9RX 540Ciągnik
- Maks. moc silnika (wg ECE-R120) 594 KM (437 kW)
- 13,6 l silnik 6-cylindrowy
- 24,6 t masy własnej i rozstaw osi 4,154 m
- Powierzchnia styku z podłożem do 66,890 cm² (nacisk na podłoże 0,420 kg na cm²) przy szerokości gąsienicy 914 mm
Dzięki wysokiej mocy, konstrukcji gąsienic i opcjom dociążenia model 9RX ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zmaksymalizować siłę uciągu w połączeniu z najmniejszymi zakłóceniami związanymi z glebą. Jego całkowita powierzchnia styku z podłożem jest do 119% większa niż ciągników kołowych i o 42% większa niż ciągników dwugąsienicowych. Ciągnik zachowuje pełną przyczepność nawet podczas zawracania pod obciążeniem przy minimalnym powstawaniu nierówności w rzędach końcowych. Mała szerokość transportowa, maksymalna prędkość jazdy po drogach 40 km/h i czterosłupkowe zawieszenie kabiny przyspiesza i ułatwia przejazd między polami.
Przyjrzyjmy się poszczególnym cechom przekładającym się na wyjątkowe zalety ciągników z serii 9RX.
Skorzystaj z całkowitej niezawodności i niskiego zużycia paliwa naszego silnika JD14 o pojemności 13,6 l, podczas gdy przekładnia e18 pozwoli Ci efektywnie gospodarować jego ogromną rezerwą mocy i momentem obrotowym sięgającym 2954 Nm™ .
Korzystaj z wyjątkowo komfortowej kabiny z wyświetlaczem G5PlusCommandCenter™ i licznymi funkcjami, takimi jak radio z cyfrowym ekranem dotykowym 6,5” ze zintegrowanym Apple CarPlay i Android Auto, system audio 6.1 i 4-punktowe zawieszenie kabiny.
Uzyskaj bezprecedensową wydajność dzięki naszemu oferowanemu w standardzie systemowi AutoTrac, zmiennemu dawkowaniu, sterowaniu sekcjami i zaawansowanym licencjom, takim jak AutoTrac™ Turn Automation, AutoTrac™ Implement Guidance Passive, AutoPath™ MachineSync i In-Field Data Sharing.
Opis silnika | Silnik JD14 (przystosowany do oleju napędowego B20) | |||
---|---|---|---|---|
Pojemność skokowa silnika | 13,6 L 827 cu in. |
|||
Moc znamionowa silnika | 397 kW 540 hp |
|||
Maksymalna moc silnika | 437 kW 594 hp |
|||
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 249 kW 335 hp |
|||
Maksymalna moc WOM | ||||
Rodzaj przekładni | John Deere e18™, 18-biegowa przekładnia PowerShift™ z układem Efficiency Manager™: 40 km/h 25 mph |
|||
Moc znamionowa pompy hydraulicznej | Standard: 205 L/min 55 gpm Opcja: 416 L/min 110 gpm |
|||
Kategoria tylnego zaczepu (oznaczenie SAE) | Kategoria 4N/N: 6804 kg 15 000 lb Kategoria 4N/N: 9072 kg 20 000 lb |
|||
Masa maszyny podstawowej | 26 650 kg 57 343 lb |
Opis | Silnik JD14 (przystosowany do oleju napędowego B20) | |||
---|---|---|---|---|
Typ silnika | Wysokoprężny, rzędowy, 6-cylindrowy, mokre tuleje cylindrowe z czterema zaworami górnymi | |||
Seria silników | ||||
Prędkość znamionowa | 2100 rpm | |||
Układ dolotowy | Stage II: szeregowy układ dwóch turbosprężarek o stałej geometrii w pierwszym stopniu i zmiennej geometrii w drugim stopniu, chłodnica powietrza doładowania Stage IIIA: jedna turbosprężarka z przepustnicą spalin, chłodnica powietrza doładowania i system recyrkulacji schłodzonych spalin (EGR) Stage V: jedna turbosprężarka z przepustnicą spalin, chłodnica powietrza doładowania i system recyrkulacji schłodzonych spalin (EGR) |
|||
Tuleje cylindrowe | ||||
Emisja spalin | Stage II Stage IIIA Stage V |
|||
Oczyszczanie spalin | Stage V: katalizator utleniający silnika wysokoprężnego (DOC) / filtr cząstek stałych silnika wysokoprężnego (DPF) / selektywna redukcja katalityczna (SCR) | |||
Pojemność skokowa | 13,6 L 827 cu in. |
Moc znamionowa | 397 kW 540 hp |
|||
---|---|---|---|---|
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 249 kW 335 hp |
|||
Maksymalna moc WOM | ||||
Inteligentne zarządzanie mocą | ||||
Zwiększenie mocy | 10 proc. | |||
Maksymalna moc silnika | 437 kW 594 hp |
|||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Szczytowy moment obrotowy silnika | Przy 1550 obr./min: 2492 Nm 1838 lb-ft |
