
Bazując na legendarnej sile uciągu, niezawodności i komforcie modeli serii 6R, dodaliśmy do niej nowe, jeszcze bardziej inteligentne modele. Model 6R 150 z małą ramą i 6R 185 ze średnią ramą dopełniają naszą ofertę, zapewniając wyjątowo inteligentne funkcje z obszaru automatyki i wspaniałe osiągi transportowe. Każdy ciągnik 6R został zaprojektowany tak, by stanowić najbardziej wszechstronną maszynę w Twojej flocie.
Od 2018 r. John Deere 6R 250 jest liderem w testach DLG-PowerMix-Transport 2.0 (zastosowanie transportowe)¹ – przy zużyciu oleju napędowego wynoszącym 348 g/kWh i płynu DEF na poziomie 16 g/kWh zapewniał najniższe zużycie paliwa w porównaniu ze wszystkimi testowanymi konkurencyjnymi maszynami¹.
Wydajność modelu 6R 215 potwierdziła Izba Rolnicza Dolnej Saksonii (Niemcy) w swoim teście ciągników w 2020 roku³.
Zrób więcej, zrób to lepiej i zrób to wydajniej. Tworzymy serię 6R z myślą o osiągach
Dzięki ciągnikowi serii 6R masz pełny dostęp do technologii, która łączy pracę maszyn i ludzi, oferując niedostępną wcześniej dokładność i wydajność oraz zapewniając prawdziwą przewagę nad konkurencją.
Nasz model 6R 250 jest niedościgniony, jeżeli chodzi o wyniki w teście DLG PowerMix Transport 2.0. Wyjątkową wydajność modelu 6R 215 potwierdziła Izba Rolnicza Dolnej Saksonii (Niemcy) w swoim teście ciągników w 2020 roku*.
Nasze łatwe i szybkie w montażu ładowacze posiadają mnóstwo inteligentnych cech, zwiększają wydajność dzięki funkcji powrotu do pozycji, zwiększają precyzję dzięki dynamicznemu ważeniu i zapobiegają stratom materialnym dzięki elektronicznej funkcji poziomowania horyzontalnego.
W tej wyjątkowo wyciszonej (71dB (A)) i dużej kabinie o kubaturze 3,33 m³ wykonasz w najlepszy możliwy sposób wszystkie swoje zadania, korzystając z nowego wyświetlacza na słupku narożnym. Opanowanie mocy ciągników serii 6R jest proste dzięki nowemu joystickowi CommandPRO wyposażonemu w 11 konfigurowanych przycisków.
Czuwaj, a jednocześnie bądź zrelaksowany: System półaktywnej amortyzacji kabiny (HCS Plus) i zawieszenia przedniej osi (TLS Plus) współpracują ze sobą, gwarantując maksymalny komfort jazdy w polu.
Przenieś wydajność na wyższy poziom. Podnieś wydajności poprzeczkę: Układ inteligentnego zarządzania mocą zapewnia do 40 KM dodatkowej mocy w zastosowaniach hydraulicznych oraz maksymalnie sześć tylnych par zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) charakteryzujących się przepływem hydraulicznym na poziomie 195 l/min.
Spójrz, w jaki sposób Seria 6R łączy w sobie moc, osiągi i inteligencję, aby pomóc w pokonaniu wszystkich wyzwań, jakie może postawić przed Tobą gleba, pogoda czy też krótkie okna pogodowe. Jakie nie byłyby Twoje cele, 6R pomoże Ci je spełnić.
Czas konfiguracji w terenie krótszy aż o 50 procent: Zadania zaplanowane w Operations Center automatycznie pojawiają się na wyświetlaczu 4. generacji, gdy maszyna wjeżdża na pole – wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić szczegóły i rozpocząć pracę.
Przekonaj się w szczegółach, co sprawia, że seria 6R jest taka wspaniała – zobacz broszurę produktową serii 6R
Zastanawiasz się czy nadszedł czas na kupno ładowacza? Sprawdź naszą ofertę i co nada się dla Ciebie!
Dowiedz się więcej na temat wielu zastosować i korzyści płynących z precyzyjnej agrotechniki John Deere.
Pakiet opieki posprzedażowej PowerGard pozwala rozłożyć koszty konserwacji.
¹Wyniki testu Profi “John Deere 6250R: More Vario”, 06/2018; www.profi.de; test DLG PowerMix Transport 2.0 (zastosowania transportowe); s. 10–16; https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf.
² Test DLG-PowerMix nr 7369; (www.dlg.org)
³ Test ciągników przeprowadzony przez Izbę Rolniczą Dolnej Saksonii w Niemczech. “W grupie standardowych ciągników (z wyłączeniem pojazdów typu Unimog) ciągnik John Deere może się pochwalić najniższym zużyciem oleju napędowego. […] Co ciekawe, mimo niskiego zużycia paliwa model 6215R okazał się również najszybszy podczas testu przyspieszenia z dwiema przyczepami”; www.lwk-niedersachsen.de.
4 Wyniki testu Profi "John Deere 6250R: More Vario”, 06/2018; www.profi.de; test DLG PowerMix Transport 2.0 (zastosowania transportowe): str. 10-16
https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf.
5 Test ciągników Izby Rolniczej Dolnej Saksonii (Niemcy) z 2020 r. „W grupie standardowych ciągników (z wyłączeniem pojazdów typu Unimog) model John Deere może pochwalić się najniższym zużyciem oleju napędowego. […] Co ciekawe, mimo niskiego zużycia paliwa model 6215R okazał się również najszybszy podczas testu przyspieszenia z dwiema przyczepami”.
Na podstawie testu ciągników Izby Rolniczej Dolnej Saksonii (Niemcy) z 2020 r., w ramach którego model John Deere 6215R AutoPowr™ porównano z maszynami Claas Axion 830 CMATIC, Deutz-Fahr 7250TTV, Fendt Vario 826, New Holland T7.270 AutoCommand oraz Unimog U427 (www.lwk-niedersachsen.de)