Połączone wsparcieRozwiązania dla rolnictwa precyzyjnego (AMS)

  • Więcej czasu na pracę polową, dłuższy czas bezawaryjnej eksploatacji maszyny
  • W razie problemów: szybsza diagnostyka usterek i krótszy czas ich napraw — dzięki łączności między maszynami
  • Wykrywanie konkretnych usterek, zanim spowodują kompleksową awarię
  • Zdalna pomoc techniczna dla maszyny, zdalna konfiguracja osprzętu do pracy polowej oraz jego optymalizacja na żądanie 
Drukuj

Ciesz się maksymalnym czasem sprawności maszyny

Każdy dzień pracy można zacząć ze świadomością, że wszystkie maszyny znajdują się pod opieką doświadczonego specjalisty serwisu zdalnego.

Dealerzy John Deere dysponują nowoczesnymi narzędziami zdalnymi, które pozwalają na optymalizację osiągów maszyn i czasu działania bez przestojów. Większość maszyn oferowana jest z pięcioletnim pakietem łączności, dzięki czemu dealerzy John Deere mają dobry argument: narzędzia opisane na drugiej stronie. Na początek pozwól dealerowi wybrać umowę na usługi FarmSight z opcjami ściśle odpowiadającymi twoim wymaganiom i udziel mu zgody na jej opracowanie.

Zdalny dostęp do wyświetlacza

Funkcja zdalnego dostępu do wyświetlacza umożliwia specjaliście Twojego dealera nawiązanie połączenia z wyświetlaczem w Twojej kabinie, aby pomóc Ci z konfiguracją, optymalizacją wydajności czy rozwiązywaniem problemów w Twojej maszynie, a nawet w narzędziu współpracującym z ISOBUS. Zamiast czekać na wizytę u siebie, otrzymujesz natychmiastową pomoc, która nic Cię nie kosztuje.

System zdalny Service Advisor Remote

Service Advisor Remote umożliwia Twojemu dealerowi sprawdzenie, czy zainstalowano najnowsze aktualizacje programów, odczytywanie na żądanie diagnostycznych kodów błędów lub sporządzanie różnego rodzaju nagrań w celu dokonania wstępnej diagnostyki usterek szybciej i przy niższych kosztach niż w przypadku wizyty na miejscu.

Ostrzeżenia dla ekspertów

Ostrzeżenia dla ekspertów to jedyna w swoim rodzaju nowa funkcja oparta na algorytmach przewidujących niektóre przyszłe usterki, zanim spowodują one pogorszenie pracy maszyny lub wywołają dodatkowe szkody. Automatyczne generowanie informacji dotyczących diagnostyki i naprawy umożliwia szybką reakcję techników serwisowych dealera i znaczne ograniczenie przestojów.

Monitorowanie stanu maszyny

Na naszym pulpicie nawigacyjnym wyświetlane są w czasie rzeczywistym potencjalne kody błędów maszyny. Na ich podstawie specjalista serwisu zdalnego może błyskawicznie zareagować i zapewnić użytkownikowi pomoc w rozwiązywaniu problemów dowolnego typu.