Rzut przekroju tłoka silnika Final Tier 4
Final Tier 4/Stage V

Silniki wysokoprężne do zastosowań terenowych

Przemyślane podejście do uzyskania zgodności z normami emisji bez utraty wydajności.

Silniki przemysłowe John Deere PowerTech™ efektywnie pracują przez cały dzień, zachowując swą niezawodność przez wiele lat. Ale wysoka wydajność produktów nie jest najważniejszą zaletą współpracy z John Deere. Jest nią pewność otrzymania pomocy ze strony sieci integracji i wsparcia John Deere na każdym kroku.

silniki w działaniu

Doświadczenie w zastosowaniach terenowych

John Deere specializuje się w wymagających zastosowaniach terenowych. Właśnie dlatego nasze silniki są wytwarzane ze wzmocnionych elementów, tłoków stalowych o maksymalnej niezawodności z chłodzeniem górnym i tulei cylindrowych typu mokrego zapewniających trwałość w zastosowaniach długodystansowych.

Szeroki wybór

John Deere oferuje szeroką gamę konfiguracji i akcesoriów umożliwiających uzyskanie optymalnej specyfikacji silnika w danym zastosowaniu. Nasze gotowe opcje konfiguracji pozwalają zaoszczędzić wiele godzin projektowania i przyspieszyć wprowadzanie maszyn na rynek.

Pomoc w integracji

Inżynierowie i dystrybutorzy John Deere oferują fachową pomoc w integracji. Producenci OEM mogą wykorzystać nasze doświadczenie i know-how w projektowaniu zastosowań, aby zaoszczędzić czas i pieniądze w procesie rozwojowym.

Wsparcie klienta

Przy ponad 4000 punktów serwisowych John Deere na całym świecie pomoc i doradztwo eksperta jest zawsze w zasięgu ręki.

Szybka dostawa części

Nasi dystrybutorzy i dealerzy dysponują zapasami części eksploatacyjnych i wielu typowych części zamiennych, aby szybko zaspokoić wszelkie potrzeby serwisowe. Nasza światowa sieć dystrybucji części gwarantuje w większości regionów dostawę na drugi dzień.


Technologia silnika Stage V

PowerTech EWX

Silniki EWX są małe, wydajne, ekonomiczne oraz łatwe w instalacji, nie wymagając chłodzonego systemu recyrkulacji spalin (EGR) czy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Nasze proste silniki PowerTech EWX o pojemności 2,9 l i 4,5 l mają dwuzaworowe głowice cylindrów, układ paliwowy ze wspólną szyną wysokiego ciśnienia oraz pełne sterowanie elektroniczne. Wykorzystują prostą turbosprężarkę z przepustnicą spalin do utrzymania właściwej reakacji w stanach przejściowych i szczytowego momentu obrotowego we wszystkich warunkach roboczych.

PowerTech PWS

W silnikach PWS 4,5 l i 13,6 l zastosowano połączenie zaawansowanych technologii spalania, udoskonalonej kalibracji silnika i prostego turbodoładowania z przepustnicą spalin. Silniki PWS wyposażono w technologię PowerTech Plus z DOC/DPF i układem SCR w celu zmniejszenia emisji z jednoczesną maksymalizacją wydajności.

PowerTech PVS

Silnik PVS 6,8 l zapewnia większą moc, moment obrotowy i niższe zużycie płynów. Wykorzystuje naszą sprawdzoną technologię PowerTech Plus z turbosprężarką o zmiennej geometrii, DOC/DPF i układem SCR w celu poprawy sprawności spalania, ograniczenia emisji, zwiększenia wydajności i zmniejszenia zużycia płynów.

PowerTech PSS

Silniki PSS zapewniają doskonałe połączenie gęstości mocy, osiągów i niskiego zużycia płynów. Silniki PowerTech PSS o pojemności 4,5 l, 6,8 l, 9,0 l, 13,5 l i 13,6 l poradzą sobie niemal z każdym zadaniem dzięki najwyższej możliwej wydajności w warunkach terenowych. Silniki o każdej pojemności mają turbosprężarki szeregowe zapewniające znakomitą wydajność i czułość reakcji. Silniki PSS wyposażono w sprawdzoną technologię PowerTech Plus, która obejmuje DOC/DPF i układ SCR zaprojektowany specjalnie z myślą o zastosowaniach terenowych.


