Zarządzanie liniami prowadzenia i granicami
Granice i linie prowadzenia w narzędziu Land (Pola)
Granice i linie prowadzenia są niezbędne do korzystania w polu z systemu naprowadzania AutoTrac™ lub sterowania sekcjami. W skomplikowanych i trudnych sytuacjach zdarzają się pomyłki, a praca nie przebiega zgodnie z oczekiwaniami. Tworzenie z wyprzedzeniem granic oraz linii prowadzenia skraca czas konfiguracji w polu. Zapewnia to również spójny zestaw danych dla różnych maszyn. Granice można zarejestrować na wyświetlaczu w maszynie, a następnie przesłać do aplikacji John Deere Operations Center™.
- Przesyłanie granic z wyświetlacza w maszynie lub w formacie pliku shape (np. z programu do składania wniosków o dotacje)
- Ręczne wyznaczanie i korygowanie granic
- Zarządzanie zestawem granic (granice wewnętrzne i zewnętrzne)
- Tworzenie linii AB do użycia z systemem AutoTrac™
Wcześniejsze przygotowanie granic i linii prowadzenia w biurze umożliwia szybsze rozpoczęcie pracy w polu.
Zarządzanie produktami i mieszaninami w zbiorniku
Tworzenie mieszanki w zbiorniku za pomocą narzędzia Product (Produkt)
Wyświetlacze maszyn John Deere mają w standardzie funkcję prowadzenia dokumentacji, która umożliwia zapis pracy w polu. Prawidłowa konfiguracja pracy w polu za pomocą wyświetlacza zapewnia wysoką jakość danych dokumentacji. Dane te można później wykorzystać do raportowania i analiz. Jednym z elementów konfiguracji są produkty (takie jak odmiana nasion, środki ochrony czy nawozy) oraz mieszanki zbiornikowe do oprysku. Ręczne wprowadzanie tych informacji na wyświetlaczu maszyny jest czasochłonne i może powodować błędy w pisowni. W celu zmniejszenia liczby błędów produkty i mieszanki zbiornikowe można tworzyć w biurze przed sezonem. Zapewnia to szybką i prawidłową konfigurację pracy w polu.
- Tworzenie pojedynczych produktów, takich jak odmiany nasion, środki ochrony i nawozy
- Tworzenie mieszanin zbiornikowych nawet z 20 produktów w narzędziu Products (Produkty). Wyświetlacze 4. generacji obsługują nawet do 20 produktów w mieszaninie zbiornikowej. Wyświetlacz GreenStar™ 3 2630 obsługuje do sześciu produktów w mieszaninie zbiornikowej. Powiadomienie w narzędziu Products (Produkty) i Kreatorze pliku konfiguracji pojawia się po wprowadzeniu siódmego produktu. Zawiera informację o liczbie produktów obsługiwanych przez każdy wyświetlacz.
- Kalkulator mieszanek zbiornikowych pomaga określić ilość każdego z produktów potrzebnych do wykonania pracy w polu
- Importowanie produktów i mieszanek zbiornikowych z pliku konfiguracyjnego pochodzącego z maszyny.
Wcześniejsze przygotowanie nazw produktów i mieszanek zbiornikowych przyspiesza rozpoczęcie pracy w polu i zmniejsza liczbę błędów pisowni.
Przesunięcia maszyn do uruchamiania zaawansowanych funkcji systemu AutoTrac™
Dodawanie wymiarów maszyny i przesunięć w panelu Equipment (Sprzęt)
Wymiary maszyny odrywają ważną rolę w zapewnieniu prawidłowego działania systemów rolnictwa precyzyjnego i dokumentacji na wyświetlaczu. W celu udostępnienia wymiarów narzędzi — takich jak szerokość, przesunięcia i przesunięcia systemu GPS — na jednym lub kilku wyświetlaczach maszyn mogą one być dokumentowane za pomocą panelu Equipment (Sprzęt) w aplikacji internetowej Operations Center.
- Jednorazowe ustawienie zmierzonych wymiarów i przesunięć w celu ich ponownego użycia na wszystkich dostępnych wyświetlaczach maszyn John Deere skraca i ułatwia konfigurację
- Zapewnienie prawidłowego działania funkcji systemu AutoTrac™
- Dane dotyczące wielu maszyn są dostępne w bazie danych
Przygotowanie wymiarów maszyn i przesunięć przed rozpoczęciem pracy w polu zapewnia wysoką jakość pracy systemu AutoTrac™ i dokumentacji oraz zmniejsza nakład pracy.
Zarządzanie personelem i operatorami w organizacji
Zarządzanie uprawnieniami dostępu w narzędziu Team (Zespół)
Konieczne jest zarządzanie dostępem do danych. Aplikacja internetowa Operations Center umożliwia rolnikom przyznawanie różnych poziomów dostępu pracownikom i organizacjom partnerskim. Narzędzie Team Manager (Zarządzanie zespołem) zapewnia system szczegółowego ustalania poziomów dostępu. Możliwe jest zablokowanie dostępu lub umożliwienie podglądu, edycji bądź zarządzania poziomami dostępu do danych pola, maszyn oraz planowania pracy organizacji. Zapraszając pracownika lub partnera do organizacji, można zapewnić różne poziomy dostępu:
- do danych maszyn,
- do danych organizacji,
- do danych pól — wszystkie lub wybrane pola,
- do funkcji planowania upraw i prac,
- do danych finansowych,
- w celu zapewnienia dostępu połączonym dostawcom oprogramowania.
