• (Inne kraje)
  • |
  • Znajdź dealera
/ / / / Oryginalne, więc pewne

Oryginalne, więc pewne

Oryginalne, więc pewne

Oryginalne części do ciągników John Deere

Maksymalna niezawodność i wydajność!

John Deere oferuje wysokiej jakości części zaprojektowane specjalnie, by zwiększyć wydajność, niezawodność i komfort użytkowania Twojego ciągnika. Oryginalne części do ciągników idealnie pasują i działają, ponieważ ich konstrukcja i specyfikacje są kontrolowane przez John Deere – tak samo, jak podczas tworzenia samego ciągnika. Twój ciągnik John Deere przez wiele lat pozostanie tak niezawodny, jak pierwszego dnia po zakupie.

Alternatory i generatory

Obrotowe elementy elektryczne John Deere Reman

Jeden dobry ruch zasługuje na kolejny – i jeszcze kolejny.
Alternatory i generatory John Deere Reman zapewniają moc i niezawodność John Deere – za rozsądną cenę.

Korzyści dla Ciebie:
  • Jakość John Deere:
    • Nasze części to więcej niż naprawa. Są całkowicie demontowane i produkowane od nowa.
    • Napięcie i prąd są testowane zarówno na obrotach biegu jałowego, jak i pod pełnym obciążeniem.
    • Wirniki i stojany są testowane i izolowane zgodnie ze standardami John Deere.
  • Atrakcyjne ceny.
  • Z góry znane koszty naprawy.
  • Ochrona w postaci jednorocznej gwarancji bez limitu godzin na robociznę i części zainstalowane przez dealera.

Tłoki

Komory tłoków John Deere
Mocniejsze nie bez powodu

Tłoki

Zwiększ niezawodność, wytrzymałość i czas dostępności operacyjnej Twojego silnika:

  • Wzmocniona włóknami krawędź komory zapewnia o 50% wyższą wytrzymałość zmęczeniową
  • Konstrukcja krawędzi komory John Deere szybciej rozprasza ciepło wytwarzane podczas spalania

Otwory tłoków John Deere
Przesunięte nie bez powodu

Przesunięty otwór w tłoku John Deere zwiększa wydajność silnika i wydłuża jego użytkowanie:

  • Zmniejsza hałas wytwarzany przez wibracje
  • Zmniejsza naprężenia mechaniczne
  • Zmniejsza zużycie powierzchni
Krawędź komory John Deere Wzmocniona włóknami krawędź komoryOryginalny produkt John Deere - krawędź komory wzmocniona włóknami Producent A - krawędź komory niewzmocnionaProducent A - krawędź komory niewzmocniona Producent B - krawędź komory niewzmocnionaProducent B - krawędź komory niewzmocniona

ELEMENTY układu wtrysku paliwa

Produkty John Deere Reman do układu wtrysku paliwa zostały stworzone w odpowiedzi na oczekiwania klientów, by zminimalizować czas przestojów i zapewnić oszczędną alternatywę dla napraw.

Korzyści dla Ciebie:
  • Krótszy czas przestoju dzięki zapewnionej wymianie elementów
  • Konkurencyjna cena w porównaniu z przerobionymi układami wtrysku paliwa
  • Z góry znane koszty naprawy
  • Jednoroczna gwarancja bez limitu godzin na robociznę i części zainstalowane przez dealera*
  • Kompletna regeneracja, a nie sama wymiana uszkodzonych części

*Gwarancja obejmuje zarówno części jak i robociznę pod warunkiem, że dany element został zamontowany w maszynie przez dealera. W przeciwnym razie obejmuje ona tylko części.

Zestawy naprawcze silnika

Nowe życie dla Twojego silnika.

Zestaw naprawczy silnika John Deere zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie oleju.

Czy masz wrażenie, że Twój silnik nie działa najlepiej lub musisz uzupełniać olej częściej niż zwykle?
Przywróć pierwotną wydajność silnika Twojej maszyny stosując jedyny zestaw, który spełnia specyfikacje oryginalnego sprzętu.

