PowerTech M
Te silniki, najprostsze w serii PowerTech, mają głowice dwuzaworowe, turbosprężarki o stałej geometrii i mechaniczne układy paliwowe. Silniki PowerTech M o pojemności 4,5 l doskonale sprawdzają się w mniej wymagających zastosowaniach. Ich mechaniczne elementy sterowania są łatwe w obsłudze i konserwacji.
PowerTech E
Te silniki także mają głowice dwuzaworowe i turbosprężarki o stałej geometrii, ale dodatkowo również elektroniczne elementy sterowania i bardziej zaawansowane układy paliwowe. Te silniki o pojemności 4,5 l i 6,8 l mają układ paliwowy ze wspólną szyną wysokiego ciśnienia (HPCR).
PowerTech Plus
Silniki PowerTech Plus, wykorzystujące najbardziej zaawansowaną technologię silników, mają czterozaworową głowicę cylindrów, elektroniczne elementy sterowania, turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VGT) i chłodzony system recyrkulacji spalin (EGR). Są dostępne w większych pojemnościach skokowych (4,5 l, 6,8 l, 9,0 l i 13,5 l) oraz zapewniają najwyższą wydajność i oszczędność paliwa.