Serwis

Pomóż swoim maszynom pracować bezawaryjnie!

  Skorzystaj z pakietów serwisowych, które pomagają zwiększyć wydajność, ograniczyć czas przestoju, a także kontrolować koszty. Dzięki zestawowi wiodących w branży bezprzewodowych rozwiązań technologicznych dealer pomoże zoptymalizować stan maszyny i zaplanować usługi serwisowe, tak, by można było cieszyć się pełnym spokojem ducha i wysoką produktywnością. 

Expert Check

Nasza wiedza. Twoja maszyna zawsze gotowa do pracy.

Zwiększ czas sprawności operacyjnej swojej maszyny, przywróć jej maksymalną wydajność i obniż koszty. Zarezerwuj przegląd Expert Check.

Maksymalna dyspozycyjność maszyny dzięki zdalnemu wsparciu technicznemu John Deere Connected Support™

Dobrze wiesz, że w okresie wzmożonych prac polowych, zawsze może przydarzyć się coś nieoczekiwanego. Wtedy potrzeba szybkiego rozwiązania.

Zdalne wsparcie techniczne John Deere Connected Support™ umożliwia Tobie i dealerowi kontrolę nad stanem technicznym maszyny oraz czynne diagnozowanie i usuwanie usterek technicznych, dzięki czemu praca nie stanie w miejscu.

 

  

Ostrzeżenia Expert Alerts — technologia do Twoich usług

Ostrzeżenia Expert Alerts — technologia do Twoich usług

Wykorzystaj pełne możliwości inteligentnej technologii, aby zmaksymalizować dyspozycyjność twoich maszyn. Ostrzeżenia Expert Alerts umożliwiają dealerowi John Deere rozpoznawanie i usuwanie usterek, zanim staną się problemem. Witamy w usługach zdalnego wsparcia John Deere™.

Formuła dyspozycyjności

Zdalne wsparcie techniczne John Deere Connected Support™ działa dzięki wymianie danych z maszyną, innowacyjnym narzędziom oraz aktywnemu wsparciu technicznemu udzielanemu przez dealera. Dzięki temu możesz liczyć na pełną dyspozycyjność i wydajność Twoich maszyn przez cały rok.

  

Formuła dyspozycyjności

 

Aktywna pomoc, która chroni Twoją rentowność

Nie lubimy nieprzyjemnych niespodzianek. Ty też nie. Zwłaszcza wtedy, gdy chodzi o stan Twoich maszyn. Awarie i usterki grożą wydatkami, spadkiem wydajności pracy i niższym zyskiem. Darujmy sobie takie niespodzianki. W zależności od etapu cyklu życia i sposobu użytkowania maszyny nasze oparte o sieć rozwiązania obejmujące zdalne monitorowanie maszyny, zdalne wsparcie dla maszyny, a także zdalne przeprogramowanie i diagnostykę przeprowadzane przez ekspertów dealera pomogą sprawić, aby Twoja maszyna działała tak, jak chcesz: niezawodnie i z najwyższą wydajnością.

 

  

  

Działania prewencyjne

Możemy zidentyfikować potencjalne usterki maszyny, zanim staną się problemem.

Zdalne wsparcie

Natychmiastowe wsparcie w zakresie ustawień i diagnostyki maszyny

Machine Dashboard

Machine Dashboard

  • Monitorowanie floty maszyn w oparciu o rzeczywiste warunki robocze
  • Priorytetowy widok problemów maszyny pozwalający na proaktywną odpowiedź i krótszy czas przestoju

Zdalny dostęp do wyświetlacza

Zdalny dostęp do wyświetlacza

  • Zdalny podgląd wyświetlacza maszyny dla eksperta dealera
  • Szybsze wsparcie w zakresie konfiguracji maszyny i optymalizacja umożliwiająca maksymalizację wydajności

 

