Ciągniki serii 6R

Więcej technologii, więcej możliwości

Bazując na legendarnej sile uciągu, niezawodności i komforcie modeli serii 6R, dodaliśmy do niej nowe, jeszcze bardziej inteligentne modele. Model 6R 150 z małą ramą i 6R 185 ze średnią ramą dopełniają naszą ofertę, zapewniając wyjątowo inteligentne funkcje z obszaru automatyki i wspaniałe osiągi transportowe. Każdy ciągnik 6R został zaprojektowany tak, by stanowić najbardziej wszechstronną maszynę w Twojej flocie.

Ciągniki z serii 6R, duże, żółte:

6R 250 POZWALA OSZCZĘDZIĆ WIĘCEJ PALIWA

Od 2018 r. John Deere 6R 250 jest liderem w testach DLG-PowerMix-Transport 2.0 (zastosowanie transportowe)¹ – przy zużyciu oleju napędowego wynoszącym 348 g/kWh i płynu DEF na poziomie 16 g/kWh zapewniał najniższe zużycie paliwa w porównaniu ze wszystkimi testowanymi konkurencyjnymi maszynami¹.

Wydajność modelu 6R 215 potwierdziła Izba Rolnicza Dolnej Saksonii (Niemcy) w swoim teście ciągników w 2020 roku³.

  • Ciągnik 6R 150: wyższy poziom automatyzacji

    Oprócz wszystkich funkcji aktywacji Premium możesz’ korzystać z większej wydajności pracy zapewnianej przez rozwiązania automatyczne, takie jak system AutoTrac™, Turn Automation lub AutoPath™ .

    Dowiedz się więcej

    Ciągnik 6R 150: wyższy poziom automatyzacji
  • 6R 150 + ładowacz 643R: Wszechstronny model najwyższej klasy i nr 1 w ważeniu4

    W najnowszym teście ciągników przeprowadzonym przez magazyn Trekker’ w lutym 2023 roku kombinacja ciągnika 6R 150 i ładowacza 643R zapewniła najlepsze wyniki. Osiągnij nowy poziom produktywności dzięki zwycięskiej kombinacji ciągnika 6R i ładowacza 643R z systemem ważenia dynamicznego, powrotem do położenia i poziomowaniem horyzontalnym.

    4Trekker 02/2023 (www.trekkermagazine.nl)

    Dowiedz się więcej

    Ciągnik 6R 150 + ładowacz 643R: wszechstronny model najwyższej klasy i nr 1 w kategorii ważenia4
  • 6R 150: sprawdzone niskie zużycie paliwa5

    Test DLG-PowerMix-Test 2.0 (zastosowania polowe) potwierdził niskie zużycie paliwa przez ciągnik 6R 150 wynoszące jedynie 274 g/kWh oleju napędowego i 8 g/kWh płynu DEF. Ponadto test DLG-PowerMix-Test 2.0 (zastosowania transportowe) potwierdził niskie zużycie paliwa przez ciągnik 6R  150 wynoszące jedynie 375 g/kWh oleju napędowego i 12 g/kWh płynu DEF.

    5PROFI 02/2023 (www.profi.de)

    Dowiedz się więcej

     

    6R 150: sprawdzone niskie zużycie paliwa5

      

Zrób więcej, zrób to lepiej i zrób to wydajniej. Tworzymy serię 6R z myślą o osiągach

Precyzyjna agrotechnika

Precyzja podczas pracy

Dzięki ciągnikowi serii 6R masz pełny dostęp do technologii, która łączy pracę maszyn i ludzi, oferując niedostępną wcześniej dokładność i wydajność oraz zapewniając prawdziwą przewagę nad konkurencją.

Numer 1 w zadaniach transportowych

Numer 1 w zadaniach transportowych4,5

Nasz model 6R 250 jest niedościgniony, jeżeli chodzi o wyniki w teście DLG PowerMix Transport 2.0. Wyjątkową wydajność modelu 6R 215 potwierdziła Izba Rolnicza Dolnej Saksonii (Niemcy) w swoim teście ciągników w 2020 roku*.

Inteligentniejsze ładowacze czołowe

Ładowacze czołowe

Nasze łatwe i szybkie w montażu ładowacze posiadają mnóstwo inteligentnych cech, zwiększają wydajność dzięki funkcji powrotu do pozycji, zwiększają precyzję dzięki dynamicznemu ważeniu i zapobiegają stratom materialnym dzięki elektronicznej funkcji poziomowania horyzontalnego.

Kabina i sterowanie

Kabina i sterowanie

W tej wyjątkowo wyciszonej (71dB (A)) i dużej kabinie o kubaturze 3,33 m³ wykonasz w najlepszy możliwy sposób wszystkie swoje zadania, korzystając z nowego wyświetlacza na słupku narożnym. Opanowanie mocy ciągników serii 6R jest proste dzięki nowemu joystickowi CommandPRO wyposażonemu w 11 konfigurowanych przycisków.

