6130MCiągniki
- Maksymalna moc 144 KM (106 kW) Maksymalna moc (ECE-R120) + 11 KM (8 kW) IPM
- Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
- 5,8 t masy z rozstawem osi 2,58 m
Do wszystkich zadań
Opis silnika | John Deere PowerTech™ PSS | |||
---|---|---|---|---|
Pojemność skokowa silnika | 4,5 L 275 cu in. |
|||
Moc znamionowa silnika | ECE-R120: 96 kW 130 KM |
|||
Maksymalna moc silnika | ECE-R120: 105 kW 143 KM |
|||
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 75 kW 102 KM |
|||
Maksymalna moc WOM | 88 kW 120 KM |
|||
Maksymalna moc WOM przy znamionowej prędkości obrotowej silnika z inteligentnym zarządzaniem mocą (IPM) | 72 kW 98 hp |
|||
Rodzaj przekładni | Przekładnia PowrQuad™ PLUS AutoQuad™ PLUS AutoQuad PLUS ECO Shift CommandQuad™ PLUS CommandQuad™ PLUS ECO Shift AutoPowr™ |
|||
Moc znamionowa pompy hydraulicznej | 80/114 L 21,1/30,1 gal. |
|||
Kategoria tylnego zaczepu (oznaczenie SAE) | kat. 2/3/3N | |||
Masa maszyny podstawowej | 6300 kg 13 889 lb |
Opis | John Deere PowerTech™ PSS | |||
---|---|---|---|---|
Typ silnika | ||||
Seria silników | ||||
Prędkość znamionowa | 2100 rpm | |||
Układ dolotowy | Dwie turbosprężarki turbosprężarka z przepustnicą spalin oraz turbosprężarka o stałej geometrii umieszczone szeregowo |
|||
Tuleje cylindrowe | Cztery | |||
Emisja spalin | llla / FT4 / Stage V | |||
Oczyszczanie spalin | Bezobsługowy filtr cząstek stałych silnika wysokoprężnego (DPF), katalizator utleniający silnika wysokoprężnego (DOC) oraz selektywna redukcja katalityczna (SCR) z płynem układu wydechowego Diesel (DEF) | |||
Pojemność skokowa | 4,5 L 275 cu in. |
Moc znamionowa | ECE-R120: 96 kW 130 KM |
|||
---|---|---|---|---|
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 75 kW 102 KM |
|||
Maksymalna moc WOM | 88 kW 120 KM |
|||
Inteligentne zarządzanie mocą | ||||
Zwiększenie mocy | ECE-R120 przy 2100 rpm 110 kW 150 KM |
|||
Maksymalna moc WOM przy znamionowej prędkości obrotowej silnika z inteligentnym zarządzaniem mocą (IPM) | ||||
Maksymalna moc silnika | ECE-R120: 105 kW 143 KM |
|||
Maksymalna moc silnika z inteligentnym zarządzaniem mocą (IPM) | ||||
Maksymalny moment obrotowy silnika (przy 1600 obr./min, bez mocy dodatkowej) | ||||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Szczytowy moment obrotowy silnika | 609 Nm 449,2 lb-ft |
|||
Moc zaczepu rolniczego | ||||
Wzrost momentu obrotowego WOM | 40 percent | |||
Układ wtrysku paliwa i sterowanie | ||||
Typ filtra powietrza |
Typ | Przekładnia PowrQuad™ PLUS AutoQuad™ PLUS AutoQuad PLUS ECO Shift CommandQuad™ PLUS CommandQuad™ PLUS ECO Shift AutoPowr™ |
|||
---|---|---|---|---|
Zintegrowane wytwarzanie energii elektrycznej | ||||
Napęd wsteczny | Elektryczny | |||
Sprzęgło; mokre/suche | Mokre | |||
Bieg pełzający | Dostępny |
Typ | Układ z kompensacją ciśnienia i przepływu (PFC) oraz z funkcją wykrywania obciążenia | |||
---|---|---|---|---|
Wydajność znamionowa pompy | W wersji podstawowej: 80 L/min 21,1 gpm Opcja: 114 L/min 30,1 gpm |
|||
Dostępny przepływ na pojedynczym tylnym SCV | ||||
Dostępny przepływ na przednim SCV | ||||
Dostępny przepływ oleju na pojedynczym tylnym SCV (typ 200) | W wersji podstawowej: 80 L/min 21,1 gpm Opcja: 100 L/min 26,2 gpm |
|||
Dostępny przepływ oleju na pojedynczym tylnym SCV (typ 450) | W wersji podstawowej: 80 L/min 21,1 gpm Opcja: 100 L/min 26,2 gpm |