Standardowy zestaw zawiera:

Zestaw naprawczy silnika John Deere zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie oleju
  • Korbowód, panewki główne i oporowe
  • Podkładki oporowe
  • Dwudzielną uszczelkę miski olejowej
  • Wstępnie zmontowane zestawy tłoka i tulei
  • Uszczelnienia tulei
  • Przednie i tylne uszczelki
  • Zestaw uszczelek naprawczych
  • Pierścienie osadcze

Rozszerzony zestaw zawiera:

  •  Śruby i tuleje korbowodów
  •  Sworznie tłoków
  •  Tuleje wałka rozrządu

Zapewnij idealną pracę silnika, stosując oryginalne oleje, płyn do chłodnic i filtry John Deere.

Filtry oleju silnikowego

Pomogą Tobie – i Twojemu silnikowi – łatwiej oddychać.

Jakość filtrów oleju, które zamontujesz, ma bezpośrednie przełożenie na osiągi Twojego silnika John Deere. Dlatego przy następnej wymianie filtra wybierz najlepszą opcję: oryginalne filtry John Deere.

Filtry oleju: chodzi o wnętrze
Inne filtry mogą wyglądać tak samo na zewnątrz – ale w środku mogą się całkowicie różnić. Od jakości materiału wykonania filtra po pierścienie uszczelniające i napinacze sprężynowe, które zapewniają najwyższą wydajność - John Deere zapewnia jakość, na którą Twój ciągnik zasługuje. Nie narażaj zatem Twojego cennego sprzętu na niepotrzebne ryzyko. Jeśli nie widzisz naklejki John Deere, filtry, na które patrzysz, nie zostały wykonane wyłącznie dla sprzętu John Deere.

Zamontuj i zapomnij
Tylko oryginalne filtry John Deere zagwarantują Ci spokój.

  • Długotrwała wydajność – aż do następnej wymiany
  • Znakomita skuteczność – stworzone specjalnie do Twoich maszyn
  • Maksymalna ochrona – dla Ciebie i Twojej inwestycji

Przekonaj się sam
Jak zobaczysz poniżej, wiele tak zwanych 'okazyjnych' filtrów jest wykonanych z gorszą jakością, aby uzyskać ich niższą cenę. Producenci takich filtrów oszczędzają na grubości bibuły, używają cieńszych sprężyn, a czasami nawet w ogóle nie stosują uszczelnienia. Nic dziwnego, że trzeba je tak często wymieniać!

Filtr oleju John Deere Oryginalny filtr oleju John Deere Podobny filtr oleju Podobny filtr oleju Filtr oleju John Deere Oryginalny filtr oleju John Deere Podobny filtr oleju Podobny filtr oleju

Dlaczego jakość się opłaca

Filtry John Deere są warte swojej ceny. Ponieważ nigdy nie zaniżamy jakości, możesz być pewien, że będą dobrze spełniać swoje zadanie - tak długo, jak trzeba. A Twój silnik będzie przyjemnie mruczał przez wiele lat.

Budowa elementów wewnętrznych (komora tłumika)

Oryginalne filtry oleju John Deere Oryginalne filtry oleju John Deere są prawidłowo dociskane przez sprężynę, dlatego po zamontowaniu są doskonale dopasowane.
Podobne filtry oleju Podobne filtry oleju używają słabszych konstrukcyjnie sprężyn, dlatego wkłady filtrów chwieją się i mogą być nieszczelne.

Wymiary

Oryginalne filtry oleju John Deere Oryginalne filtry oleju John Deere wykorzystują wysokiej jakości bibułę filtrującą o większej gęstości, która nie przepuszcza żadnych szkodliwych cząstek ani światła - zgodnie z wymogami jakości John Deere!
Podobne filtry oleju Podobne filtry oleju z gorszej jakości bibułą filtracyjną, która przepuszcza znacznie więcej cząsteczek i nie jest tak gruba, co można łatwo zobaczyć w teście ze światłem.

Paski silnika

Minimalne zużycie. Maksymalna niezawodność

Wybierz paski John Deere i połącz doskonałe właściwości techniczne z optymalną odpornością na temperatury, aby uzyskać maksymalną wydajność.

