Ciągniki serii 6R

Więcej technologii, więcej możliwości

Bazując na legendarnej sile uciągu, niezawodności i komforcie modeli serii 6R, dodaliśmy do niej nowe, jeszcze bardziej inteligentne modele. Model 6R 150 z małą ramą i 6R 185 ze średnią ramą dopełniają naszą ofertę, zapewniając wyjątkowo inteligentne funkcje z obszaru automatyki i wspaniałe osiągi transportowe. Każdy ciągnik 6R został zaprojektowany tak, by stanowić najbardziej wszechstronną maszynę w Twojej flocie.

Wykona każde zadanie

Spójrz, w jaki sposób Seria 6R łączy w sobie moc, osiągi i inteligencję, aby pomóc w pokonaniu wszystkich wyzwań, jakie może postawić przed Tobą gleba, pogoda czy też krótkie okna pogodowe. Jakie nie byłyby Twoje cele, 6R pomoże Ci je spełnić.

1-CLICK-GO — AutoSetup

Czas konfiguracji w terenie krótszy aż o 50 procent: Zadania zaplanowane w Operations Center automatycznie pojawiają się na wyświetlaczu 4. generacji, gdy maszyna wjeżdża na pole – wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić szczegóły i rozpocząć pracę.

  • Ciągnik 6R 150: wyższy poziom automatyzacji

    Oprócz wszystkich funkcji aktywacji Premium możesz’ korzystać z większej wydajności pracy zapewnianej przez rozwiązania automatyczne, takie jak system AutoTrac™, Turn Automation lub AutoPath™ .

    Dowiedz się więcej

    Ciągnik 6R 150: wyższy poziom automatyzacji
  • 6R 150 + ładowacz 643R: Wszechstronny model najwyższej klasy i nr 1 w ważeniu3

    W najnowszym teście ciągników przeprowadzonym przez magazyn Trekker’ w lutym 2023 roku kombinacja ciągnika 6R 150 i ładowacza 643R zapewniła najlepsze wyniki. Osiągnij nowy poziom produktywności dzięki zwycięskiej kombinacji ciągnika 6R i ładowacza 643R z systemem ważenia dynamicznego, powrotem do położenia i poziomowaniem horyzontalnym.

    3Trekker 02/2023 (www.trekkermagazine.nl)

    Dowiedz się więcej

    Ciągnik 6R 150 + ładowacz 643R: wszechstronny model najwyższej klasy i nr 1 w kategorii ważenia4
  • 6R 150: sprawdzone niskie zużycie paliwa4

    Test DLG-PowerMix-Test 2.0 (zastosowania polowe) potwierdził niskie zużycie paliwa przez ciągnik 6R 150 wynoszące jedynie 274 g/kWh oleju napędowego i 8 g/kWh płynu DEF. Ponadto test DLG-PowerMix-Test 2.0 (zastosowania transportowe) potwierdził niskie zużycie paliwa przez ciągnik 6R  150 wynoszące jedynie 375 g/kWh oleju napędowego i 12 g/kWh płynu DEF.

    4PROFI 02/2023 (www.profi.de)

    Dowiedz się więcej

     

    6R 150: sprawdzone niskie zużycie paliwa5

      

Zrób więcej, zrób to lepiej i zrób to wydajniej. Tworzymy serię 6R z myślą o osiągach

CommandCenter G5Plus

G5Plus CommandCenter

Nowy wyświetlacz G5Plus, nasz największy ekran w historii: Więcej miejsca na informacje. Szybszy procesor, który skraca czas uruchamiania. A do tego wspaniała wysoka rozdzielczość.

Nr 1 w zadaniach transportowych

Udowodniona wydajność

Wyjątkową wydajność modelu 6R 215 potwierdziła Izba Rolnicza Dolnej Saksonii (Niemcy) w swoim teście ciągników w 2020 roku2.

Inteligentniejsze ładowacze czołowe

Ładowacze czołowe

Nasze łatwe i szybkie w montażu ładowacze posiadają mnóstwo inteligentnych cech, zwiększają wydajność dzięki funkcji powrotu do pozycji, zwiększają precyzję dzięki dynamicznemu ważeniu i zapobiegają stratom dzięki elektronicznej funkcji poziomowania horyzontalnego.