|||
Moc zaczepu rolniczego | ||||
Wzrost momentu obrotowego WOM | 38 proc. | |||
Układ wtrysku paliwa i sterowanie | ||||
Typ filtra powietrza |
Typ | John Deere e18™, 18-biegowa przekładnia PowerShift™ z układem Efficiency Manager™: 40 km/h 25 mph |
|||
---|---|---|---|---|
Zintegrowane wytwarzanie energii elektrycznej | ||||
Napęd wsteczny | ||||
Sprzęgło; mokre/suche | ||||
Bieg pełzający |
Typ | Z zamkniętym przepływem w położeniu neutralnym, z kompensacją ciśnienia i przepływu | |||
---|---|---|---|---|
Wydajność znamionowa pompy | Standard: 208 L/min 55 gpm Opcja: 416 L/min 110 |
|||
Dostępny przepływ na pojedynczym tylnym SCV | Złącza 1,3 cm: 132 L/min 35 gpm Złącza 1,9 cm: 170 L/min 45 gpm |
|||
Dostępny przepływ na przednim SCV | ||||
Liczba tylnych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | Od czterech do sześciu zaworów montowanych fabrycznie lub przez dealera W wersji podstawowej: cztery złącza 1,3 cm Opcja: od pięciu do sześciu złączy 1,3 cm montowanych fabrycznie Opcja: trzy złącza 1,9 cm oraz trzy złączy 1,3 cm montowanych fabrycznie |
|||
Liczba środkowych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | ||||
Liczba przednich zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | ||||
Sterowanie gniazdem hydrauliki za pomocą joysticka | ||||
Pomocnicze funkcje hydrauliczne | ||||
Sterowanie gniazdami SCV | Elektroniczne |
Typ czujnika obciążenia regulacji siłowej podnośnika | ||||
---|---|---|---|---|
Dostępne zdalne zawory sterowania | ||||
Kategoria układu zawieszenia (oznaczenie SAE) | Kategoria 4N/4: 6804 kg 15 000 lb Kategoria 4N/4: 9072 kg 20 000 lb |
|||
Maksymalny udźwig za punktami podnoszenia | Kategoria 4N/4: 9072 kg 20 000 lb |
|||
Udźwig na ramie standardowej | ||||
Rodzaj czujnika | Elektrohydrauliczny z układem czujnikowym siły uciągu | |||
Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej | ||||
Udźwig tylnego podnośnika (oznaczenie SAE) |
Kategoria zaczepu rolniczego | Kategoria 5 | |||
---|---|---|---|---|
Maksymalne obciążenie pionowe | 5440 kg 12 000 lb |
Typ | Niezależny 44 mm, 20 wpustów, 1000 rpm |
|||
---|---|---|---|---|
Prędkość obrotowa silnika (przy znamionowych prędkościach WOM) | ||||
Prędkości obrotowe ekonomicznego wału WOM | ||||
Prędkości obrotowe wału WOM wstecznego | ||||
Dostępność opcji WOM z różnymi prędkościami obrotowymi | ||||
Dostępność opcji WOM z prędkością jazdy | ||||
Uruchomienie WOM | Elektrohydrauliczne |
Kategoria | ||||
---|---|---|---|---|
Zasilanie elektryczne | ||||
Standardowy udźwig | ||||
Przedni wał odbioru mocy WOM | ||||
Prędkość WOM |
Typ | ||||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni zwolnic | Większe koło zębate i dwa koła pośrednie z pływającym zębnikiem | |||
Sterowanie mechanizmem różnicowym | ||||
Typ osi | ||||
Hamulce, typ i sterowanie | ||||
Blokada tylnego mechanizmu różnicowego | Układ elektrohydrauliczny z pełną blokadą | |||
Wartość znamionowa obciążenia |
Typ | ||||
---|---|---|---|---|
Blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej | Układ elektrohydrauliczny z pełną blokadą | |||
Wartość znamionowa obciążenia |
Przednie | ||||
---|---|---|---|---|
Tylne | ||||
Zakres rozstawu kół | ||||
Promień skrętu z hamulcami | 6,422 m 21,1 ft |
|||
Promień skrętu bez hamulców | ||||
Układ centralnego pompowania opon (CTIS) |
Rozstaw kół | 2218 mm 87 in. |
|||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni | Camso® serii 3500 i 6500 do ogólnych zastosowań rolniczych — wzmocniony występ napędowy | |||
Rozstaw kół | Standard: 762 mm 30 in. Opcja: 914 mm 36 in. |
|||
Rolki środkowe | 2 |
Typ | Standard: układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym Opcja: ActiveCommand Steering (ACS™) |
---|
Hamulec główny (hamulec nożny) | ||||
---|---|---|---|---|
Hamulec pomocniczy | ||||