Paski silnika John Deere: zaawansowane rozwiązania technologiczne.

Specjalne materiały zapewniają maksymalną niezawodność
Mieszanka gumowych pasków klinowych John Deere została dobrana tak, by spełniać najwyższe standardy. Dzięki temu paski są bardziej wytrzymałe na skrajne temperatury i czynniki zewnętrzne: • Odporność na ciepło – do 120°C • Odporność na zimno – do -25°C • Wysoka odporność na żrące działanie oleju, ozonu i paliwa.

Test wytrzymałościowy pokazuje, dlaczego paski klinowe John Deere są bardziej niezawodne
Do testu wybrano standardowy pasek klinowy, wysokiej jakości chloroprenowy pasek klinowy stosowany w oryginalnym sprzęcie oraz pasek klinowy John Deere wyprodukowany ze specjalnej mieszanki gumowej. Każdy z nich został zamontowany na stanowisku testowym na wzór jodełkowy. Symulowana temperatura otoczenia wynosiła 120°C, a paski pracowały z prędkością do 5000 obr./min. Test był przerywany, gdy pasek miał ponad 10 pęknięć żeberek w odległości 100 mm od siebie lub gdy jedno z żeberek całkowicie pęknie.

Długotrwała jakość
Dzięki optymalnemu połączeniu materiałów i właściwości technicznych pasek klinowy John Deere wytrzymał trzykrotnie dłużej niż standardowy pasek klinowy. Był dwukrotnie lepszy niż chloroprenowy pasek klinowy producenta oryginalnego sprzętu!

Tłumiki

Zbudowane dla osiągów

Wysokiej jakości tłumiki John Deere ograniczają hałas i redukują zużycie paliwa

Powłoka

Krawędź komory John Deere Krawędź komory wzmocniona włóknami Oryginalny tłumik John Deere z ogniową powłoką aluminiowaną
Powierzchnia zapewnia odporność wysoką odporność na ciepło i korozję dla długotrwałego użytkowania
Producent A - krawędź komory niewzmocniona Tłumik nieoryginalny z powłoką malowaną lub ceramiczną
Powłoka ulega spalaniu, co przekłada się na mniejsze zabezpieczenie przed korozją oraz krótszy okres użytkowania

Zespół zbiornika ciśnieniowego

Krawędź komory John Deere Krawędź komory wzmocniona włóknami Oryginalny tłumik John Deere z połączeniami na zakładkę
Kompensuje rozszerzalność cieplną ścianek, oferując wysoką stabilność i wytrzymałość na wibracje i pęknięcia
Producent A - krawędź komory niewzmocniona Tłumik nieoryginalny z łączeniem spawanym
Nie kompensuje wystarczająco rozszerzalności cieplnej, co prowadzi dozmniejszenia stabilności i odporności na wibracje, pęknięcia i wycieki

Budowa elementów wewnętrznych (komora tłumika)

Krawędź komory John Deere Krawędź komory wzmocniona włóknami Oryginalny tłumik John Deere o zaokrąglonym kształcie
Zaokrąglona konstrukcja umożliwia optymalny przepływ strumienia spalin dla niższego ciśnienia wstecznego, mniejszego zużycia paliwa i szybszego reagowania silnika.

Producent A - krawędź komory niewzmocniona Tłumik nieoryginalny z zagiętymi rurami
Konstrukcja kątowa prowadzi do zawirowań spalin, co z kolei powoduje zwiększenie ciśnienia wstecznego i większe zużycia paliwa.

Wymiary

Krawędź komory John Deere Krawędź komory wzmocniona włóknami Oryginalny tłumik John Deere idealnie dopasowany
Dokładnie spełnia specyfikacje John Deere dla idealnego dopasowania.

Producent A - krawędź komory niewzmocniona Tłumik nieoryginalny o nieprawidłowych wymiarach
Nie spełnia specyfikacji John Deere (szczególnie miejsc mocowania i wejścia i wyjścia rur), dlatego jego montaż jest trudny i grozi uszkodzeniem.