Te poziomy dostępu służą do zapewniania organizacjom partnerskim (np. wykonawcom, doradcom lub sąsiadom) dostępu do organizacji.
W przypadku pracowników, którzy nie potrzebują dostępu do organizacji (np. operatorów maszyn) lub operatorów bez własnego konta MyJohnDeere.com, można wygenerować nazwy. Służą one do prowadzenia dokumentacji i można je wybrać na wyświetlaczu maszyny podczas tworzenia dokumentacji prac w polu.
- Szczegółowe zarządzanie poziomami dostępu
- Kontrola możliwości wyświetlania i udostępniania danych przez poszczególne osoby
- Usuwanie dodatkowych poziomów uprawnień w dowolnym momencie lub ich dodawanie
Przygotowywanie konfiguracji wyświetlacza
Wskazówki krok po kroku dotyczące tworzenia pliku konfiguracyjnego w narzędziu Setup File Creator (Tworzenie pliku konfiguracyjnego)
Plik konfiguracyjny umożliwia przeniesienie przygotowanych elementów konfiguracji maszyny z biura do wyświetlacza maszyny. Dostępna jest funkcja bezprzewodowego transferu danych konfiguracyjnych. Plik konfiguracyjny dostosowywany na podstawie wybranych elementów jest generowany za pomocą narzędzia Setup File Creator (Tworzenie pliku konfiguracyjnego). Umożliwia to wybór indywidualnych danych w celu zapewnienia porządku na wyświetlaczu.
- Możliwość wyboru pojedynczych elementów lub wielu naraz
- Wskazówki dotyczące tworzenia pliku konfiguracyjnego w sześciu krokach
- Bezprzewodowa transmisja umożliwia aktualizację elementów w czasie rzeczywistym
- Plik konfiguracyjny umożliwia udostępnianie elementów konfiguracji maszynie, jak również innym organizacjom na stronie MyJohnDeere.com
Udostępnianie elementów pozwala rolnikom przechowywać czysty zestaw danych głównych na platformie Operations Center oraz indywidualnie udostępniać potrzebne dane na wyświetlaczach maszyn.
Przesyłanie istniejących danych w celu szybszego rozpoczęcia pracy
Przeciąganie i upuszczanie plików z danymi konfiguracyjnymi lub dokumentacyjnymi do narzędzia Files (Pliki)
Wszystkie przesłane pliki przechowywane są w aplikacji internetowej Operations Center i dostępne w narzędziu Files (Pliki). Ułatwia ono filtrowanie w celu szybkiego odnalezienia pliku. Następnie można pobrać jeden plik lub więcej, przetwarzać je i przesłać do maszyny. Połączone maszyny natychmiast zarchiwizują plik do dalszego wykorzystania w maszynie. W narzędziu Files (Pliki) można również archiwizować pliki i udostępniać je organizacjom partnerskim.
Pliki można łatwo i szybko przeciągnąć i upuścić w narzędziu Files (Pliki).
- Wszystkie dane w jednym miejscu
- Łatwe przesyłanie i udostępnianie danych
Jeśli informacje potrzebne do konfiguracji już istnieją (np. granice i linie naprowadzania), można je łatwo zaimportować na platformę Operations Center w celu rozpoczęcia pracy lub oczyszczenia danych:
- Granice: zalecane jest rejestrowanie granic w polu przy użyciu maszyny o małej szerokości roboczej lub pojazdu użytkowego Gator™ wyposażonego w system naprowadzania i sygnał korekcyjny RTK. Zarejestrowane granice można wyeksportować z wyświetlacza maszyny jako plik konfiguracyjny i przesłać bezprzewodowo lub za pomocą nośnika danych.
- Granice z oprogramowania innych firm: jeśli granice są już dostępne w narzędziach programowych innych firm, można je przesłać w formacie pliku shape, aby szybciej rozpocząć pracę.
- Linie prowadzenia: można je przekazać organizacji na platformie Operations Center z wyświetlacza maszyny za pomocą pliku konfiguracyjnego w celu przechowywania i ponownego wykorzystania linii.
- Produkty: jeśli w maszynie dostępne są produkty i mieszanki w zbiorniku o prawidłowej pisowni, można również wyeksportować je za pośrednictwem pliku konfiguracji.
- Przesunięcia maszyny: przesunięcia maszyn można dodać automatycznie, jeśli maszyna została wygenerowana na platformie Operations Center, a wymiary i przesunięcia zostały dodane później w polu.
Ponowne wykorzystanie istniejących danych głównych sprawia, że rozpoczęcie pracy z Operations Center jest szybkie i proste. Przesłane dane mogą być ponownie wykorzystywane i przechowywane. Operations Center staje się miejscem przechowywania kopii zapasowej danych.