Expert Alerts

Expert Alerts

  • Prewencyjne alerty serwisowe maszyny
  • Identyfikowanie i naprawianie usterek, zanim staną się problemem
  • Ograniczenie czasu diagnostyki i naprawy średnio do 20%
  • Nagradzana technologia

Narzędzie Service ADVISOR Remote

Narzędzie Service ADVISOR Remote

  • Zdalna diagnostyka maszyny i dokładna analiza danych
  • Wykwalifikowany technik dociera na pole ze wszystkimi wymaganymi częściami i narzędziami
  • Zdalne aktualizacje oprogramowania

Gotowość do pracy zapewniona

Dłuższy czas sprawności operacyjnej i maksymalizacja wydajności maszyn

John Deere Connected Support <sup>TM</sup>
PowerGard

Pakiety PowerGard Protection: zadbaj o ochronę

Gdy Twój sprzęt jest objęty pakietem ochrony PowerGard*, Twoja firma ma zapewniony wysoki czas sprawności operacyjnej i niezmiennie maksymalną wydajność, których potrzebuje, aby się rozwijać.

Wybierz to, co jest dla Ciebie najlepsze.

Wybierz to, co jest dla Ciebie najlepsze.

Pakiety PowerGard Maintenance zapewniają podstawową ochronę dzięki konserwacji zapobiegawczej i są jednym z najważniejszych sposobów utrzymania maszyn w dobrym stanie.
Stanowią również warunek wstępny dla bardziej kompleksowych pakietów PowerGard Protection i Protection Plus.

 

PowerGard Protection

PowerGard Protection

Pakiet PowerGard Protection zapewnia ochronę sprzętu i spokój ducha. Chroni on kluczowe elementy przenoszące moc na podłoże i zapewniające ciągły ruch. Obejmuje on zatem najbardziej złożone i najdroższe elementy maszyny (silnik, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy i rama).

PowerGard Protection Plus

PowerGard Protection Plus

Pakiety PowerGard Protection Plus obejmują prawie wszystkie elementy*** i pozwalają zachować zupełny spokój.

Porównanie: Plany ochrony PowerGard Protection i PowerGard Protection Plus

OPISPOWERGARD PROTECTIONPOWERGARD PROTECTION PLUS

Silnik

Układ napędowy

Układ kierowniczy i hamulcowy

Rama

Układ hydrauliczny

-

Elektryka

Stanowisko operatora

Finansowanie

Finansowanie

Finansowanie planów PowerGard Protection po konkurencyjnych cenach i z elastycznymi opcjami płatności.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania na temat umów i kontraktów PowerGard:

U kogo mogę wykupić kontrakt PowerGard?

PowerGard jest sprzedawany wyłącznie przez dealerów John Deere.

Czy mogę wykupić PowerGard w dowolnym momencie?

PowerGard jest rozszerzoną gwarancją na nowe maszyny, którą należy zamówić w ciągu 28 dni od odebrania sprzętu.

Skąd mam wiedzieć, że mój przedstawiciel rzeczywiście wykupił dla mnie PowerGard?

PowerGard przesyła pocztą kopie kontraktu i formularzy zakresu gwarancji po wykupieniu kontraktu PowerGard. Brak otrzymania niniejszych materiałów może oznaczać błąd w adresie lub niezłożenie kompletnej dokumentacji przez przedstawiciela.

Nie rozumiem szczegółów dotyczących zakresu umowy dla mojego ciągnika. Chciałem okres 3-letni, ale w moim kontrakcie widnieje jeszcze tylko jeden rok.

Jeżeli PowerGard wykupiono podczas obowiązywania gwarancji, kontrakt będzie uwzględniał gwarancję podstawową. Jeżeli wykupiono 36 miesięcy i 1500 godzin, zakres PowerGard będzie wynosił jeden rok (jeżeli urządzenie jest objęte dwuletnią gwarancją podstawową) lub 1500 godzin użytkowania, w zależności od tego, co nastąpi najpierw.

