• (Inne kraje)
  • |
  • Znajdź dealera
/ / / Środki smarne, płyny chłodzące, smary

Środki smarne, płyny chłodzące, smary

Lepsze smarowanie dla większej wydajności

Zaawansowane środki smarne

Oryginalne środki smarne John Deere znakomicie współpracują z osprzętem. Od kiedy firma John Deere produkuje zarówno maszyny, jak i środki smarne, jedynym sposobem na utrzymywanie osprzętu w najlepszym stanie jest korzystanie wyłącznie z produktów tej firmy, ponieważ są one tworzone specjalnie pod kątem użytkowania w maszynach John Deere.

Warto dobrze się przyjrzeć dostępnym środkom smarnym

Każdy oferowany przez nas środek został stworzony w oparciu o wiedzę inżynierów pracujących w firmie John Deere i jest doskonale przystosowany do pracy w trudnych warunkach. Nasze produkty nie tylko podnoszą wydajność maszyn, ale jednocześnie chronią je przed zużyciem i przedłużają okres ich eksploatacji.

Używanie w maszynach firmy John Deere wyłącznie środków smarnych firmy John Deere gwarantuje pełen sukces.

Chroń swoje maszyny — chroń swoje inwestycje.

Plus-50

Olej silnikowy John Deere Plus-50 Plus-50

Plus-50 jest wyjątkowym olejem najwyższej jakości. Pozwala on na dłuższe okresy między wymianami, zapewnia większą trwałość silnika oraz lepszą wydajność i ochronę zarówno silników John Deere, jak i silników wysokoprężnych innych marek (nie stosować w silnikach spełniających warunki normy Stage III B lub powyżej tej normy).

Dane techniczne oleju Plus-50

  • SAE 15W40, ACEA E7/E5, JDQ78A, API CI-4/SL


Podstawowe zalety oleju Plus-50
  • Okresy między wymianami, zgodnie z instrukcją obsługi, wynoszą aż do 500 godzin
  • Niższe koszty konserwacji
  • Więcej mocy, większa trwałość silnika
  • Czystszy silnik i znaczne zmniejszenie zużycia podzespołów
  • Zwiększenie stabilności termicznej oraz odporności na utlenianie i korozję
  • Ułatwione uruchamianie w niskich temperaturach
  • Znaczne ograniczenie emisji zanieczyszczeń

Plus-50 II

Olej silnikowy John Deere Plus-50 II Plus-50 II

Nowy olej silnikowy John Deere Plus-50 II został stworzony specjalnie do użytku w pojazdach terenowych i w skrajnych temperaturach. Można go używać zarówno w istniejących, jak nowszych silnikach. Olej Plus-50 II utrzymuje lepkość znacznie dłużej niż typowe oleje silnikowe, dzięki czemu silnik może płynnie kontynuować pracę nawet przez 500 godzin (sprawdzone w teście eksploatacji w warunkach terenowych JDQ-78X).

Dane techniczne

  • Kategorie serwisowe API: CJ-4, CI-4,CH-4, SM, SL, SJ
  • Sekwencje olejowe ACEA: E9, E7
  • JDQ-78X


Korzyści
  • Niższe koszty konserwacji i krótszy czas przestoju.
  • Przy eksploatacji w silnikach firmy John Deere z filtrami firmy John Deere okresy między wymianami mogą zostać wydłużone do 500 godzin.
  • Stworzony, aby zapobiegać utlenianiu, odkładaniu się osadów, korozji i zużyciu części. Charakteryzuje się też bardzo niskim współczynnikiem tworzenia sadzy.
  • Zapewnia najwyższą skuteczność w zapobieganiu powstawania szlamu i nalotów.
  • Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przyspieszonemu zużyciu silnika.
  • Technologia niskopopiołowa wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych.
  • Rozwiązanie dla całej floty: znakomita ochrona silników spełniających normy emisji spalin IT4 i starszych.

Hy-Gard

Olej hydrauliczny i przekładniowy John Deere Hy-Gard Hy-Gard

Hy-Gard to najlepszy olej do układów hydraulicznych i przekładni. Z nawiązką spełnia wymogi norm firmy John Deere. Olej Hy-Gard to nowoczesny, uniwersalny olej przekładniowy do ciągników (UTTO — Universal Tractor Transmission Oil). Wybór właściwego oleju do maszyn rolniczych stał się bardzo prosty.