Kabina i sterowanie

Kabina i sterowanie

W tej wyjątkowo wyciszonej (71dB (A)) i dużej kabinie o kubaturze 3,33 m³ wykonasz w najlepszy możliwy sposób wszystkie swoje zadania, korzystając z nowego wyświetlacza na słupku narożnym. Opanowanie mocy ciągników serii 6R jest proste dzięki nowemu joystickowi CommandPRO wyposażonemu w 11 konfigurowanych przycisków.

Precyzyjna agrotechnika

Precyzja podczas pracy

Dzięki ciągnikowi serii 6R masz pełny dostęp do technologii, która łączy pracę maszyn i ludzi, oferując niedostępną wcześniej dokładność i wydajność oraz zapewniając prawdziwą przewagę nad konkurencją.

Wygoda Inteligentniejszy układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny

Przenieś wydajność na wyższy poziom. Podnieś wydajności poprzeczkę: Układ inteligentnego zarządzania mocą zapewnia do 40 KM dodatkowej mocy w zastosowaniach hydraulicznych oraz maksymalnie sześć tylnych par zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) charakteryzujących się przepływem hydraulicznym na poziomie 195 l/min.

    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 275 KM (202 kW) (EKG-R120) + 26 KM (20 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 253 KM (186 kW) (EKG-R120) + 28 KM (20 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 237 KM (174 kW) (EKG-R120) + 22 KM (16 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 215 KM (158 kW) (EKG-R120) + 29 KM (22 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 193 KM (142 kW) (EKG-R120) + 30 KM (22 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 204 KM (150 kW) (EKG-R120) + 30 KM (22 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 182 KM (133 kW) (EKG-R120) + 31 KM (24 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 171 KM (125 kW) (EKG-R120) + 32 KM (24 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 6,8 l, 6-cylindrowy
    • Moc maksymalna 160 KM (117 kW) (EKG-R120) + 32 KM (24 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 165 KM (121 kW) (EKG-R120) + 12 KM (9 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 154 KM (113 kW) (EKG-R120) + 12 KM (9 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 143 KM (105 kW) (EKG-R120) + 13 KM (10 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 132 KM (97 kW) (EKG-R120) + 13 KM (10 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
    • Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
    • Moc maksymalna 121 KM (89 kW) (EKG-R120) + 14 KM (10 kW) IPM (Inteligentne zarządzanie mocą)
Ciągniki z serii 6R, duże, żółte

Seria 6R: WYSOKOWYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY

Ciągnik 6R 250 udowodnił swoją skuteczność w teście DLG-PowerMix-Transport 2.0 przy zużyciu tylko 348 g/kWh oleju napędowego i 16 g/kWh płynu DEF1

Wyjątkową wydajność modelu 6R 215 potwierdziła Izba Rolnicza Dolnej Saksonii (Niemcy) w swoim teście ciągników w 2020 roku2.

Broszura 6R

Zobacz całą historię

Przekonaj się w szczegółach, co sprawia, że seria 6R jest taka wspaniała – zobacz broszurę produktową serii 6R

Ładowacz czołowy

Ładowacz czołowy

Zastanawiasz się czy nadszedł czas na kupno ładowacza? Sprawdź naszą ofertę i co nada się dla Ciebie!

Precyzyjna agrotechnologia

Precyzyjna agrotechnika

Dowiedz się więcej na temat wielu zastosować i korzyści płynących z precyzyjnej agrotechniki John Deere.

PowerGard

PowerGard

Pakiet opieki posprzedażowej PowerGard pozwala rozłożyć koszty konserwacji.

1 Wyniki testu Profi, test ciągnika “John Deere 6250R: More Vario”, 06/2018; www.profi.de DLG-PowerMix-Transport Test 2.0 (zastosowanie transportowe) strony 10–16:

https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf

2 Test ciągników Izby Rolniczej Dolnej Saksonii (Niemcy). “W grupie standardowych ciągników (z wyłączeniem pojazdów typu Unimog) ciągnik John Deere może się pochwalić najniższym zużyciem oleju napędowego. […] Co ciekawe, mimo niewielkiego zużycia paliwa model 6215R okazał się również najszybszy podczas testu przyspieszenia z dwiema przyczepami”; www.niedersachsen. Wyniki testu Profi 06/2018 (www.profi.de), wyniki testu Profi 11/2021 (www.profi.de)

Trekker 02/2023 (www.trekkermagazine.nl)

4 PROFI 02/2023 (www.profi.de)