9RT 590Ciągnik
- Maks. moc silnika (wg ECE-R120) 649 KM (477 kW)
- 13,6 l silnik 6-cylindrowy
- 20,6 t masy własnej, rozstaw osi 2,947 m
- Ekskluzywne zawieszenie AirCushion, które izoluje ciągnik od ostrych wstrząsów podczas jazdy
Jeśli zależy Ci na wysokiej sile ciągnięcia na płaskim podłożu, 9RT jest niezastąpiony. Układ amortyzacji AirCushion™ izoluje całą przednią część nadwozia od kolein oraz wyboistości nierównego terenu i pozwala każdej gąsienicy pracować niezależnie. Ciągnik 9RT może również obracać się na własnej osi, co sprawia, że jest wyjątkowo zwrotny jak na swoje rozmiary.
Przyjrzyjmy się poszczególnym cechom przekładającym się na wyjątkowe zalety ciągników z serii 9RT.
Skorzystaj z całkowitej niezawodności i niskiego zużycia paliwa naszego silnika JD14 o pojemności 13,6 l, podczas gdy przekładnia e18 pozwoli Ci efektywnie gospodarować jego ogromną rezerwą mocy i momentem obrotowym sięgającym 2723 Nm™ .
Korzystaj z wyjątkowo komfortowej kabiny z wyświetlaczem G5Plus CommandCenter i licznymi funkcjami, takimi jak radio z cyfrowym ekranem dotykowym 6,5” ze zintegrowanym Apple CarPlay i Android Auto, system audio 6.1 oraz system zawieszenia AirCushion ze skokiem 340 mm.
Uzyskaj bezprecedensową wydajność dzięki naszemu oferowanemu w standardzie systemowi AutoTrac, zmiennemu dawkowaniu, sterowaniu sekcjami i zaawansowanym licencjom, takim jak AutoTrac™ Turn Automation, AutoTrac™ Implement Guidance Passive, AutoPath™ MachineSync i In-Field Data Sharing.
Opis silnika | Silnik JD14 (przystosowany do oleju napędowego B20) | |||
---|---|---|---|---|
Pojemność skokowa silnika | 13,6 L 827 cu in. |
|||
Moc znamionowa silnika | 434 kW 590 hp |
|||
Maksymalna moc silnika | 477 kW 649 hp |
|||
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 249 kW 335 hp |
|||
Maksymalna moc WOM | ||||
Rodzaj przekładni | John Deere e18™, 18-biegowa przekładnia PowerShift™ z układem Efficiency Manager™: 40 km/h 25 mph |
|||
Moc znamionowa pompy hydraulicznej | Standard: 208 L/min 55 gpm Opcja: 416 L/min 110 gpm |
|||
Kategoria tylnego zaczepu (oznaczenie SAE) | Kategoria 4N/N: 6804 kg 15 000 lb Kategoria 4N/N: 9072 kg 20 000 lb |
|||
Masa maszyny podstawowej | 21 512 kg 47 326 lb |
|||
Maksymalna moc WOM przy znamionowej prędkości obrotowej silnika z inteligentnym zarządzaniem mocą (IPM) | ||||
Maksymalna moc silnika (ECE-R120) | ||||
Moc znamionowa silnika (ECE-R120) |
Opis | Silnik JD14 (przystosowany do oleju napędowego B20) | |||
---|---|---|---|---|
Typ silnika | Wysokoprężny, rzędowy, 6-cylindrowy, mokre tuleje cylindrowe z czterema zaworami górnymi | |||
Seria silników | ||||
Prędkość znamionowa | 2100 rpm | |||
Układ dolotowy | Stage II: szeregowy układ dwóch turbosprężarek o stałej geometrii w pierwszym stopniu i zmiennej geometrii w drugim stopniu, chłodnica powietrza doładowania Stage IIIA: szeregowy układ dwóch turbosprężarek o stałej geometrii w pierwszym stopniu i z przepustnicą spalin w drugim stopniu, chłodnica powietrza doładowania i system recyrkulacji schłodzonych spalin (EGR) Stage V: szeregowy układ dwóch turbosprężarek o stałej geometrii w pierwszym stopniu i z przepustnicą spalin w drugim stopniu, chłodnica powietrza doładowania i system recyrkulacji schłodzonych spalin (EGR) |