Hy-Gard jest olejem najwyższej jakości zapewniającym płynność pracy bez względu na panujące warunki zewnętrzne. Można go stosować w:

  • Przekładniach i mechanizmach różnicowych z zanurzonymi w oleju „mokrymi” hamulcami
  • Przekładniach z hamulcami hydraulicznymi
  • Przekładniach z układami hydraulicznymi
  • Przekładniach hydraulicznych


Dane techniczne
  • JDM J20C (standard) /JDM J20D (o obniżonej lepkości) — minimalne specyfikacje
  • RES 10060 — normy fabryczne John Deere i standardy rynku wtórnego


Korzyści
  • Dzięki zachowaniu swoich właściwości w wysokich temperaturach chroni przed powstawaniem osadów i zapewnia dłuższy okres eksploatacji
  • Zapobiega powstawaniu wilgoci, utlenianiu i gromadzeniu się osadów pod wpływem temperatury
  • Wydłuża okres eksploatacji sprzęgła
  • Zalecany do stosowania w maszynach ze wspólnym lub rozdzielnym układem hydraulicznym i przekładniowym, w tym w maszynach wyposażonych w mokre hamulce i sprzęgła
  • Linia Performance przekracza powyższe wymagania.

Cool-Gard II

Płyn chłodzący John Deere Cool-Gard II Cool-Gard II

Cool-Gard II to płyn chłodzący wydłużający czas eksploatacji silnika. Ten znakomity płyn chłodzący chroni przed korozją, kawitacją i tworzeniem się osadów nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Aby mieć pewność, że płyn chłodzący Cool-Gard II sprawdzi się w takich warunkach, poddaliśmy go bardzo wymagającym testom przy wysokich obciążeniach termicznych (*). Porównywaliśmy skuteczność ochrony zapewnianej metalowym elementom typowych układów chłodzenia przez płyn Cool-Gard II ze skutecznością innych płynów chłodzących. Sprawdzona stabilność oksydacyjna zapewnia długotrwałą ochronę przed wpływem ciepła. Oznacza to, że można skoncentrować się na pracy w polu i zyskach, zamiast martwić się kosztami konserwacji.

Zalety

  • Okres eksploatacji: do 6 lat/6000 godzin pracy
  • Optymalizacja kosztów konserwacji dzięki wydłużeniu okresów międzyobsługowych
  • Kompleksowy skład roztworu przygotowanego do użycia zapewnia długotrwałą stabilność i wydajność
  • Ochrona przed korozją i gromadzeniem się osadów
  • Ochrona przed kawitacją wydłuża czas eksploatacji tulei cylindrowych i innych elementów.
  • Wysoka wydajność pracy pompy płynu chłodzącego.
  • Niezawodna ochrona przed zamarzaniem do -37°C

Grease-Gard

John Deere Grease-GardGrease-Gard

Smary Grease-Gard Premium i Grease-Gard Premium Plus doskonale chronią łożyska, wały napędowe i wszystkie inne ruchome części, wymagające stosowania smaru.

Grease-Gard Premium to uniwersalny smar litowy, charakteryzujący się znakomitymi parametrami roboczymi, przeznaczony do stosowania w miejscach o małym i średnim obciążeniu. Idealnie sprawdza się jako uniwersalny smar wielosezonowy. Grease-Gard Premium Plus to uniwersalny smar litowy do stosowania w miejscach o dużym obciążeniu. Stosowany jest przez firmę John Deere do wstępnego fabrycznego napełniania przegubów i łożysk osi. Jest zgodny z większością smarów innych typów.

Dane techniczne smaru Grease-Gard

  • NLGI Grade 2


Grease-Gard Premium
  • Znakomicie sprawdza się w łożyskach kół i przegubach o małym i średni obciążeniu
  • Bardzo dobra odporność na maksymalne obciążenia
  • Doskonałe zabezpieczenie przed korozją
  • Bardzo szeroki zakres temperatur stosowania: od –26°C do +143°C


Grease-Gard Premium Plus
  • Znakomita ochrona przed wibracjami
  • Doskonała ochrona w środowiskach korozyjnych i o wysokiej wilgotności
  • Bardzo szeroki zakres temperatur stosowania: od –28°C do +167°C
  • Dłuższe okresy między smarowaniami

(*) Badanie wykonano w oparciu o zmodyfikowany test ASTM D2272 dotyczący termicznej stabilności na utlenianie. Zwyczajowo używane do testowania odporność na utlenianie olejów do turbin parowych.