|||
Dostępny przepływ oleju na pojedynczym tylnym SCV (typ 450E) | W wersji podstawowej: 80 L/min 21,1 gpm Opcja: 100 L/min 26,2 gpm |
|||
Liczba tylnych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | Zawory M-SCV: Trzy Zawory E-SCV: Cztery |
|||
Liczba środkowych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | Trzy | |||
Liczba przednich zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | Jeden | |||
Sterowanie gniazdem hydrauliki za pomocą joysticka | Środkowe/tylne | |||
Pomocnicze funkcje hydrauliczne | ||||
Sterowanie gniazdami SCV | Mechaniczne/elektryczne |
Typ czujnika obciążenia regulacji siłowej podnośnika | ||||
---|---|---|---|---|
Dostępne zdalne zawory sterowania | Tak, trzeci | |||
Kategoria układu zawieszenia (oznaczenie SAE) | kat. 2/3/3N | |||
Udźwig w całym zakresie podnoszenia, 610 mm za punktami zaczepowymi | W wersji podstawowej: 3600 kg 7930 lb Opcja: 4100 kg 9031 lb |
|||
Maksymalny udźwig bezpośrednio na punktach zaczepowych | W wersji podstawowej: 5650 kg 12 445 lb Opcja: 6400 kg 14 097 lb |
|||
Udźwig tylnego podnośnika (oznaczenie SAE) | ||||
Maksymalny udźwig za punktami podnoszenia | ||||
Udźwig na ramie standardowej | ||||
Rodzaj czujnika | Elektroniczne wykrywanie obciążenia cięgieł dolnych Tryby: sterowanie obciążeniem i głębokością mieszana bezstopniowa położenie pływające |
|||
Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej | Elektrohydrauliczne ze sprzęgłem chłodzonym olejem |
Kategoria zaczepu rolniczego | kat. 2 | |||
---|---|---|---|---|
Maksymalne obciążenie pionowe | Jazda po drogach Wysunięcie 250 mm: 2000 kg 4409 lb |
Typ | Konstrukcja załączana elektrohydraulicznie, chłodzona olejem i wielotarczowa | |||
---|---|---|---|---|
Prędkość obrotowa silnika (przy znamionowych prędkościach WOM) | ||||
Prędkości obrotowe ekonomicznego wału WOM | ||||
Prędkości obrotowe wału WOM wstecznego | ||||
Prędkość obrotowa silnika przy znamionowych prędkościach WOM (540/1000) | 1977 rpm 1972 rpm |
|||
Prędkość obrotowa silnika przy znamionowych prędkościach WOM (540/540E/1000) | 1977 rpm 1503 rpm 1972 rpm |
|||
Prędkość obrotowa silnika przy znamionowych prędkościach WOM (540E/1000/1000E) | 1572 rpm 1977 rpm 1663 rpm |
|||
Dostępność opcji WOM z różnymi prędkościami obrotowymi | ||||
Dostępność opcji WOM z prędkością jazdy | ||||
Uruchomienie WOM |
Kategoria | Kategoria 3N | |||
---|---|---|---|---|
Zasilanie elektryczne | ||||
Standardowy udźwig | 3300 kg 7269 lb |
|||
Przedni wał odbioru mocy WOM | Opcja | |||
Prędkość WOM | 1969 rpm |
Typ | Oś kołnierzowa / oś z mechanizmem zębatkowym | |||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni zwolnic | 3-biegowa przekładnia planetarna | |||
Sterowanie mechanizmem różnicowym | ||||
Typ osi | ||||
Hamulce, typ i sterowanie | Chłodzone olejem, samowyrównujące, samoregulujące i załączane hydraulicznie | |||
Blokada tylnego mechanizmu różnicowego | Elektrohydrauliczne ze sprzęgłem chłodzonym olejem | |||
Wartość znamionowa obciążenia | 7270 kg 16 027,6 lb |
Typ | Trzypunktowy układ zawieszenia (TLS™): oś przednia z mechanicznym napędem kół przednich (MFWD) Hydropneumatyczne Działa przez cały czas Niezależne Zawieszenie samopoziomujące |
|||
---|---|---|---|---|
Blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej | Samoblokujący mechanizm różnicowy | |||
Wartość znamionowa obciążenia | 4980 kg 10 979 lb |