Blokada postojowa | ||||
Hamowanie napędu kół przednich (MFWD) | ||||
Hamulce przedniej osi | ||||
Hamulce awaryjne | ||||
Hamulce hydrauliczne przyczepy | ||||
Hamulce pneumatyczne przyczepy |
Rozmiar alternatora | Standard: 250 amp Opcja: 330 amp |
|||
---|---|---|---|---|
Opcje akumulatora | 12 V | |||
Światła robocze | Standard: 18 świateł halogenowych Opcja: 18 lub 24 światła LED oraz 8 świateł pomocniczych LED |
|||
Typ żarówki reflektora (halogenowa, ksenonowa, LED) | Standard: światła halogenowe, 65 W Opcja: światła LED |
|||
Typ żarówki światła sygnalizacyjnego (halogenowa, ksenonowa, LED) | ||||
Poziom hałasu alarmu cofania w dB(A) | ||||
Całkowite natężenie prądu rozruchowego (CCA) | 3 x 925 CCA Łącznie: 2775 CCA |
Struktura ochronna, OOS | ||||
---|---|---|---|---|
Fotel | Kąt obrotu fotela, lewa strona Komfort i wygoda Select: 8 stopni Komfort i wygoda Premium i Ultimate: 25 stopni Kąt obrotu fotela, prawa strona Komfort i wygoda Select/Premium/Ultimate: 40 stopni Pneumatyczna amortyzacja |
|||
Zawieszenie kabiny | Standard | |||
Siedzisko instruktora | Standard | |||
Wyświetlacz | Standard: G5 | |||
Radio | Standard: radio stereofoniczne AM/FM, sterowanie zewnętrzne, pomocnicze gniazdo wejścia, cztery głośniki i antena zewnętrzna Opcjonalnie: radio z ekranem dotykowym z interfejsem smartfona i funkcją rozpoznawania głosu, radio cyfrowe (DAB+) z systemem danych radia (RDS), gniazdem wejściowym typu jack, wejściem audio i wideo USB oraz mikrofonem Bluetooth, systemem sześciogłośnikowym (cztery głośniki i dwa głośniki wysokotonowe) i jednym głośnikiem niskotonowym |
|||
Objętość kabiny | 3,27 m3 115 cu ft |
|||
Poziom hałasu w dB(A) | ||||
Powierzchnia szyb kabiny | 6,64 m2 71,47 sq ft |
|||
Klasa szkła bezpiecznego | ||||
Widoczność z przodu |
Rozstaw osi | 4128 mm 162,5 in. |
|||
---|---|---|---|---|
Szerokość całkowita | ||||
Długość całkowita | Bez zaczepu: 8295 mm 326,6 in. Z zaczepem i złączem: 8705 mm 342,7 in. |
|||
Wysokość całkowita | ||||
Prześwit zaczepu rolniczego | 311 mm 12,2 in. |
|||
Środek osi przedniej | ||||
Przybliżona masa wysyłkowa, z otwartym stanowiskiem operatora; z kabiną | 26 650 kg 57 343 lb |
Masa maszyny podstawowej | 26 650 kg 57 343 lb |
|||
---|---|---|---|---|
Maksymalne dociążenie | 28 123 kg 62 000 lb |
|||
Maksymalne dopuszczalne obciążenie |
Objętość oleju w skrzyni korbowej | 64 L 16,9 U.S. gal. |
|||
---|---|---|---|---|
Zbiornik paliwa | 1490 L 400 U.S. gal. |
|||
Zbiornik płynu układu wydechowego Diesel (DEF) | 120 L 31,7 U.S. gal. |
|||
Układ chłodzenia | 56,5 L 14,9 U.S. gal. |
|||
Układ przekładniowo-hydrauliczny | Z 3-punktowym zaczepem i WOM: 242 L 60 U.S. gal. Bez 3-punktowego zaczepu i WOM: 235 L 58 U.S. gal. |
Częstotliwość wymiany oleju silnikowego | 500 godz. pracy | |||
---|---|---|---|---|
Częstotliwość wymiany oleju przekładniowego/hydraulicznego | 1500 godz. pracy | |||
Częstotliwość wymiany płynu chłodzącego silnika | 6000 godz. pracy |
Ładowacz | ||||
---|---|---|---|---|
Udźwig na pełnej wysokości | ||||
Maksymalna wysokość podnoszenia | ||||
Typ poziomowania |
System prowadzenia | Zintegrowany odbiornik StarFire™ z aktywacją AutoTrac™, sterowaniem sekcjami, zmiennym dawkowaniem, dokumentacją, synchronizacją danych, aktualizacjami drogą radiową, Remote Display Access | |||
---|---|---|---|---|
Telematyka | Dostępne ze sprzętem JDLink™, aktywacjami i wiązkami przewodów Ethernet (dostępność zależy od lokalizacji) | |||
Zdalna diagnostyka | Dostępna z elementami mocującymi i aktywacjami JDLink™ | |||
Łączność |
Przygotowanie do AutoTrac | ||||
---|---|---|---|---|
Przygotowanie do ISOBUS | ||||
Wejścia wideo wyświetlacza CommandCenter | ||||
Immobilizer | ||||
Klasyfikacja do jazdy na zboczach | ||||
Klasyfikacja do jazdy w górę/dół zbocza | ||||
Kraj produkcji | USA |
Data opracowania | 29-Luty-2024 |
---|