|||
Tuleje cylindrowe | ||||
Emisja spalin | Stage II Stage IIIA Stage V |
|||
Oczyszczanie spalin | Stage V: katalizator utleniający silnika wysokoprężnego (DOC) / filtr cząstek stałych silnika wysokoprężnego (DPF) / selektywna redukcja katalityczna (SCR) | |||
Pojemność skokowa | 13,6 L 827 cu in. |
Moc znamionowa | 434 kW 590 hp |
|||
---|---|---|---|---|
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 249 kW 335 hp |
|||
Maksymalna moc WOM | ||||
Inteligentne zarządzanie mocą | ||||
Zwiększenie mocy | 10 proc. | |||
Maksymalna moc silnika | 477 kW 649 hp Opcjonalny układ hydrauliczny IPM: 459 kW 615 hp |
|||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Szczytowy moment obrotowy silnika | Przy 1550 obr./min: 2723 Nm 2008 lb-ft |
|||
Moc zaczepu rolniczego | ||||
Wzrost momentu obrotowego WOM | 38 proc. | |||
Układ wtrysku paliwa i sterowanie | ||||
Typ filtra powietrza | ||||
Maksymalna moc WOM przy znamionowej prędkości obrotowej silnika z inteligentnym zarządzaniem mocą (IPM) | ||||
Maksymalna moc silnika (ECE-R120) | ||||
Maksymalna moc silnika z inteligentnym zarządzaniem mocą (IPM) | ||||
Maksymalny moment obrotowy silnika (przy 1600 obr./min, bez mocy dodatkowej) | ||||
Moc znamionowa silnika (ECE-R120) |
Typ | John Deere e18™, 18-biegowa przekładnia PowerShift™ z układem Efficiency Manager™: 40 km/h 25 mph |
|||
---|---|---|---|---|
Zintegrowane wytwarzanie energii elektrycznej | ||||
Napęd wsteczny | ||||
Sprzęgło; mokre/suche | ||||
Bieg pełzający |
Typ | Z zamkniętym przepływem w położeniu neutralnym, z kompensacją ciśnienia i przepływu | |||
---|---|---|---|---|
Wydajność znamionowa pompy | Standard: 208 L/min 55 gpm Opcja: 416 L/min 110 |
|||
Dostępny przepływ na pojedynczym tylnym SCV | Złącza 1,3 cm: 132 L/min 35 gpm Złącza 1,9 cm: 170 L/min 45 gpm |
|||
Dostępny przepływ na przednim SCV | ||||
Liczba tylnych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | Od czterech do sześciu zaworów montowanych fabrycznie lub przez dealera W wersji podstawowej: cztery złącza 1,3 cm Opcja: od pięciu do sześciu złączy 1,3 cm montowanych fabrycznie Opcja: trzy złącza 1,9 cm oraz trzy złączy 1,3 cm montowanych fabrycznie |
|||
Liczba środkowych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | ||||
Liczba przednich zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | ||||
Sterowanie gniazdem hydrauliki za pomocą joysticka | ||||
Pomocnicze funkcje hydrauliczne | ||||
Sterowanie gniazdami SCV | Elektroniczne | |||
Dostępny przepływ oleju na pojedynczym tylnym SCV (typ 200) | ||||
Dostępny przepływ oleju na pojedynczym tylnym SCV (typ 450) | ||||
Dostępny przepływ oleju na pojedynczym tylnym SCV (typ 450E) |
Typ czujnika obciążenia regulacji siłowej podnośnika | ||||
---|---|---|---|---|
Dostępne zdalne zawory sterowania | ||||
Kategoria układu zawieszenia (oznaczenie SAE) | Kategoria 4N/N: 6804 kg 15 000 lb Kategoria 4N/N: 9072 kg 20 000 lb |
|||
Maksymalny udźwig za punktami podnoszenia | Kategoria 4N/4: 9072 kg 20 000 lb |