Przednie | ||||
---|---|---|---|---|
Tylne | 600/65R38 (175) | |||
Zakres rozstawu kół | ||||
Promień skrętu z hamulcami | ||||
Promień skrętu bez hamulców | ||||
Układ centralnego pompowania opon (CTIS) |
Rozstaw kół | ||||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni | ||||
Rozstaw kół | ||||
Rolki środkowe |
Typ | Hydrostatyczna Zmienne przełożenie układu kierowniczego, opcja |
---|
Hamulec główny (hamulec nożny) | ||||
---|---|---|---|---|
Hamulec pomocniczy | ||||
Blokada postojowa | ||||
Hamowanie napędu kół przednich (MFWD) | ||||
Hamulce przedniej osi | ||||
Hamulce awaryjne | ||||
Hamulce hydrauliczne przyczepy | ||||
Hamulce pneumatyczne przyczepy |
Rozmiar alternatora | ||||
---|---|---|---|---|
Opcje akumulatora | ||||
Światła robocze | ||||
Typ żarówki reflektora (halogenowa, ksenonowa, LED) | ||||
Typ żarówki światła sygnalizacyjnego (halogenowa, ksenonowa, LED) | ||||
Poziom hałasu alarmu cofania w dB(A) | ||||
Całkowite natężenie prądu rozruchowego (CCA) |
Struktura ochronna, OOS | ||||
---|---|---|---|---|
Fotel | Kąt obrotu fotela, lewa strona 7,5/15 stopni Kąt obrotu fotela, prawa strona 15 stopni Standard: Fotel Standard z amortyzacją pneumatyczną Opcja: Fotel Economy z amortyzacją mechaniczną |
|||
Zawieszenie kabiny | Mechaniczne zawieszenie kabiny (MCS) | |||
Siedzisko instruktora | Bez zawieszenia | |||
Wyświetlacz | ||||
Radio | ||||
Objętość kabiny | 3,3 m3 116,5 cu ft |
|||
Poziom hałasu w dB(A) | 70 dBA | |||
Powierzchnia szyb kabiny | 4,85 | |||
Klasa szkła bezpiecznego | ||||
Widoczność z przodu |
Rozstaw osi | 2580 mm 101,6 in. |
|||
---|---|---|---|---|
Szerokość całkowita | ||||
Długość całkowita | 4540 mm 178,7 in. |
|||
Wysokość całkowita | 2910 mm 114,6 in. |
|||
Prześwit zaczepu rolniczego | ||||
Środek osi przedniej | ||||
Przybliżona masa wysyłkowa, z otwartym stanowiskiem operatora; z kabiną |
Masa maszyny podstawowej | Oś przednia 2600 kg 5732 lb Oś tylna 3900 kg 8598 lb 6300 kg 13 889 lb |
|||
---|---|---|---|---|
Maksymalne dociążenie | ||||
Maksymalne dopuszczalne obciążenie | 9950 kg 21 936 lb |
Objętość oleju w skrzyni korbowej | 17,1 L 4,5 gal. |
|||
---|---|---|---|---|
Zbiornik paliwa | 205/260 L 54,2/68,7 gal. |
|||
Zbiornik płynu układu wydechowego Diesel (DEF) | 13,5 L 3,6 gal. |
|||
Układ chłodzenia | Typ płynu chłodzącego Cool-Gard™ II Stopień ochrony przed zamarzaniem Cool-Gard™ II 60/40: -52 °C -62 °C 22 L 5,8 gal. |
|||
Układ przekładniowo-hydrauliczny | PowrQuad Plus: 53 L 14 gal. CommandQuad Plus: 53 L AutoQuad™: 53 L AutoPowr™: 60 L 15,9 gal. |
Częstotliwość wymiany oleju silnikowego | 500 godzin | |||
---|---|---|---|---|
Częstotliwość wymiany oleju przekładniowego/hydraulicznego | 1500 godzin | |||
Częstotliwość wymiany płynu chłodzącego silnika | Do 6000 godz. pracy (6 lat) |
Ładowacz | ||||
---|---|---|---|---|
Udźwig na pełnej wysokości | ||||
Maksymalna wysokość podnoszenia | ||||
Typ poziomowania |
System prowadzenia | ||||
---|---|---|---|---|
Telematyka | ||||
Zdalna diagnostyka | ||||
Łączność |
Przygotowanie do AutoTrac | ||||
---|---|---|---|---|
Przygotowanie do ISOBUS | ||||
Wejścia wideo wyświetlacza CommandCenter | ||||
Immobilizer | ||||
Klasyfikacja do jazdy na zboczach | ||||
Klasyfikacja do jazdy w górę/dół zbocza | ||||
Kraj produkcji |
Data opracowania | 22 lutego 2024 r. |
---|