Połączone wsparcieTechnologia rolnictwa precyzyjnego

Maksymalizacja czasu pracy maszyn:
Zaczynaj swój dzień pracy, mając pewność, że Ty i Twoje maszyny jesteście w najlepszych rękach dzięki wsparciu wykwalifikowanego i doświadczonego specjalisty ds. zdalnego serwisowania.

Zdalne wsparcie

Dealerzy John Deere dysponują nowoczesnymi narzędziami zdalnymi, takimi jak alerty ekspertów, które pozwalają na optymalizację osiągów maszyn i czasu działania bez przestojów. Większość naszych maszyn wyróżnia się fabryczną, pięcioletnią łącznością, tak, aby dealerzy mogli skorzystać z narzędzia pod warunkiem wyrażenia zgody przez użytkownika.

Zdalne wsparcie

Zdalne wsparcie w zakresie konfiguracji maszyny

Narzędzie zdalnego dostępu do wyświetlacza (Remote Display Access) pozwala znacznie skrócić czas konieczny na konfigurację maszyny. Za jego pomocą ekspert u Dealera podłączy się do wyświetlacza w kabinie i pomoże wprowadzić ustawienia. Za pomocą tej funkcji ekspert u Dealera może również pomóc zwiększyć wydajność maszyny, a także znacznie upraszcza kontakt z Dealerem w razie usterek technicznych. To znacznie skraca czas przestoju maszyny.

Zdalne wsparcie

Szkolenie przy przekazaniu maszyny

Dedykowane szkolenie kierowcy maszyny w punkcie dealerskim. Dowiesz się na nim, które funkcje twojej mają wpływ na jej wydajność i jak je wykorzystać, aby zoptymalizować osiągi podczas pracy.

Zdalne wsparcie

Zdalne monitorowanie maszyny

Stan techniczny maszyny nadzorowany jest zdalnie przez specjalistów u Dealera za pomocą narzędzi Pomocy Zdalnej John Deere (JD Connected Support), np. alertów eksperckich i Pulpitu Maszyny. Jeśli narzędzia wskazują na problem z maszyną, Klient jest natychmiast informowany oraz otrzymuje aktywne wsparcie potrzebne do zminimalizowania ryzyka przestoju.

Zdalne wsparcie

Ostrzeżenia dla ekspertów

Ostrzeżenia dla ekspertów to jedyna w swoim rodzaju nowa funkcja oparta na algorytmach przewidujących niektóre przyszłe usterki, zanim spowodują one pogorszenie pracy maszyny lub wywołają dodatkowe szkody. Automatyczne generowanie informacji dotyczących diagnostyki i naprawy umożliwia szybką reakcję techników serwisowych dealera i znaczne ograniczenie przestojów.