• (Inne kraje)
  • |
  • Znajdź dealera
/ / / Silniki

Silniki

Linia silników John Deere Reman została stworzona w odpowiedzi na oczekiwania klientów, by zminimalizować czas przestojów i zapewnić oszczędną alternatywę dla napraw. Wszystkie kompletne silniki John Deere Reman są projektowane i testowane tak, by zapewnić Ci jakość produktów John Deere, do której jesteś przyzwyczajony.

Główne zalety regenerowanych silników John Deere:

  • Krótszy czas przestoju maszyny klienta: do 50 procent lub więcej w porównaniu z remontem silnika.
  • Produkt za konkurencyjną cenę w porównaniu z regeneracją u firm zewnętrznych lub remontem u dealera.
  • Z góry znane koszty naprawy.
  • Roczna gwarancja (bez limitu godzin) na robociznę i części zainstalowane przez dealera.
  • Produkt regenerowany zgodnie z surowymi standardami jakości John Deere, przygotowany z użyciem wyłącznie oryginalnych części zamiennych OEM i zatwierdzonych procesów regeneracji.
  • Regenerowane, a nie remontowane, bez ryzyka szybkiej usterki.

 

Jeśli krótszy czas przestojów, wyższa jakość, znane z góry koszty naprawy i wsparcie produktu są dla Ciebie ważne, skorzystaj z produktów John Deere Reman dla wszystkich regenerowanych podzespołów.

Tabela konfiguracji

<Wprowadź alternatywny nagłówek (tylko dla stron tłumaczonych w trybie proxy)>
KompletnyPodstawowyKompletny blok silnikaKrótki blok
Główne podzespoły
Blok cylindrów
Wałki wyrównoważające, odpowiednio do modelu
Wał korbowy
Korbowody
Tłoki
Wałek rozrządu
Koła zębate rozrządu
*Głowica cylindrów, zawory, sprężyny zaworowe, prowadnice zaworów, zespół dźwigienek zaworowych, pokrywa zaworów
Zestaw układu paliwa (pompa, przewody, wtryskiwcze i filtr) Zestaw układu powietrza (chłodnica końcowa, turbosprężarka - odpowiednio do modelu) Kolektory dolotowe i wydechowe
Pompy i wyposażenie dodatkowe
Zespół pompy olejowej
Chłodnica oleju
Miska olejowa
*Obudowa filtra oleju i wkład filtra, pompa wodna
Płyta przednia, odpowiednio do modelu
Pokrywa płyty przedniej
Amortyzator drgań
Uszczelki
Zestaw uszczelek
Przednie i tylne uszczelki
Obudowa tylnej uszczelki (tylko 6081)
Farba
Farba opalizująca, w zależności od zastosowania
Zielona lub żółta farba, w zależności od zastosowania
Czarna farba półpołyskowa

Katalogi produktowe

MOŻESZ BYĆ ZAINTERESOWANY...

*Nie każda konfiguracja jest dostępna dla wszystkich zastosowań.

†Kompletny blok silnika S250 (silniki 5030 i 4024) jest również oferowany w konfiguracji ze zintegrowanym układem paliwa, bez pompy oleju.