
Silniki wysokoprężne do zastosowań terenowych
Silniki wysokoprężne do zastosowań terenowych
Silniki przemysłowe John Deere PowerTech™ efektywnie pracują przez cały dzień, zachowując swą niezawodność przez wiele lat. Ale wysoka wydajność produktów nie jest najważniejszą zaletą współpracy z John Deere. Jest nią pewność otrzymania pomocy ze strony sieci integracji i wsparcia John Deere na każdym kroku.
John Deere specializuje się w wymagających zastosowaniach terenowych. Właśnie dlatego nasze silniki są wytwarzane ze wzmocnionych elementów, tłoków stalowych o maksymalnej niezawodności z chłodzeniem górnym i tulei cylindrowych typu mokrego zapewniających trwałość w zastosowaniach długodystansowych.
John Deere oferuje szeroką gamę konfiguracji i akcesoriów umożliwiających uzyskanie optymalnej specyfikacji silnika w danym zastosowaniu. Nasze gotowe opcje konfiguracji pozwalają zaoszczędzić wiele godzin projektowania i przyspieszyć wprowadzanie maszyn na rynek.
Inżynierowie i dystrybutorzy John Deere oferują fachową pomoc w integracji. Producenci OEM mogą wykorzystać nasze doświadczenie i know-how w projektowaniu zastosowań, aby zaoszczędzić czas i pieniądze w procesie rozwojowym.
Przy ponad 4000 punktów serwisowych John Deere na całym świecie pomoc i doradztwo eksperta jest zawsze w zasięgu ręki.
Nasi dystrybutorzy i dealerzy dysponują zapasami części eksploatacyjnych i wielu typowych części zamiennych, aby szybko zaspokoić wszelkie potrzeby serwisowe. Nasza światowa sieć dystrybucji części gwarantuje w większości regionów dostawę na drugi dzień.
Silniki EWX są małe, wydajne, ekonomiczne oraz łatwe w instalacji, nie wymagając chłodzonego systemu recyrkulacji spalin (EGR) czy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Nasze proste silniki PowerTech EWX o pojemności 2,9 l i 4,5 l mają dwuzaworowe głowice cylindrów, układ paliwowy ze wspólną szyną wysokiego ciśnienia oraz pełne sterowanie elektroniczne. Wykorzystują prostą turbosprężarkę z przepustnicą spalin do utrzymania właściwej reakacji w stanach przejściowych i szczytowego momentu obrotowego we wszystkich warunkach roboczych.
W silnikach PWS 4,5 l i 13,6 l zastosowano połączenie zaawansowanych technologii spalania, udoskonalonej kalibracji silnika i prostego turbodoładowania z przepustnicą spalin. Silniki PWS wyposażono w technologię PowerTech Plus z DOC/DPF i układem SCR w celu zmniejszenia emisji z jednoczesną maksymalizacją wydajności.
Silnik PVS 6,8 l zapewnia większą moc, moment obrotowy i niższe zużycie płynów. Wykorzystuje naszą sprawdzoną technologię PowerTech Plus z turbosprężarką o zmiennej geometrii, DOC/DPF i układem SCR w celu poprawy sprawności spalania, ograniczenia emisji, zwiększenia wydajności i zmniejszenia zużycia płynów.
Silniki PSS zapewniają doskonałe połączenie gęstości mocy, osiągów i niskiego zużycia płynów. Silniki PowerTech PSS o pojemności 4,5 l, 6,8 l, 9,0 l, 13,5 l i 13,6 l poradzą sobie niemal z każdym zadaniem dzięki najwyższej możliwej wydajności w warunkach terenowych. Silniki o każdej pojemności mają turbosprężarki szeregowe zapewniające znakomitą wydajność i czułość reakcji. Silniki PSS wyposażono w sprawdzoną technologię PowerTech Plus, która obejmuje DOC/DPF i układ SCR zaprojektowany specjalnie z myślą o zastosowaniach terenowych.