Zarządzanie zaopatrzeniem i logistyka

Wsparcie biznesu

Powiązane pomysły

Na naszą strukturę składają się różne działy między innymi dział tłumaczeń, internet coordinator's, szkoleń czy DTAC  – które rozwijamy, ale też budujemy nowe, dlatego poszukujemy osób o zróżnicowanych kompetencjach. Jest jednak jeden warunek – jako firma globalna, używamy do komunikacji języka angielskiego, dlatego wszyscy pracownicy już na etapie rekrutacji potwierdzają jego znajomość. Wszystkie usługi świadczymy dla tzw. “klientów wewnętrznych spółki”, stąd pewność, że dany proces zagości u nas na dłużej. 

Dowiedz się więcej na temat naszych różnych działów poniżej

Rozwiń wszystkoZwiń wszystko

Dział Koordynacji Tłumaczeń

Zespół zajmuje się koordynowaniem procesu tłumaczeń publikacji technicznych oraz szkoleń serwisowych i sprzedażowych. Przez nasze ręce przechodzą materiały dotyczące maszyn John Deere i oprogramowania, które jest w nich używane. Otrzymujemy zamówienia na tłumaczenia podręczników obsługi, instrukcji montażu i napraw, z których na co dzień korzystają serwisanci i klienci. Obsługujemy ponad 40 fabryk John Deere na całym świecie, koordynując tłumaczenia na ponad 40 różnych języków. Naszą codziennością są takie języki jak tajski, uyghur, kmerski czy kazachski. Globalnie współpracujemy z naszą centralą w Mannheim, autorami publikacji i dostawcami usług tłumaczeniowych. 

Dział Internet Coordinators

Zespół tworzą osoby władające różnymi językami. Nasze zadania wiążą się z obsługą blisko 30-tu wersji językowych strony deere.com w całej Europie. Dbamy o ich jakość, sprawne działanie, na bieżąco aktualizujemy treści na stronach produktowych, kampanijnych oraz ofert specjalnych. Ściśle współpracujemy nie tylko z centralą w Mannheim, ale także z oddziałami z danego kraju, głównie w obszarze marketingu i sprzedaży. Aktywnie działamy w Social Mediach, współtworząc i koordynując aktywność na lokalnych profilach Facebook i YouTube. 

Dział szkoleń

Zespól zajmuje się organizowaniem szkoleń dla Dealerów, klientów i Pracowników John Deere w Regionie 2. Do głównych zadań należy koordynowanie szkoleń zgodnie z budżetem, gromadzenie potrzeb szkoleniowych Pracowników i współpracowników, administrowanie szkoleń w systemach oraz współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi dostawcami, szkoleniowcami i trenerami. 

DTAC

Każdy Technical Support Specialist z zespołu DTAC specjalizuje się w konkretnej grupie maszyn i robi wszystko, by możliwie jak najszybciej pomóc Dealerom w rozwiązaniu kwestii serwisowych. 
Pracujemy z systemem, gdzie codziennie otrzymujemy zgłoszenia wymagające od nas dokładnej analizy przedstawionego problemu technicznego. Spotykamy się z bardzo różnorodnymi zagadnieniami inżynierii budowy maszyn. Naszym głównym zadaniem jest zidentyfikowanie danego tematu, pomoc w diagnostyce, ustalenie czynności potrzebnych do wykonania i dostarczenie rzetelnych informacji zgodnie z wyznaczonymi ramami czasowymi. Jesteśmy również odpowiedzialni za współpracę z pracownikami poszczególnych fabryk, by zawsze wesprzeć naszych Dealerów efektywnymi rozwiązaniami wraz z uwagami diagnostycznymi.