Delikatnie: nasze superciche modele Gator TX jadą miękko, dysponując przy tym całą mocą i ładownością, której potrzebujesz do szybkiego, a przy tym bezpiecznego wykonania pracy. Oba modele posiadają opony flotacyjne do terenów zielonych i oferują ładowność wynoszącą 454 kg. Model TX jest wyposażony w wydajny silnik o pojemności 675 cm³, a model TX Turf w silnik o pojemności 401 cm³, a do tego ruszanie po naciśnięciu pedału – tak praktyczne, że zaczniesz się zastanawiać, jak można było radzić sobie bez niego.
Skrzynia ładunkowa Deluxe jest wykonana z kompozytu polipropylenowego wzmocnionego 15-procentową domieszką szkła, co eliminuje problemy z korozją i wgnieceniami i jednocześnie zmniejsza poziom hałasu.
Tylną klapę można otwierać lub zdejmować w celu łatwiejszego czyszczenia oraz przewożenia dłuższych elementów. Tylna klapa została ulepszona, zapewniając wydajność charakterystyczną dla ciężarówek i może być obsługiwana jedną ręką.
Standardowo zamontowane linki bezpieczeństwa można również zdejmować w celu obniżenia tylnej klapy do 150 stopni, aby umożliwić wygodny załadunek i rozładunek.
Skrzynię ładunkową Deluxe można teraz łatwiej ryglować, odryglowywać, podnosić oraz obniżać przy użyciu zintegrowanego uchwytu i wspomagania gazowego (A).
Dla wygody operatora i ograniczenia ruchów skrzyni, jest ona podtrzymywana w pozycji pionowej przez pręt podpierający (B).
Skrzynia ładunkowa Deluxe oferuje zintegrowane punkty mocowania w celu zapewnienia większej uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
Standardowe wyposażenie skrzyni ładunkowej Deluxe:
Opcjonalne wyposażenie skrzyni ładunkowej Deluxe:
Parametry techniczne
Pojemność skrzyni |
|
Pojemność | 0,465 m3 (16.4 cu ft) |
Masa | 272 kg (600 lb) |
Kąty zrzutu ze skrzyni (stopnie) |
|
Ręczny zrzut | 43 stopnie +/-1 |
Zrzut ze wspomaganiem | 43 stopnie +/-1 |
Pojazd Gator™ TX 4X2 jest zasilany przez czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 675 cc, V-twin. Jego moc nominalna to xxx kW przy xxxx obr./min.
Silnik ten posiada wiele funkcji odpowiedzialnych za wydajność i niezawodność:
Tylny uchwyt zaczepu jest standardowym wyposażeniem w pojazdach Gator™ TX 4X2 i TX Turf.
Dla Gator™ TX 4X2 dostępne są cztery typy szerokich opon:
Właściwości produktu:
Cayman XT
Wszystkie opony oferują szeroki profil oraz są one zaprojektowane w taki sposób, aby można je było pompować przy niskiej wartości Psi.
Koła/ opony | Kod |
TX 4X2 |
Cayman AT (wszystkie rodzaje terenów), przód (dwie 22x9,5-10 4PR) Cayman AT (wszystkie rodzaje terenów), tył (dwie 24x10,5-10 4PR) |
1002 |
X |
Cayman Turf, przód (dwie 22x9,50-10 4PR) Cayman Turf, tył (dwie 24x12,00-10 4PR) |
1001 |
X |
Cayman XT (ekstremalne tereny), przód (dwie 22x9,5-10 4PR) Cayman XT (ekstremalne tereny), tył ( dwie 24x12,00-10 4PR) |
1004 |
X |
Wiele funkcji oferuje operatorowi i pasażerowi komfortową jazdę i zapewnia wiele udogodnień roboczych.
Rozmieszczenie elementów sterowniczych oraz platforma dostępna z obu stron umożliwiają operatorowi i pasażerowi łatwe wchodzenie/wychodzenie.
UWAGA: Ilustracja powyżej z opcjonalnym przednim zderzakiem, osłoną szczotki, osłoną błotnika przedniego oraz matą podłogi.
UWAGA: Przedni zderzak jest wyposażeniem standarowym w przypadku pojazdu Gator™ TH 6X4 Diesel.
Do funkcji zębatkowego układu kierowniczego należy zaliczyć:
Do funkcji w pełni niezależnego zawieszenia z pojedynczym resorem typu A należy zaliczyć:
Półniezależne tylne zawieszenie z amortyzatorami i sprężynami śrubowymi (COS) zapewnia bardziej miękką jazdę.
Moc przenoszona jest z silnika poprzez układ sprzęgła bezstopniowego na wał napędowy. Moc przenoszona jest z wału napędowego bezpośrenio na tylną oś.
Główne elementy układu napędowego:
Napęd bezstopniowy
Napęd bezstopniowy składa się z dwóch sprzęgieł połączonych paskiem napędowym:
Jak działa napęd bezstopniowy:
Wał napędowy
Dla zapewnienia niezawodności, wał napędowy jest całkowicie obudowany i pracuje w oleju.
Śrubowe koła zębate umożliwiają cichą pracę.
Konstrukcja mechanizmu różnicowego ogranicza zdzieranie darni przy skręcaniu, ponieważ koła wewnętrzne obracają się wolniej niż zewnętrzne (w pojazdach z jednolitą osią koło wewnętrzne musi się ślizgać przy wykonywaniu skrętu).
Wspomaganie napędu (blokada mechanizmu różnicowego) jest wbudowane w wał napędowy:
Dla układu zapłonowego silnika, dostępna jest blokada zabezpieczająca przed uruchomieniem w położeniu neutralnym.
Wzmocnione osłony tylnej osi
Gator TS 4X2
Przykręcone odlewane aluminiowe osłony tylnej osi dają wyjątkowo wytrzymałą konstrukcję nośną.
Gator TX 4X2
Jednoczęściowe kute osie posiadają wielowypusty dla maksymalnej wytrzymałości.