Kupuję inną maszynę. Czy PowerGard dla poprzedniej maszyny może zostać przeniesiony na nową?

Wykupiony kontrakt PowerGard obowiązuje tylko w stosunku do maszyny i numeru seryjnego, dla których został wykupiony.

Chcę sprzedać moją maszynę z aktywny kontraktem PowerGard. Czy kontrakt PowerGard może zostać przeniesiony?

Tak, wystarczy poinformować o zmianach swojego przedstawiciela. Dane maszyny zostaną zaktualizowane, a pozostały okres PowerGard przeniesiony.

Podstawowa gwarancja na moją maszynę właśnie wygasła, czy mój kontrakt PowerGard nadal obowiązuje? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Nie, gdy kończy się okres gwarancji podstawowej na posiadaną maszynę, PowerGard nie jest dla niej dostępny.

Czy mogę opłacać PowerGard, gdy dokonuję spłat za maszynę?

Ogólnie rzecz biorąc, tak – proszę skontaktować się ze swoją instytucją finansową lub dealerem, aby uzyskać pewność.

Czy w celu wykonania prac gwarancyjnych w ramach PowerGard muszę kontaktować się z konkretnym przedstawicielem?

W przypadku większości umów każdy przedstawiciel John Deere może wykonać naprawy gwarancyjne. W przypadku wykupienia krótkoterminowego kontraktu dotyczącego Planu Ochrony PowerGard dla ciągnika używanego naprawy gwarancyjne musi wykonać przedstawiciel, u którego zawarto kontrakt.

Czy potrącenia będą dokonywane w związku z każdym problemem, jaki wystąpi w mojej maszynie?

Dokonuje się jednego potrącenia dla każdego objętego kontraktem zdarzenia. Jeżeli zlecenie naprawy obejmuje kilka segmentów lub problemów, zostanie dokonane jedno potrącenie.

Gdzie mogę sprawdzić daty ważności mojej gwarancji podstawowej i PowerGard?

Aby w dowolnym momencie sprawdzić daty ważności posiadanej gwarancji podstawowej i PowerGard, proszę zarejestrować swoją maszynę na stronie MyJohnDeere.com.

* Dotyczy wyłącznie dealerów uczestniczących w programie. Wymagany jest plan konserwacji.

** Dotyczy niektórych modeli ciągników.

*** Pełna lista komponentów objętych ochroną jest dostępna na stronie internetowej.

GreenShield Protection

 

Zapewnij sobie maksymalny czas sprawności operacyjnej dla swojej maczyny, nawet po wygaśnięciu gwarancji i ochrony PowerGard.

Co jest najlepsze dla Ciebie?

GreenShield chroni Twoją inwestycję w przypadku, gdy maszyna napotka problemy nieobjęte standardową gwarancją producenta. Wybierz poziom ochrony, który spełni Twoje oczekiwania – GreenShield Power lub GreenShield Plus. Opcja Plus obejmuje dodatkowo układ hydrauliczny i komponenty elektryczne.

  

Przegląd elementów objętych programem

     = GreenShield Power

     = GreenShield Plus (zawiera również pakiet GreenShield Power)


GreenShield – ochrona dla używanego sprzętu

  • GreenShield chroni Twoją inwestycję w przypadku, gdy maszyna napotka problemy nieobjęte standardową gwarancją producenta.

  • Wybierz poziom ochrony, który spełni Twoje oczekiwania – GreenShield Power lub GreenShield Plus.

  • Wybierz ochronę na okres od 3 do 24 miesięcy.

Aby uzyskać więcej informacji na temat objęcia swojej używanej maszyny John Deere ochroną GreenShield, skontaktuj się ze swoim dealerem John Deere.

Znajdź dealera

Jak to kupić?

Skontaktuj się z dealerem jeszcze dziś

Skontaktuj się z nami