Prenumerata
Chcesz otrzymać wersję drukowaną czasopisma?
Skontaktuj się z lokalnym dealerem John Deere.
Rozmowa z prof. dr hab. inż. Małgorzatą Szczepanek z Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii Politechniki Bydgoskiej, kierownikiem projektu pod nazwą "Innowacje w uprawie, przetwórstwie i wprowadzaniu na rynek pierwotnych form pszenic okrągłoziarnowej i perskiej o podwyższonej wartości odżywczej".
Założenie własnej marki wymaga określonego zakresu umiejętności, jak również prawdziwego talentu organizacyjnego. Jakie są jednak zalety, pułapki i kamienie milowe, na które należy uważać przy takim przedsięwzięciu? "Skiba" spotkała się z kilkorgiem rolników, którzy wyruszyli w tę podróż.
Pendżab od zawsze uważano za spichlerz Indii. Obfitość wody, umiarkowane zimy i żyzne gleby na nizinnym, aluwialnym obszarze pięciu rzek na południe od Himalajów gwarantują dobre żniwa. Jednakże nawet tu zachodzą zmiany.
"Skiba" to magazyn rolniczy publikowany w czternastu językach dla John Deere GmbH & Co. KG. Jest on dystrybuowany wśród rolników i ekspertów w branży w krajach UE28, Europie Wschodniej, CIS, WNP, Środkowym i Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej. Dostarcza czytelnikom bieżących informacji z branży rolniczej o charakterze zarówno lokalnym, jak i międzynarodowym. Ponadto prezentuje przykłady najlepszych praktyk oraz zawiera ekskluzywne informacje i fakty dotyczące produktów John Deere czy strategii firmy.
Chcesz otrzymać wersję drukowaną czasopisma?
Skontaktuj się z lokalnym dealerem John Deere.