Każde pole golfowe wysokiej klasy wymaga pierwszorzędnej darni, dlatego kosiarki John Deere do green zaprojektowano z myślą o niezwykle równym koszeniu. Nasze pchane kosiarki do green idealne dopasowują się do nierównych konturów, natomiast nasze samojezdne kosiarki do green obrabiają jeszcze większą powierzchnię w krótszym czasie i przy mniejszym wysiłku.
Samojezdne kosiarki do green o bardzo wytrzymałych ramach rurowych wykonanych ze stali i szerokiej powierzchni styku z podłożem z łatwością zadbają o darń. Przestronne stanowisko operatora o łatwym dostępie ułatwia pracę zarówno operatorom, jak i technikom serwisu.
Opony są umieszczone wewnątrz zespołu tnącego, aby zmniejszyć lub wyeliminować efekt podwójnego walcowania podczas przejazdów w linii prostej.
Unikalny układ zawieszenia wykorzystujący przeguby kulowe zapewnia doskonałe dopasowanie do konturu podłoża, umożliwiając zmianę położenia nawet o 18 stopni przy ruchu z boku na bok.
Jakość murawy w greenach to coś, co ludzie zauważą w pierwszej kolejności. Nasze kosiarki pchane do green zapewniają delikatne oraz precyzyjne cięcie, wywierając równie duże wrażenie na graczach, jak i na personelu, a także gwarantując znakomitą wydajność pracy przez lata.
Aby umożliwić łatwą i skuteczną pracę, w maszynie wykorzystano elementy sterujące przesuwane do przodu oraz zintegrowany pałąk wykrywający obecność operatora, który po zwolnieniu zatrzymuje maszynę oraz wyłącza działanie rolek. Zaokrąglona rączka zwiększa wygodę użytkowania.
Nasze pchane kosiarki bębnowe 185 i 225 E-Cut™ zasila akumulator litowo-jonowy 58 V. Jedno ładowanie wystarcza na skoszenie ponad 4500 m².
Elektryczny napęd wrzeciona stale utrzymuje idealną prędkość obrotową wynoszącą 2200 obr./min, nawet na zboczach i przy zmianie obciążenia silnika. Gdy zachodzi potrzeba wykonania nawrotu, wystarczy nacisnąć przycisk, aby zmienić kierunek obrotu wrzeciona.
Niezmiennie inteligentne rozwiązania — wszystkie kosiarki pchane SL PrecisionCut– wyposażono w podwójny napęd łańcuchowy oraz sworzeń obrotowy umieszczony z przodu, aby zminimalizować wpływ operatora na nacisk przedniego bębna oraz zapewnić jak najbardziej stałą długość cięcia.
Model | SILNIK | MAKSYMALNA MOC ZNAMIONOWA WG SAE J1349* | SZEROKOŚĆ KOSZENIA | WRZECIONO |
---|---|---|---|---|
Honda, 4-suwowy, chłodzony powietrzem |
2,6 kW (3,5 KM) przy 3600 obr./min |
45,7 cm (18") |
Standardowe wrzeciona, 11 noży, |
|
Honda, 4-suwowy, benzynowy, chłodzony powietrzem |
2,6 kW (3,5 KM) przy 3600 obr./min |
45,7 cm (18") |
Standardowe wrzeciona, 11 noży, |
|
Honda, 4-suwowy, chłodzony powietrzem |
2,6 kW (3,5 KM) przy 3600 obr./min |
55,9 cm (22") |
Standardowe wrzeciona, 11 noży, |
|
Honda, 4-suwowy, benzynowy, chłodzony powietrzem |
2,6 kW (3,5 KM) przy 3600 obr./min |
55,9 cm (22") |
Standardowe wrzeciona, 11 noży, |
|
Honda, 4-suwowy, benzynowy, chłodzony powietrzem |
2,6 kW (3,5 KM) przy 3600 obr./min |
66 cm (26") |
Standardowe wrzeciona, 11 noży, |
|
Lithium Ion Battery |
58 Volt, 3.56 kWh |
46 cm (18") |
Standardowe wrzeciona, 11 noży, |
|
Lithium Ion Battery |
58 Volt, 3.56 kWh |
56 cm (22") |
Standardowe wrzeciona, 11 noży, |
MODEL | ILOŚĆ WRZECION TNĄCYCH | MAKSYMALNA MOC ZNAMIONOWA WG SAE J1349* | SZEROKOŚĆ KOSZENIA | CZĘSTOTLIWOŚĆ CIĘCIA |
---|---|---|---|---|
3 |
3-cylindrowy, chłodzony cieczą silnik diesla |
15,75 cm (60") |
7 noży 1,08 (0,069) |
|
3 |
2-cylindrowy, chłodzony powietrzem silnik benzynowy |
15,75 cm (60") |
7 noży 1,08 (0,069) |
|
3 |
3-cylindrowy, chłodzony cieczą silnik diesla |
15,75 cm (60") |
7 noży 1,08 (0,069) |
|
3 |
2-cylindrowy, chłodzony powietrzem silnik benzynowy |
15,75 cm (60") |
7 noży 1,08 (0,069) |
|
3 |
3-cylindrowy, chłodzony cieczą silnik diesla |
15,75 cm (60") |
7 noży 1,08 (0,069) |
|
3 |
3-cylindrowy, chłodzony cieczą silnik diesla |
15,75 cm (60") |
7 noży 1,08 (0,069) |
* Moc silników i dane na temat momentu obrotowego dostarczane są przez producenta silników wyłącznie do celów porównawczych. Rzeczywista moc robocza oraz moment obrotowy są niższe. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej producenta silnika.