|||
Udźwig na ramie standardowej | ||||
Rodzaj czujnika | Elektrohydrauliczny z układem czujnikowym siły uciągu | |||
Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej | ||||
Maksymalny udźwig bezpośrednio na punktach zaczepowych | ||||
Udźwig tylnego podnośnika (oznaczenie SAE) | ||||
Udźwig w całym zakresie podnoszenia, 610 mm za punktami zaczepowymi |
Kategoria zaczepu rolniczego | Standard: kategoria 5 ze wzmocnionym wspornikiem zaczepu rolniczego Opcja: kategoria 5 |
|||
---|---|---|---|---|
Maksymalne obciążenie pionowe | 5440 kg 12 000 lb |
Typ | Niezależny 44 mm, 20 wpustów, 1000 rpm |
|||
---|---|---|---|---|
Prędkość obrotowa silnika (przy znamionowych prędkościach WOM) | ||||
Prędkości obrotowe ekonomicznego wału WOM | ||||
Prędkości obrotowe wału WOM wstecznego | ||||
Dostępność opcji WOM z różnymi prędkościami obrotowymi | ||||
Dostępność opcji WOM z prędkością jazdy | ||||
Uruchomienie WOM | Elektrohydrauliczne | |||
Prędkość obrotowa silnika przy znamionowych prędkościach WOM (540/1000) | ||||
Prędkość obrotowa silnika przy znamionowych prędkościach WOM (540/540E/1000) | ||||
Prędkość obrotowa silnika przy znamionowych prędkościach WOM (540E/1000/1000E) |
Kategoria | ||||
---|---|---|---|---|
Zasilanie elektryczne | ||||
Standardowy udźwig | ||||
Przedni wał odbioru mocy WOM | ||||
Prędkość WOM |
Typ | ||||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni zwolnic | Zewnętrzna planetarnan | |||
Sterowanie mechanizmem różnicowym | ||||
Typ osi | ||||
Hamulce, typ i sterowanie | ||||
Blokada tylnego mechanizmu różnicowego | ||||
Wartość znamionowa obciążenia |
Typ | ||||
---|---|---|---|---|
Blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej | ||||
Wartość znamionowa obciążenia |
Przednie | ||||
---|---|---|---|---|
Tylne | ||||
Zakres rozstawu kół | ||||
Promień skrętu z hamulcami | ||||
Promień skrętu bez hamulców | ||||
Układ centralnego pompowania opon (CTIS) |
Rozstaw kół | 2698 mm 106 in. |
|||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni | Camso® serii 4500 i 6500 do ogólnych zastosowań rolniczych — gąsienice z okładziną cierną | |||
Rozstaw kół | Standard: 762 mm 30 in. Opcja: 914 mm 36 in. |
|||
Rolki środkowe | 4 |
Typ | Wzmocniona pompa układu kierowniczego: 130 cc 7,9 cu in. |
---|
Hamulec główny (hamulec nożny) | ||||
---|---|---|---|---|
Hamulec pomocniczy | ||||
Blokada postojowa | ||||
Hamowanie napędu kół przednich (MFWD) | ||||
Hamulce przedniej osi | ||||
Hamulce awaryjne | ||||
Hamulce hydrauliczne przyczepy | ||||
Hamulce pneumatyczne przyczepy |
Rozmiar alternatora | Standard: 250 amp Opcja: 330 amp |
|||
---|---|---|---|---|
Opcje akumulatora | 12 V | |||
Światła robocze | Standard: 18 świateł halogenowych Opcja: 18 lub 24 światła LED oraz 8 świateł pomocniczych LED |
|||
Typ żarówki reflektora (halogenowa, ksenonowa, LED) | Standard: światła halogenowe, 65 W Opcja: światła LED |
|||
Typ żarówki światła sygnalizacyjnego (halogenowa, ksenonowa, LED) | ||||
Poziom hałasu alarmu cofania w dB(A) | ||||
Całkowite natężenie prądu rozruchowego (CCA) | 3 x 925 CCA Łącznie: 2775 CCA |
Struktura ochronna, OOS | ||||
