Serwis FarmSight

Farmsight

 

Aktywna pomoc, która chroni Twoją rentowność

Nie lubimy nieprzyjemnych niespodzianek, Ty z pewnością też nie. Zwłaszcza, gdy dotyczą one Twoich maszyn. Awarie i usterki mogą skutkować wydatkami, spadkiem wydajności pracy i niższym zyskiem. Darujmy sobie takie niespodzianki. Pakiety usług FarmSight* obejmują zdalny monitoring i diagnostykę stanu technicznego Twojej maszyny przez ekspertów u dealera na podstawie jej przebiegu i sposobu eksploatacji, po to, by utrzymać ją w takim stanie, na którym Ci zależy: niezawodnym i z maksymalną wydajnością.

 

Pakiet podstawowy

Otrzymasz pomoc przy wstępnej konfiguracji maszyny zgodnie z Twoimi wymaganiami oraz dowiesz się jak z niej korzystać. Uwzględniony został także ciągły nadzór nad stanem technicznym maszyny, realizowany przez ekspertów u dealera za pomocą narzędzi do zdalnej diagnostyki.

Select

Pakiet Select umożliwia korzystanie z najnowszych informacji pochodzących od dealerów oraz danych prosto od producenta. Na podstawie danych uzyskiwanych z maszyn w czasie rzeczywistym otrzymasz na czas porady, dzięki którym utrzymasz wydajność maszyny, a także zachowasz ją w doskonałym stanie technicznym. 

Premium

W pakiecie Premium możesz liczyć na niższe koszty eksploatacji i większą wydajność maszyny dzięki danym i wiedzy fachowej – z realizacją usługi u ciebie na gospodarstwie, dzięki najnowszym narzędziom zdalnego wsparcia technicznego.

Ultimate

Pakiet Ultimate wynosi wydajność i dyspozycyjność maszyn rolniczych na nowy poziom. To usługa serwisowa, która gwarantuje spokój ducha — opiera się na danych i wiedzy ekspertów, obejmując gwarancję dyspozycyjności maszyny.

 

Dostępne usługi FarmSight

Poniżej przedstawiamy usługi dostępne u dealera, które mogą znaleźć się w pakietach usług FarmSight. Zdalne monitorowanie maszyny, pomoc w konfiguracji dającej optymalne osiągi czy konserwacja za pomocą oryginalnych części zamiennych — mamy wszystko, czego potrzebujesz!

 

Zdalne monitorowanie maszyny

Zdalne monitorowanie maszyny

Stan techniczny maszyny nadzorowany jest zdalnie przez specjalistów u dealera za pomocą narzędzi Pomocy Zdalnej John Deere (JD Connected Support), np. alertów eksperckich i Pulpitu Maszyny. Jeśli narzędzia te zasygnalizują, że z maszyną coś się dzieje, specjaliści natychmiast skontaktują się z Tobą i pomogą zażegnać ryzyko przestoju maszyny na skutek ewentualnej awarii. Dzięki temu możesz skupić się jedynie na swojej pracy!

Zdalne wsparcie w zakresie konfiguracji maszyny

Zdalne wsparcie w zakresie konfiguracji maszyny

Narzędzie zdalnego dostępu do wyświetlacza (Remote Display Access) pozwala znacznie skrócić czas konieczny na konfigurację maszyny — za jego pomocą ekspert u dealera podłączy się do wyświetlacza w kabinie i pomoże Ci wprowadzić ustawienia,a także zwiększy wydajność maszyny. Narzędzie to znacznie upraszcza kontakt z dealerem w razie usterek technicznych, tym samym znacznie skracając czas przestoju maszyny.

Kontrola przez eksperta

Kontrola przez eksperta

Powierz kompleksową kontrolę techniczną maszyny ekspertom u naszego dealera. Na podstawie listy kontrolnej, jaką dysponują tylko specjaliści John Deere, zostanie przeprowadzona wszechstronna diagnostyka stanu technicznego Twojej maszyny, na podstawie której eksperci zaproponują rozwiązania, aby maksymalnie wydłużyć jej dostępność operacyjną w następnym sezonie.

Szkolenie przy przekazaniu maszyny

Szkolenie przy przekazaniu maszyny

Skorzystaj z godzinnego szkolenia dla operatora maszyny u swojego dealera. Dowiesz się na nim, które funkcje Twojej maszyny mają wpływ na jej wydajność i jak je wykorzystać, aby zoptymalizować osiągi podczas pracy.

Znajdź dealera

Jak zamówić pakiet FarmSight?

Skontaktuj się z dealerem jeszcze dziś

Skontaktuj się z nami

* Dostępne tylko u dealerów biorących udział w programie. Zakres usługi zależy od oferty wybranego dealera.

** Wszystkie usługi zdalne wymagają modułu telematyki JDLink, ważnego abonamentu i Twojej zgody.