Szyby kabiny

Jakie wymogi muszą spełnić szyby kabiny? Naturalnie, stanowią one ochronę przed pogodą i hałasem. Ale niezliczone testy i dziesięć tysięcy praktycznych zastosowań wykazało, że szyby John Deere spełniają specyfikacje John Deere oraz wymogi prawne lepiej, niż podobne produkty. A to oznacza większe bezpieczeństwo dla Ciebie - operatora.

W ostatnich testach, porównujących nasze szyby z szybami konkurencyjnych producentów, sprawdziliśmy następujące aspekty:

  • Jakość wykonania
  • Wymiary otworów
  • Łatwość montażu
  • Szczelność

Szyby John Deere są wykonywane na zamówienie.
Jak widać na wkładkach, wymiary konkurencyjnych szyb nie odpowiadają wymiarom oryginalnych szyb John Deere. Wniosek: Możesz oczekiwać precyzyjnej jakości John Deere lub niestabilności i nieszczelności.

Szyby John Deere dokładnie pasują do oznaczeń. Jak widać podobne szyby - nie pasują! Wniosek: Możesz oczekiwać dokładnego dopasowania John Deere lub zwykłego dopasowania przy montażu podobnej szyby!

Ta szyba innego producenta nie jest dobrze dopasowana. To wróży kłopoty.

Otwory montażowe w szybie John Deere nie są chropowate na brzegach.
Aby zapobiec ewentualnym pęknięciom, brzegi otworów montażowych John Deere są sfazowane. Otwory podobnych szyb najczęściej nie są. Jak wyraźnie widać, małe pęknięcie są już widoczne wokół niewykończonych brzegów. Wniosek: Używaj szyb John Deere lub przygotuj się na oglądanie pęknięć.

Oryginalna szyba John Deere
Sfazowany brzeg John DeereSfazowany brzeg John Deere
Podobna szyba
Podobna szybaNiesfazowany brzeg

Szyby John Deere sprawiają, że jesteś bezpieczny i suchy.
Testy deszczowe pokazują, co może się zdarzyć w przypadku zastosowania podobnych szyb. Tylna szyba nie pasuje dokładnie i nie zamyka się prawidłowo. Rezultat: zaparowana szyba i wilgotność w kabinie!

Siłowniki pneumatyczne

Łatwe otwieranie drzwi, okien i pokryw

Można myśleć, że wszystkie siłowniki pneumatyczne są takie same, i przy zakupie wybierać te najtańsze. Ale jeśli jeden z nich zawiedzie, szybko to odczujesz, kiedy nagle drzwi przytrzasną Ci rękę lub nie będziesz mógł otworzyć maski silnika lub zamknąć okna. Dlatego tak ważne jest dokonanie właściwego wyboru podczas wymiany. Siłowniki pneumatyczne John Deere są stworzone do długiego i niezawodnego działania i zapewniają wygodne otwieranie i zamykanie. Oto szybki przewodnik kupującego, jakie cechy powinien mieć idealny siłownik pneumatyczny:

  • Podwójne uszczelnienie Gaz wewnątrz siłownika jest pod bardzo wysokim ciśnieniem (150 bar lub 2175 psi), dlatego niezwykle ważna jest jego szczelność, ponieważ w przeciwnym razie siłownik nie będzie działać. Nasze siłowniki mają specjalne podwójne uszczelnienie, które utrzymuje ciśnienie wewnętrzne i zapewnia płynne działanie i długi okres użytkowania.
  • Materiały odporne na korozję Trzon tłoka jest pokryty powłoką odporną na korozję. W próbach w mgle solnej nasze siłowniki wytrzymywały minimum 144 godzin. W tych samych próbach konkurencyjne siłowniki zawodziły już po 24 godzinach.
  • Powierzchnia wolna od zarysowań Jeśli trzon tłoka zostanie zarysowany, może uszkodzić uszczelnienie i gaz może wydostać się na zewnątrz, zmniejszając efektywność działania siłownika. Nasze tłoki siłowników posiadają specjalną powłokę powierzchni zabezpieczającą przed zarysowaniami, która zmniejsza zużycie, zwiększa wydajność siłowników i wydłuża ich żywotność.
  • Wytrzymałe mocowania Mocowania również stanowią istotny element wytrzymałości siłowników. Nasze specjalnie zaprojektowane mocowania zabezpieczają siłowniki przed siłami skręcającymi i zapewniają dłuższe użytkowanie.

