokości, a w przechylonym około 10 cm.
Dzięki mapom TimberMatic różny asortyment można wyróżnić różnymi kolorami, zaznaczając go jako ulubione. Wraz z sorterami pomaga to rozdzielić asortyment i przygotować już posortowany ładunek, co znacznie przyspiesza rozładunek.
Komfort w kabinie jest czynnikiem wpływającym na wydajność pracy. Kabina maszyny leśnej John Deere to komfortowe i ergonomiczne środowisko pracy. Kabina jest dostępna w wersji stałej lub obrotowej i samopoziomującej. Poziomowana i obrotowa kabina pomaga operatorowi w utrzymaniu prawidłowej postawy roboczej, aby zapobiec obciążaniu ramion i pleców. Operator może siedzieć wyprostowany nawet w nierównym terenie, a kabina może obracać się we wszystkich kierunkach, aby skierować się w stronę miejsca pracy. Kabina ma więcej miejsca na nogi z przodu, a fotel ma dwa różne ustawienia wysokości. Sprawdzony i wydajny system pochłaniania drgań jeszcze bardziej zwiększa komfort pracy.
System IBC jest wyposażony w funkcję elektrycznego tłumienia końcowego wszystkich głównych kierunków ruchu żurawia. System płynnie tłumi ruchy końcowe siłowników oraz zapobiega silnym i nagłym obciążeniom w pozycjach końcowych.
Dane przesyłane między maszynami są aktualizowane za pośrednictwem usługi w chmurze, a operatorzy pracujący na tym samym stanowisku widzą wszystkie gatunki i odmiany drzew wraz z trasami dojazdu do poszczególnych dłużyc.
Z przodu ramienia wysięgnika nie ma otworów, wsporników ani innych elementów, które mogłyby osłabiać jego konstrukcje bądź narazić na uszkodzenie w przypadku uderzenia. Przewody hydrauliczne są poprowadzone wewnątrz konstrukcji wysięgnika.
Odległość między piastami kół przednich i tylnych w tylnym wózku jest 390 mm większa na spotkać w modelu standardowym. Układ napędowy i promień skrętu są takie same jak w przypadku standardowej maszyny wyposażonej. Mniejszy nacisk tylnej ramy na podłoże sprawia, że maszyna jest doskonałym wyborem do wyrębu w miękkim terenie.
Wydajny forwarder John Deere 1010G o udźwigu 11 ton stanowi znakomity wybór na wszelkie warunki terenowe. Dostępny z unikatowym systemem inteligentnego sterowania wysięgnikiem.
Forwarder John Deere 1010G podczas pracy w lesie.