---|---|---|---|---|
Fotel | Kąt obrotu fotela, lewa strona Komfort i wygoda Select: 8 stopni Komfort i wygoda Premium i Ultimate: 25 stopni Kąt obrotu fotela, prawa strona Komfort i wygoda Select/Premium/Ultimate: 40 stopni Pneumatyczna amortyzacja |
|||
Zawieszenie kabiny | ||||
Siedzisko instruktora | Standard | |||
Wyświetlacz | Standard: G5 | |||
Radio | Standard: radio stereofoniczne AM/FM, sterowanie zewnętrzne, pomocnicze gniazdo wejścia, cztery głośniki i antena zewnętrzna Opcjonalnie: radio z ekranem dotykowym z interfejsem smartfona i funkcją rozpoznawania głosu, radio cyfrowe (DAB+) z systemem danych radia (RDS), gniazdem wejściowym typu jack, wejściem audio i wideo USB oraz mikrofonem Bluetooth, systemem sześciogłośnikowym (cztery głośniki i dwa głośniki wysokotonowe) i jednym głośnikiem niskotonowym |
|||
Objętość kabiny | 3,27 m3 115 cu ft |
|||
Poziom hałasu w dB(A) | ||||
Powierzchnia szyb kabiny | 6,64 m2 71,47 sq ft |
|||
Klasa szkła bezpiecznego | ||||
Widoczność z przodu |
Rozstaw osi | 2947 mm 116 in. |
|||
---|---|---|---|---|
Szerokość całkowita | ||||
Długość całkowita | Z przednimi obciążnikami, bez zaczepu i złącza: 6965 mm 274,2 in. Z przednimi obciążnikami, z zaczepem i złączem: 7201 mm 283,5 in. |
|||
Wysokość całkowita | ||||
Prześwit zaczepu rolniczego | 381 mm 15 in. |
|||
Środek osi przedniej | ||||
Przybliżona masa wysyłkowa, z otwartym stanowiskiem operatora; z kabiną | 21 512 kg 47 326 lb |
Masa maszyny podstawowej | 21 512 kg 47 326 lb |
|||
---|---|---|---|---|
Maksymalne dociążenie | 24 494 kg 54 000 lb |
|||
Maksymalne dopuszczalne obciążenie |
Objętość oleju w skrzyni korbowej | 64 L 16,9 U.S. gal. |
|||
---|---|---|---|---|
Zbiornik paliwa | 1324 L 350 U.S. gal. |
|||
Zbiornik płynu układu wydechowego Diesel (DEF) | 93,9 L 24,8 U.S. gal. |
|||
Układ chłodzenia | 56,5 L 14,9 U.S. gal. |
|||
Układ przekładniowo-hydrauliczny | Z 3-punktowym zaczepem i WOM: 338 L 81,3 U.S. gal. Bez 3-punktowego zaczepu i WOM: 330 L 79,3 U.S. gal. |
Częstotliwość wymiany oleju silnikowego | 500 godz. pracy | |||
---|---|---|---|---|
Częstotliwość wymiany oleju przekładniowego/hydraulicznego | 1500 godz. pracy | |||
Częstotliwość wymiany płynu chłodzącego silnika | 6000 godz. pracy |
Ładowacz | ||||
---|---|---|---|---|
Udźwig na pełnej wysokości | ||||
Maksymalna wysokość podnoszenia | ||||
Typ poziomowania |
System prowadzenia | Zintegrowany odbiornik StarFire™ z aktywacją AutoTrac™, sterowaniem sekcjami, zmiennym dawkowaniem, dokumentacją, synchronizacją danych, aktualizacjami drogą radiową, Remote Display Access | |||
---|---|---|---|---|
Telematyka | Dostępne ze sprzętem JDLink™, aktywacjami i wiązkami przewodów Ethernet (dostępność zależy od lokalizacji) | |||
Zdalna diagnostyka | Dostępna z elementami mocującymi i aktywacjami JDLink™ | |||
Łączność |
Przygotowanie do AutoTrac | ||||
---|---|---|---|---|
Przygotowanie do ISOBUS | ||||
Wejścia wideo wyświetlacza CommandCenter | ||||
Immobilizer | ||||
Klasyfikacja do jazdy na zboczach | ||||
Klasyfikacja do jazdy w górę/dół zbocza | ||||
Kraj produkcji | USA |
Data opracowania | 29-Luty-2024 |
---|