Wygoda

Wygoda

Czuwaj, a jednocześnie bądź zrelaksowany: System półaktywnej amortyzacji kabiny (HCS Plus) i zawieszenia przedniej osi (TLS Plus) współpracują ze sobą, gwarantując maksymalny komfort jazdy w polu.

Wygoda Inteligentniejszy układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny

Przenieś wydajność na wyższy poziom. Podnieś wydajności poprzeczkę: Układ inteligentnego zarządzania mocą zapewnia do 40 KM dodatkowej mocy w zastosowaniach hydraulicznych oraz maksymalnie sześć tylnych par zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) charakteryzujących się przepływem hydraulicznym na poziomie 195 l/min.

    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 275 KM (202 kW) (EKG-R120) + 26 KM (20 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 253 KM (186 kW) (EKG-R120) + 28 KM (20 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 237 KM (174 kW) (EKG-R120) + 22 KM (16 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 215 KM (158 kW) (EKG-R120) + 29 KM (22 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 193 KM (142 kW) (EKG-R120) + 30 KM (22 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 204 KM (150 kW) (EKG-R120) + 30 KM (22 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 182 KM (133 kW) (EKG-R120) + 31 KM (24 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 171 KM (125 kW) (EKG-R120) + 32 KM (24 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 160 KM (117 kW) (EKG-R120) + 32 KM (24 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 165 KM (121 kW) (EKG-R120) + 12 KM (9 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 154 KM (113 kW) (EKG-R120) + 12 KM (9 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 143 KM (105 kW) (EKG-R120) + 13 KM (10 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 132 KM (97 kW) (EKG-R120) + 13 KM (10 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 121 KM (89 kW) (EKG-R120) + 14 KM (10 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
/assets/images/region-2/products/6r-phase-out-banner.gif

Wykona każde zadanie

Spójrz, w jaki sposób Seria 6R łączy w sobie moc, osiągi i inteligencję, aby pomóc w pokonaniu wszystkich wyzwań, jakie może postawić przed Tobą gleba, pogoda czy też krótkie okna pogodowe. Jakie nie byłyby Twoje cele, 6R pomoże Ci je spełnić.

Ciągniki seria 6R — funkcja AutoSetup

1-CLICK-GO — AutoSetup

Czas konfiguracji w terenie krótszy aż o 50 procent: Zadania zaplanowane w Operations Center automatycznie pojawiają się na wyświetlaczu 4. generacji, gdy maszyna wjeżdża na pole – wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić szczegóły i rozpocząć pracę.

Broszura 6R

Zobacz całą historię

Przekonaj się w szczegółach, co sprawia, że seria 6R jest taka wspaniała – zobacz broszurę produktową serii 6R

Ładowacz czołowy

Ładowacz czołowy

Zastanawiasz się czy nadszedł czas na kupno ładowacza? Sprawdź naszą ofertę i co nada się dla Ciebie!

Precyzyjna agrotechnologia

Precyzyjna agrotechnika

Dowiedz się więcej na temat wielu zastosować i korzyści płynących z precyzyjnej agrotechniki John Deere.

PowerGard

PowerGard

Pakiet opieki posprzedażowej PowerGard pozwala rozłożyć koszty konserwacji.

¹Wyniki testu Profi “John Deere 6250R: More Vario”, 06/2018; www.profi.de; test DLG PowerMix Transport 2.0 (zastosowania transportowe); s. 10–16; https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf.

² Test DLG-PowerMix nr 7369; (www.dlg.org)

³ Test ciągników przeprowadzony przez Izbę Rolniczą Dolnej Saksonii w Niemczech. “W grupie standardowych ciągników (z wyłączeniem pojazdów typu Unimog) ciągnik John Deere może się pochwalić najniższym zużyciem oleju napędowego. […] Co ciekawe, mimo niskiego zużycia paliwa model 6215R okazał się również najszybszy podczas testu przyspieszenia z dwiema przyczepami”; www.‌lwk-niedersachsen.‌de.

4 Wyniki testu Profi "John Deere 6250R: More Vario”, 06/2018; www.profi.de; test DLG PowerMix Transport 2.0 (zastosowania transportowe): str. 10-16 
https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf.

5 Test ciągników Izby Rolniczej Dolnej Saksonii (Niemcy) z 2020 r. „W grupie standardowych ciągników (z wyłączeniem pojazdów typu Unimog) model John Deere może pochwalić się najniższym zużyciem oleju napędowego. […] Co ciekawe, mimo niskiego zużycia paliwa model 6215R okazał się również najszybszy podczas testu przyspieszenia z dwiema przyczepami”.
Na podstawie testu ciągników Izby Rolniczej Dolnej Saksonii (Niemcy) z 2020 r., w ramach którego model John Deere 6215R AutoPowr™ porównano z maszynami Claas Axion 830 CMATIC, Deutz-Fahr 7250TTV, Fendt Vario 826, New Holland T7.270 AutoCommand oraz Unimog U427 (www.lwk-niedersachsen.de)