6R 185Ciągnik

  • Moc maksymalna 204 KM (150 kW) (ECE-R120) + 30 KM (22 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
  • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
  • 7,9 t, rozstaw osi 2,77 m
  • Kabina ComfortView™ XXL (3,33m³) z 2 drzwiami panoramicznymi lub słupkiem B po lewej stronie i wyświetlaczem CommandCenter™ 4. generacji – 71 d (B)A
  • Przekładnie do wyboru: AutoPowr

6R 185 – nr 1 w testach DLG-Transport-PowerMix-Test 2.0 poniżej 250 KM*

Ciągniki John Deere 6R to liderzy w zadaniach transportowych z najniższym poziomem zużycia paliwa* w testach DLG-Transport-PowerMix-Test 2.0.

Model 6R 185 to numer 1 w zastosowaniach transportowych w kategorii do 250 KM. Ciągnik ten kontynuuje tradycję naszych osiągnięć zapoczątkowanych przez model 6R 250 — lidera w zastosowaniach transportowych w kategorii powyżej 250 KM*.

Seria 6R: Więcej technologii, więcej możliwości

Seria 6R: Więcej technologii, więcej możliwości

Ciągniki 6R ze średnią ramą: Niezrównana wszechstronność i osiągi

Ciągniki ze średnią ramą zapewniają pełną wszechstronność i osiągi: w naszym ciągniku 6R 185 o lekkiej, 7,9-tonowej średniej ramie, niezrównanym przyspieszeniu i wyjątkowej wszechstronności będziesz dysponować mocą do 234 KM z układem inteligentnego zarządzania mocą.

* Model 6R 185 osiągnął najniższe zużycie paliwa wynoszące 355 g/kWh (olej napędowy) + 14 g/kWh (płyn DEF) w testach DLG-Transport-PowerMix-Test 2.0 (Transport drogowy w warunkach dużego i małego obciążenia przy prędkości 40 km/h) w kategorii do 250 KM. Sprawozdanie z testu DLG 7237 styczeń 2022

Case Puma 220 MC, 358 g/kWh (olej napędowy) + 28 g/kWh (płyn DEF), wyniki testu Profi, wrzesień 2019, podobne warunki testowe.  

Fendt 724 Vario, 371 g/kWh (olej napędowy) + 15 g/kWh (płyn DEF), wyniki testu Profi, listopad 2021, podobne warunki testowe.  

John Deere 6250R, 348 g/kWh (olej napędowy) + 16 g/kWh (płyn DEF), wyniki testu Profi, czerwiec 2018, podobne warunki testowe.