  1. Specjalne mocowanie redukujące siły skręcające - Długie użytkowanie
  2. Uniwersalny olej smarujący do każdej pogody - Skonstruowane i przetestowane dla zastosowań rolniczych
  3. Wytrzymałe uszczelnienie - Bezobsługowe
  4. Wzmocniona rurka - Elementy odporne na korozję
  5. Stal nierdzewna przebadana w mgle solnej - Gwarantowana
  6. Precyzyjnie skonstruowany tłok - Płynne działanie
  7. Połączenie wykonane maszynowo - Łatwe w montażu

Łożyska

Lepsze materiały zapewniają lepsze łożyska Lepsze materiały zapewniają lepsze łożyska

W przeciwieństwie do wielu spośród konkurencyjnych producentów wykorzystujemy w naszych kołach i innych zastosowaniach łożysk tylko najlepszą wysokowęglową i chromową stal spełniającą standardy ISO. Powstała w ten sposób sferyczna chromowo-węglowa powierzchnia ma metalurgiczne właściwości, które redukują tarcia i obciążenia.

Twardość naszych łożysk pozwala zapobiegać deformacji materiału. A ponieważ łożyska nie magnesują, nie przyciągają metalowych zanieczyszczeń.


Oryginalne łożyska John Deere są wykonane z najwyższej jakości stali, co gwarantuje doskonałą wydajność nawet w najtrudniejszych warunkach.

Podobne łożyska najczęściej nie spełniają naszych wysokich standardów. Dlatego, w efekcie końcowym, płacisz tyle samo, nawet jeśli alternatywne łożyska były nieco tańsze.


Przetrwają najlepsi
Ciągniki John Deere pracują w naprawdę ciężkich warunkach. Obciążenia są ogromne, temperatury gwałtownie rosną i spadają, pył i zabrudzenia stanowią stałe źródło zanieczyszczeń. Na szczęście nasze łożyska doskonale sobie radzą w tych warunkach.

Podobne łożyska wyglądają podobnie
Ale podobnie nie działają. Potrzebujesz dowodu? Przetestowaliśmy szeroką gamę standardowych i naszych własnych łożysk i za każdym razem łożyska John Deere okazywały się lepsze. Po co więc ryzykować utratę czasu na przestoje? Wybieraj łożyska John Deere, aby zwiększyć wydajność i niezawodność.

Zawsze zamawiaj łożyska z zaufanego źródła: u Twojego dealera John Deere.

Oryginalne łożysko John Deere ze 100% dokładnością wymiarów i idealnym wykończeniem powierzchni

Podobne łożysko z wałkami wystającymi z pierścienia zewnętrznego i nierówna powierzchnia

Liczne korzyści
Łożyska John Deere spełniają najwyższe specyfikacje w branży: nasze. Dlatego nadają się do długotrwałej ciężkiej pracy i są wykonane specjalnie z myślą  wysokich osiągach naszych przekładni – i innych układów.

Częściowo dzięki specjalnemu smarowi do łożysk VT 119 i O-ringach z naturalnego kauczuku łożyska John Deere pracują wydajnie jeszcze długo po tym, jak konkurencyjne łożyska są już w koszu.

Tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe John Deere Tarcze hamulcowe John Deere
  • Zawsze niezawodne działanie
  • Najwyższy komfort hamowania bez irytującego hałasu
  • Stała wydajność hamowania i dobra modulacja
  • Odporność na korozję w różnych warunkach otoczenia

Konstrukcja oryginalnej tarczy hamulcowej John Deere

  1. Numer części JD
  2. Klocek cierny z rowkami
  3. Płyta nośna
  4. Połączenie nitowe
  5. Zęby
  6. Piasta

Wymiary tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej

Oryginalne tarcze hamulcowe John Deere są zgodne ze specyfikacjami John Deere, co jest warunkiem niezawodnego i długotrwałego działania całego układu hamulcowego. Nawet niewielkie odchylenia w wymiarach mają ogromny wpływ na efektywność hamowania i zużycie układu hamulcowego.

