• (Inne kraje)
  • |
  • Znajdź dealera
/ / / Droga John Deere

Droga John Deere

Droga wybrana przez firmę John Deere: prosta + niezawodna

Właściwe organy nadzoru określiły rygorystyczne normy, których celem jest ograniczenie emisji spalin przez silniki wysokoprężne stosowane w pojazdach niedrogowych. Jedynym sposobem na spełnienie tych wymogów przez producentów jest zastosowanie systemów oczyszczania spalin pochodzących z silnika. Doprowadziło to do tego, że większość producentów wybrała opcję polegającą na zastosowaniu układu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), zamontowaniu katalizatora i stosowaniu karbamidu, czyli specjalnego płynu znanego pod nazwą handlową AdBlue, który wymaga zastosowania specjalnego zbiornika, skomplikowanego układu dozowania płynu i podgrzewacza zapobiegającego zamarzaniu płynu.

Droga wybrana przez firmę John Deere jest prostsza. Jako firma przodująca w nowatorskim zastosowaniu układu recyrkulacji spalin (EGR) i turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek (VGT) w silnikach wysokoprężnych napędzających pojazdy niedrogowe, John Deere może bazować na ugruntowanej renomie swoich silników wysokoprężnych PowerTech, bez ponoszenia kosztów i borykania się ze skomplikowanymi rozwiązaniami technologii SCR.

W połączeniu z filtrem wydechowym zawierającym utleniający reaktor katalityczny i filtrem cząstek stałych (DOC + DPF), nasze nowe silniki PowerTech nie tylko spełniają wymagania norm emisji spalin, lecz zapewniają również moc, oszczędność paliwa, niezawodność i niskie koszty eksploatacji oczekiwane tradycyjnie od maszyn John Deere przez ich użytkowników.
296pxtimes357px
  1. Wyższy poziom zaawansowania układu EGR obniża temperaturę spalin oraz zawartość tlenków azotu (NOx)
  2. Turbosprężarka VGT zmienia ciśnienie spalin na podstawie obciążenia i prędkości w celu zapewnienia właściwego przepływu w układzie EGR oraz zapewnienia lepszych parametrów
  3. Głowica cylindrowa z 4 zaworami na cylinder zwiększa wydajność, moc i moment obrotowy.
  4. Układ wtrysku paliwa sterowany elektronicznie (w silniku o pojemności 13,5L) i wysokociśnieniowy układ wtrysku paliwa typu „common rail” (HPCR) (w silnikach o pojemności 4,5L, 6,8L i 9,0L) zapewniają zwiększone ciśnienie wtrysku paliwa w celu uzyskania bardziej wydajnego spalania i ograniczenia emisji cząstek stałych
  5. Stalowe tłoki jednolite o niskim współczynniku tarcia zmniejszają zużycie paliwa, redukują emisję spalin oraz poprawiają niezawodność (silniki o pojemności 9,0L i 13,5L)
  6. Ukierunkowane chłodzenie tulei górnej przyczynia się do zapewnienia lepszej kontroli oleju i większej trwałości (silniki o pojemności 9,0L i 13,5L)