
Utrzymanie sprawności maszyn podczas intensywnego sezonu ma dla naszych klientów priorytetowe znaczenie. Jako przedstawiciel światowej klasy sieci logistyki i dostaw części dla klientów John Deere odpowiadasz za wszystkie aspekty sprzedaży i dostawy części u dealera. Obejmuje to sprzedaż części, zarządzanie zapasami, a także tworzenie i realizację proaktywnych kampanii marketingowych związanych z maszynami i ofertami sprzedaży usług.
Do Twoich obowiązków należy stałe polepszanie wyników w zakresie sprzedaży części, a także obrotów i opłacalności. Na tym stanowisku zarządzasz jakością zapasów, proponując jednocześnie sposoby na usprawnienie pracy działu.
Odpowiadasz przede wszystkim za budowanie silnych relacji z klientami oraz wspieranie sprzedaży w segmencie aftermarket, zawierając umowy serwisowe oraz organizując akcje promocyjne. Dbasz także o systematyczne dostawy części, a dodatkowo nadzorujesz określone procesy.
Do Twoich zadań należy sprzedaż, odbiór i dostawa części oraz akcesoriów. Dodatkowo obsługujesz klientów w sklepie i wykonujesz ogólne zadania organizacyjne, promocyjne i magazynowe.
Oferty i opisy stanowisk pracy zaprezentowane na tej stronie mają jedynie charakter przykładowy: rzeczywiste oferty pracy dostępne w placówkach dealerskich mogą się od nich różnić. Wszelkie sprawy pracownicze stanowią przedmiot uzgodnień pomiędzy kandydatem a dealerem, który odpowiada także za przeprowadzenie procesu rekrutacji i rozmowy kwalifikacyjnej.