Forwarder John Deere i drewno

System włącza i wyłącza się naciśnięciem przycisku.

System łagodnie tłumi ruchy końcówek cylindrów i zatrzymuje silne obciążenia uderzeniowe w położeniu końcowym, zwiększając płynność pracy i trwałość wysięgnika.

John Deere 910G i drewno

Dokładne informacje

Dane przesyłane między maszynami są aktualizowane za pośrednictwem usługi w chmurze, a operatorzy pracujący na tym samym stanowisku widzą wszystkie gatunki i odmiany drzew wraz z trasami dojazdu do poszczególnych dłużyc. Usługodawca otrzymuje na bieżąco informacje o postępach prac.

John Deere 910G w lesie

Ergonomiczne stanowisko pracy

Poziomowana i obrotowa kabina pomaga operatorowi w utrzymaniu prawidłowej postawy roboczej, aby zapobiec obciążaniu ramion i pleców. Operator może siedzieć wyprostowany nawet w nierównym terenie, a kabina może obracać się we wszystkich kierunkach, aby skierować się w stronę miejsca pracy.

Widok na las z maszyny leśnej John Deere

Niezakłócony widok

Poliwęglan RENCRAFT® jest wysokiej jakości materiałem, który dzięki procesowi produkcyjnemu posiada doskonałe właściwości optyczne. Widok nie zniekształca się nawet przy patrzeniu na boki. Dzięki powłoce Super Hard Coat poliwęglan ma prawie taką samą odporność na ścieranie jak szkło. Wycieraczki nie mogą jej łatwo zarysować, a tolerancja na środki czyszczące jest odpowiednia. Nowe okna są również grubsze niż poprzednie, dzięki czemu poprawia się również izolacja akustyczna. 

John Deere 910G ja puupinot

System reguluje obroty silnika

Adaptacyjne sterowanie złączem napędowym to unikalna standardowa funkcja w maszynach leśnych serii G. Ten system sterowania poprawia właściwości jezdne i wydajność maszyn. Operator wybiera żądany tryb jazdy (Eco, Normal, Power) w zależności od warunków pracy, a system automatycznie dostosowuje obroty silnika do jego obciążenia i utrzymuje stałą prędkość jazdy nawet przy dużym obciążeniu. Wysokie obroty silnika są wykorzystywane tylko w razie potrzeby, co zmniejsza poziom hałasu i zużycie paliwa. Sterowanie złączem napędowym zapewnia płynną pracę silnika wysokoprężnego i efektywne wykorzystanie dostępnej maksymalnej siły pociągowej w sytuacjach dużego obciążenia.