Tabela mocy znamionowej silników przemysłowych

 

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Dowiedziona skuteczność

Doświadczenie w zastosowaniach terenowych

John Deere może poszczycić się miliardami godzin doświadczenia praktycznego w zakresie technologii silników do zastosowań terenowych.
Nasza strategia w zakresie układów wydechowych przewiduje, że mają być transparentne dla operatora i nie wpływać na wydajność maszyny. Nasze sprawdzone rozwiązanie oczyszczania spalin sprawdziło się w ponad miliardzie godzin pracy w setkach wewnętrznych i zewnętrznych zastosowań OEM.

Napęd z turbodoładowaniem

Silniki John Deere zapewniają szybką reakcję w stanach przejściowych i wysoki szczytowy moment obrotowy dzięki specjalnym technologiom turbodoładowania. Stosujemy połączenie przepustnicy spalin, zmiennej geometrii i turbosprężarek szeregowych, aby spełnić potrzeby każdego zastosowania.

Niezawodna praca

Niezawodność na co dzień

Silniki John Deere mają chłodzenie górnej tulei, sprawne smarowanie i solidny układ chłodzenia gwarantujący niezawodność pracy.

Długodystansowa trwałość

Wzmocnione, powiększone elementy i tuleje cylindrowe typu mokrego wydłużają okres eksploatacji silnika. Silniki John Deere są przeznaczone do wymagających zastosowań.

Skrajne warunki

Silniki John Deere są zaprojektowane do pracy w klimacie gorącym i suchym, mroźnym i wilgotnym, a także na dużej wysokości n.p.m. Zespół ECU monitoruje i chroni elementy silnika w takich skrajnych warunkach.
W regionach o zmiennej jakości paliwa silnik John Deere chroni dwustopniowa filtracja paliwa i czujnik obecności wody.

Wydajna praca

Zużycie paliwa

Efektywna konstrukcja komory spalania John Deere z tłokami o wysokich pierścieniach znacznie zmniejsza zużycie paliwa.

Mniej płynu DEF

Zastosowanie chłodzonego systemu recyrkulacji spalin ogranicza emisję tlenków azotu (NOx) przez silnik. Pozwoliło to na zmniejszenie rozmiaru układu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i zużycia płynu układu wydechowego Diesel (DEF). Silniki John Deere z EGR zużywają o 1 do 3% mniej płynu DEF w porównaniu z silnikami bez EGR.

Koszty eksploatacji

Niezawodna praca, ograniczona konserwacja, długi okres eksploatacji silnika i niskie zużycie paliwa prowadzą do obniżenia kosztów eksploatacji maszyn z silnikami John Deere.

Długie okresy między przeglądami

500 godzin w przypadku filtrów oleju i paliwa, 1500 godzin w przypadku OCV, 4500 godzin w przypadku filtra modułu doprowadzającego płyn DEF, 6000 godzin w przypadku płynu chłodzącego i nawet 15 000 godzin w przypadku filtra cząstek stałych silnika wysokoprężnego (DPF). Filtr kolektora płynu DEF jest bezobsługowy.

Łatwa integracja

Rozwiązanie gotowe na wprowadzenie norm Stage V

Bez żadnych zmian konstrukcyjnych. Bez zmian sprzętowych.

Silniki John Deere zgodne z normą Stage V mają taki sam rozmiar obudowy i punkty montażowe jak silniki John Deere zgodne z normą Stage IV. Twoje maszyny mają dwa certyfikaty: EPA i EU.

Elastyczność integracji

Dzięki licznym opcjom części oraz wlotu i wylotu układu oczyszczania spalin producenci OEM muszą wykonać mniej modyfikacji przy integracji silników John Deere. Możliwość łatwej konfiguracji zmniejsza koszty rozwoju produktów i przyspiesza wprowadzanie ich na rynek.
Punkty obsługi umieszczone z jednej strony ułatwiają instalację i konserwację.