  • Mniejsze zużycie
  • Niezawodne i skuteczne hamowanie
  • Stabilna współpraca wszystkich elementów układu hamulcowego

Płyta nośna nieoryginalnej tarczy hamulcowej jest zbyt gruba, a materiał cierny nie jest wystarczająco gruby. Oba parametry pokazują odchylenie od wymiaru nominalnego. Co więcej, cała tarcza hamulcowa jest za gruba.

  • Nieoryginalna tarcza hamulcowa nie jest zgodna ze specyfikacjami John Deere
  • Stwierdzone odchylenia od tolerancji źle wpływają na skuteczność hamowania i współpracę elementów układu hamulcowego
  • Ponieważ materiał cierny nie jest wystarczająco gruby, tarcze hamulcowe szybciej się zużywają

Test tarcia tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej

Widok tarczy hamulcowej John Deere z bliska

Test tarcia symuluje użycie hamulców. Tarcze hamulcowe muszą wykonać minimum 1000 cykli.

Kryteria testu:

  • Zużycie tarczy hamulcowej i klocka ciernego
  • Współczynnik tarcia

Materiał cierny nieoryginalnej tarczy hamulcowej błyszczał się już po 200 cyklach.

  • Oznaka niskiej jakości materiału
  • Niższa skuteczność chłodzenia olejem
  • Gorsze przewodzenie ciepła
  • Mniejsza skuteczność hamowania
  • Wysokie zużycie

Test wytrzymałości tarczy hamulcowej John Deere i nieoryginalnej tarczy hamulcowej

W teście wytrzymałościowym piasta musi wytrzymać 5000 Nm w zmieniających się kierunkach przez co najmniej 30 000 cykli. Podczas testu każdy ząb musi wytrzymać ponad 1000 kg.

Oryginalne tarcze hamulcowe John DeereOryginalna tarcza hamulcowa John Deere ma bardziej równomierne ślady zużycia po 30 000 cykli!

  • Optymalne przenoszenie mocy
  • Wysoka jakość wykonania
  • Maksymalna wytrzymałość

Podobna tarcza hamulcowaNieoryginalna tarcza hamulcowa zawiodła już po 7750 cyklach w wyniku pęknięcia zęba.

  • Strata całego układu hamulcowego!

Podobna tarcza hamulcowaNieoryginalne tarcza hamulcowa ma nierównomierne ślady kontaktu z dolną i górną częścią piasty.

  • Nierównomierne przenoszenie mocy
  • Pękanie zębów

Połączenia nitowe

Oryginalne połączenie nitowe John Deere Oryginalne połączenie nitowe zapewnia duża powierzchnię styku dla rozłożenia siły.

  • Optymalne rozłożenie siły i przenoszenie mocy
  • Najwyższa niezawodność

Nieoryginalne połączenie nitoweNieoryginalne połączenie nitowe ma inny kształt i mniejszą powierzchnię styku niż połączenie nitowe John Deere!

  • Gorsze rozłożenie siły
  • Gorsze przenoszenie mocy
  • Mniejsza niezawodność

Połączenie nitowe John Deere są hartowane cieplnie Połączenie nitowe John Deere są hartowane cieplnie i łączą piastę  płytą nośną bez luzów!

  • Większa stabilność i wytrzymałość
  • Mniejsze zużycie

Nieoryginalne połączenia nitowe nie są hartowane cieplnie Nieoryginalne połączenia nitowe są wykonane ze standardowego materiału, który nie jest hartowany cieplnie, a to skutkuje większym zużyciem! Połączenie piasty z płytą nośną zawiera luzy!

  • Mniejsza stabilność i wytrzymałość całej tarczy hamulcowej
  • Większe zużycie