Pewność pracy

Silniki przemysłowe John Deere PowerTech™ efektywnie pracują przez cały dzień, zachowując swą niezawodność przez wiele lat. Ale wysoka wydajność produktów nie jest najważniejszą zaletą współpracy z John Deere. Jest nią pewność otrzymania pomocy ze strony sieci integracji i wsparcia John Deere na każdym kroku.

silniki w działaniu

Doświadczenie w zastosowaniach terenowych

John Deere specializuje się w wymagających zastosowaniach terenowych. Właśnie dlatego nasze silniki są wytwarzane ze wzmocnionych elementów, tłoków stalowych o maksymalnej niezawodności z chłodzeniem górnym i tulei cylindrowych typu mokrego zapewniających trwałość w zastosowaniach długodystansowych.

Szeroki wybór

John Deere oferuje szeroką gamę konfiguracji i akcesoriów umożliwiających uzyskanie optymalnej specyfikacji silnika w danym zastosowaniu. Nasze gotowe opcje konfiguracji pozwalają zaoszczędzić wiele godzin projektowania i przyspieszyć wprowadzanie maszyn na rynek.

Pomoc w integracji

Inżynierowie i dystrybutorzy John Deere oferują fachową pomoc w integracji. Producenci OEM mogą wykorzystać nasze doświadczenie i know-how w projektowaniu zastosowań, aby zaoszczędzić czas i pieniądze w procesie rozwojowym.

Wsparcie klienta

Przy ponad 4 000 punktów serwisowych John Deere na całym świecie pomoc i doradztwo eksperta jest zawsze w zasięgu ręki.

Szybka dostawa części

Nasi dystrybutorzy i dealerzy dysponują zapasami części eksploatacyjnych i wielu typowych części zamiennych, aby szybko zaspokoić wszelkie potrzeby serwisowe. Nasza światowa sieć dystrybucji części gwarantuje w większości regionów dostawę na drugi dzień.

silniki w działaniu

PowerTech M

Te silniki, najprostsze w serii PowerTech, mają głowice dwuzaworowe, turbosprężarki o stałej geometrii i mechaniczne układy paliwowe. Silniki PowerTech M o pojemności 4,5 l doskonale sprawdzają się w mniej wymagających zastosowaniach. Ich mechaniczne elementy sterowania są łatwe w obsłudze i konserwacji.

PowerTech E

Te silniki także mają głowice dwuzaworowe i turbosprężarki o stałej geometrii, ale dodatkowo również elektroniczne elementy sterowania i bardziej zaawansowane układy paliwowe. Te silniki o pojemności 4,5 l i 6,8 l mają układ paliwowy ze wspólną szyną wysokiego ciśnienia (HPCR).

PowerTech Plus

Silniki PowerTech Plus, wykorzystujące najbardziej zaawansowaną technologię silników, mają czterozaworową głowicę cylindrów, elektroniczne elementy sterowania, turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VGT) i chłodzony system recyrkulacji spalin (EGR). Są dostępne w większych pojemnościach skokowych (4,5 l, 6,8 l, 9,0 l i 13,5 l) oraz zapewniają najwyższą wydajność i oszczędność paliwa.

Silniki Tier 3 — tabela
Silniki przemysłowe nieposiadające certyfikatów emisji — tabela mocy znamionowych